Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi hoi,
Hele mooie foto's!!!! Heb er toevallig ook een paar gezien van het arrestatie team die sinds kort bij ons ook een hond in het team hebben zitten. Ook daar leek het de hond niets te doen. Ik heb begrepen dat er een heel nieuw examen/brief voor ontwikkeld is voor deze training. Ook leuk is het verhaal van de hondegeleiders van de brigade Rotterdam (met foto's) over de training in en met helikopters. Dit staat op de site van www.hondensport.nl (maar waarschijnlijk kennen jullie deze al) :
Met vriendelijke groet van een Hollandse Herderfan
eliza schreef:Hoi hoi,
Hele mooie foto's!!!! Heb er toevallig ook een paar gezien van het arrestatie team die sinds kort bij ons ook een hond in het team hebben zitten. Ook daar leek het de hond niets te doen. Ik heb begrepen dat er een heel nieuw examen/brief voor ontwikkeld is voor deze training. Ook leuk is het verhaal van de hondegeleiders van de brigade Rotterdam (met foto's) over de training in en met helikopters. Dit staat op de site van www.hondensport.nl (maar waarschijnlijk kennen jullie deze al) :
Deze hond, Rhino, loopt alweer een paar jaartjes mee, in '99 waren ze er al mee bezig
Hoi hoi,
Ja idd Rhino heet ie! Ik vind het geweldig hoor! Stond toevallig deze week ook een stuk in de korpskrant dat Rhino net gecertificeerd was vandaar dat jouw foto mij hier aan deed denken. :
Hoi Hoi,
Nee zit op dit moment op de directe hulpverlening (112) maar loop wel af en toe een dienstje mee met de hondenbrigade en hoop er later zeker terecht te komen. Buiten dat heeft dit onderwerp natuurlijk mijn aandacht en probeer ik het een beetje te volgen!
Waar heb je stage gelopen en als wat? :
ik heb bij de honden brigade stage gelopen.
als honden verzorgster.
maar ben ook een paar x bij de paarden geweest.
echt gaaf hoor. heb er een x prive les gehad met paardrijden. nownow,
khad binnen een paar minuten spierpijn. hahahaha.
Hoi hoi, heb ik de nachtelijke uurtjes een paar dienstjes meegelopen. Dus dan is er verder geen personeel aanwezig behalve de geleiders. Dus ik zou het niet weten of hij daar nog werkt! Anders zou je gewoon een keer moeten bellen of langs gaan. Het blijft wel echt geweldig om de hondjes maar ook zeker de paarden aan het werk te zien. :