Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Losse riem hardoopgordel

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Losse riem hardoopgordel

Ongelezen bericht door *Skye* »

Hoi allemaal,

Gisteren is de riem van onze gordel geknapt. In mijn hoofd ben ik al 100x van die losse elastische riemen tegengekomen, maar nu kan ik googlen wat ik wil. Ik krijg het niet gevonden.

Hier toevallig mensen die wel weten waar je ze kan kopen. Het zijn van die elastische riemen met aan 2 kanten een haak (?).

https://www.docbooff.nl/honden/halsband ... oCulnw_wcB
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Losse riem hardoopgordel

Ongelezen bericht door runninggirl »

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik heb er wel eentje voor je. Voor Elco is die lijn veel te zwaar, dus die maak ik op een andere manier vast aan m'n heupgordel als ik die wil gebruiken. Hij is afkomstig van zooplus, zat bij deze heupgordel: http://m.zooplus.nl/shop/honden/halsban ... onn/190197
*Skye*
Zeer actief

runninggirl schreef:Hier zijn een paar losse te koop:
http://www.runwithpride.nl/Canicross-tr ... 73984208ad
Dankjewel voor het meezoeken. De losse lijnen zijn hier alleen even duur als je op sommige plekken het met gordel en al kan kopen. Zal ook wel betere kwaliteit zijn dan natuurlijk. Zal even overleggen wat manlief wilt.
Ik denk dat ik echt gewoon niet kan zoeken want ik zie ze er hier echt niet tussen zitten...
Fotogravinnetje schreef:Ik heb er wel eentje voor je. Voor Elco is die lijn veel te zwaar, dus die maak ik op een andere manier vast aan m'n heupgordel als ik die wil gebruiken. Hij is afkomstig van zooplus, zat bij deze heupgordel: http://m.zooplus.nl/shop/honden/halsban ... onn/190197
Dankjewel voor het aanbod. Ga het even overleggen hier thuis. Denk dat mijn man het liefst echt zo een simpele heeft als dat wij nu hebben. Maar ik laat het nog weten. Dankjewel.

Ik denk ook gewoon veel te simpel denk ik ;) Die gordel die we hebben kan je voor 20 euro kopen, was er een beetje vanuit gegaan dat je die riemen dan wel los zou kunnen kopen voor een 10tje ofzo.
*Skye*
Zeer actief

Top dankjewel!
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

*Skye* schreef:
runninggirl schreef:Hier zijn een paar losse te koop:
http://www.runwithpride.nl/Canicross-tr ... 73984208ad
Dankjewel voor het meezoeken. De losse lijnen zijn hier alleen even duur als je op sommige plekken het met gordel en al kan kopen. Zal ook wel betere kwaliteit zijn dan natuurlijk. Zal even overleggen wat manlief wilt.
[/quote]

Ik heb zelf het setje van Neewa, inderdaad erg goede kwaliteit. Mag hier ook wel met honden van 30+ kg die beide canicrossen en flink trekken. :wink:
*Skye*
Zeer actief

Ja dat scheelt ook wel. Skye is 20kg en denk dat ik blij moet zijn als Nova de 15 gaat halen ;) En ze mogen niet trekken maar moeten netjes meelopen. Hij knapte omdat ze langs zo een betonne koker ding voor onder de grond van de bouw liepen. Marcel liep er langs, Skye ging erdoor en blijkbaar kan dat niet ;)
gyanty
Zeer actief

Ongelezen bericht door gyanty »

Je kan ook gewoon bij campingwinkel een karabijnhaak halen en aan een gewone riem door het handvat halen?

wij hebben overigens deze lijnen voor onze border collies aan de heupgordel:

[url][/http://natteneuzen.nl/tuigen-en-lijnen/ ... sketon/url]

Fijne vering en gaan een stuk langer mee dan de goedkope lijntjes van die goedkope systemen(zijn wij ooit ook mee begonnen)
Afbeelding
Patricia.
moderator
Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Patricia. »

Hou er rekening mee dat Zooplus op het moment een waardeloze levering heeft.
Het 1 is zo binnen en het andere kan een week zo niet weken duren.

Ik besteld er al jaren al alles , maar de laatste paar maanden is het echt niet leuk.
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Fire75 schreef:Hou er rekening mee dat Zooplus op het moment een waardeloze levering heeft.
Het 1 is zo binnen en het andere kan een week zo niet weken duren.

Ik besteld er al jaren al alles , maar de laatste paar maanden is het echt niet leuk.
Volgens mij zijn die problemen een paar weken geweest en is dat opgelost. Laatste leveringen gingen hier weer prima, daarvoor 2 keer inderdaad wat langer geduurd, maar niet extreem lang (had het nog steeds binnen een week binnen)
Afbeelding
*Skye*
Zeer actief

Sorry van de late reactie. We hebben ze gevonden gewoon in de echte dierenwinkel ;)

Dus bedankt voor je aanbod fotogravinnetje, maar wel hebben ze. En de rest bedankt voor de tips.

Ik heb ik problemen gehad met Zooplus en leveren. Al jaren gaat het zonder problemen en nu duurde het iedere keer super lang. Hopelijk is het idd opgelost. Ik heb nu bij food4pets4besteld omdat ik gewoon even geen zin had in gedoe.
gyanty
Zeer actief

*Skye* schreef:Sorry van de late reactie. We hebben ze gevonden gewoon in de echte dierenwinkel ;)

Dus bedankt voor je aanbod fotogravinnetje, maar wel hebben ze. En de rest bedankt voor de tips.

Ik heb ik problemen gehad met Zooplus en leveren. Al jaren gaat het zonder problemen en nu duurde het iedere keer super lang. Hopelijk is het idd opgelost. Ik heb nu bij food4pets4besteld omdat ik gewoon even geen zin had in gedoe.
Het is opgelost. Heb van de week mail gehad met een kortingscoupon voor het ongemak :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”