misschien kan het ook aan de hond liggen. sam was toen echt al een HOND. lola was toen echt nog een pupjemalinois schreef:Xavi was al een echte serieuze hond, weet niet hoe ik dat exact moet omschrijven maar dat zie en voelde je aan hem. Xygan daarentegen was dat zeker nog niet op die leeftijd, die was een stuk later maar zijn broer daarentegen exact Xavi, ook al heel serieus. Ik ken het eigenlijk ook niet veel anders, Xena, Xito en Xantos waren dat ook. Niks pups meer aan op die leeftijd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cesar milan
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: cesar milan

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Natuurlijk ook per hond maar ook per ras wel hoor... daarvoor zie ik er iets teveel om t toeval te kunnen noemen eigenlijk. Xygan is de 1e die t niet had van de mh (en dat is een mhxhh misschien dat dit er nog mee te maken heeft) De dobers waren ook veel langer pup. Ook veel langer dan bijv Xygan. Die waren met 1.5 jr nog pup qua gedrag.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Tycha was trouwens met 6/7 maanden echt pup af, qua gedrag en qua uiterlijk. Eigenlijk kun je beter een hond hebben die nog lang pup is, want je benaderd een pup toch anders als ze al op alle fronten zo volwassen tonen. Je vergeet wel eens dat het dan toch nog een pup is. Alhoewel normale gedragsregels niet echt leeftijd gebonden zijn.

Groetjes Marja
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
'Pitbull' en CM?
Ik zou hard weg rennen
Gewoon je hond nu al leren aangelijnd te lopen. Op een gegeven moment is hij toch niet meer gediend van andere honden. Kan je maar beter voor zijn
Ik zou hard weg rennen
Gewoon je hond nu al leren aangelijnd te lopen. Op een gegeven moment is hij toch niet meer gediend van andere honden. Kan je maar beter voor zijn

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Youtube trainer Zak George heeft pas geleden een mooi filmpje geplaatst over het onder controle houden van je hond aan de lijn.
Een mooie samenvatting denk ik van wat er hier zoal gezegd is, en met duidelijke beelden. De moeite waard om even te kijken.
Een mooie samenvatting denk ik van wat er hier zoal gezegd is, en met duidelijke beelden. De moeite waard om even te kijken.