Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup maakt misbruik van beloning?
Moderator: moderatorteam
-
Kevinb
Pup maakt misbruik van beloning?
Onze pup van 12 weken kruising labrador/friese stabij, hij bijt veel en we belonen hem als hij er mee stopt, maar dan gaat hij gelijk weer door, we hebben soms het gevoel dat hij denkt "hè als ik iets doe wat niet mag en dan stop ik dan krijg ik iets lekkers dus doe ik het nog maar een keer" hebben meer mensen dit gevoel?
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Re: Pup maakt misbruik van beloning?
Puppie bijten is gewoon vrij hardnekkig en kost gewoon tijd. Je komt er echt wel vanaf, maar dat duurt gewoon wel even. Baby's stoppen ook alles in hun mond, dat is dé manier om de wereld te verkennen.
Ik heb zelf nooit met voer beloond voor het niet bijten. Gewoon constant duidelijk blijven maken dat het pijn doet, blijft hij doorgaan, dan het spel/contact afbreken. Nog beter is iets alternatiefs aanbieden. Zo heb ik uren kleine botjes vastgehouden toen Duke pup was. Op zichzelf deed hij er niks mee, maar als hij op mijn handen beet, en ik pakte een botje vast dan ging hij daar op verder.
Ik heb zelf nooit met voer beloond voor het niet bijten. Gewoon constant duidelijk blijven maken dat het pijn doet, blijft hij doorgaan, dan het spel/contact afbreken. Nog beter is iets alternatiefs aanbieden. Zo heb ik uren kleine botjes vastgehouden toen Duke pup was. Op zichzelf deed hij er niks mee, maar als hij op mijn handen beet, en ik pakte een botje vast dan ging hij daar op verder.

-
Kevinb
Bedankt voor jullie reacties en tips we horen zoveel verschillende methodes dat we wel eens twijfelen of we het juiste doen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het idee is wel dat je je even voorstelt zodat je je vraag op het andere deel van het forum kunt stellen.
Je weet wel: Ik ben Kevin en ik heb een pup, een kruising labrador x stabij, van 3 maanden oud (of zoiets).
Je weet wel: Ik ben Kevin en ik heb een pup, een kruising labrador x stabij, van 3 maanden oud (of zoiets).
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
En daar is de eerstvolgende nieuwe en ontevreden klant, met dank aan Martijn ditmaal.
In welk topic had ik de wijn en bitterballen neergezet?
In welk topic had ik de wijn en bitterballen neergezet?

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Marjoleine schreef:Het idee is wel dat je je even voorstelt zodat je je vraag op het andere deel van het forum kunt stellen.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!