Daar kun je alvast rekening mee houden, mensen zullen altijd wat vinden van jouw hond. Mensen moeten ook altijd wat vinden van mijn drie honden (drie??JasmijnSlash schreef:Tuurlijk zal ik altijd in me achterhoofd houden wat voor ras het is. Alleen is het een hond en die heb zichzelf helaas ook niet gemaakt. Ik ga er gewoon lekker van genieten en mensen met oordelen hou je denk ik altijd helaas.Gollum schreef:Hier loopt ook iemand met een kruising Rottweiler/Stafford. Toen ze vertelde wat voor kruising het was reageerden de mensen op het veld hetzelfde als hier. En de baas hetzelfde als jij![]()
Het is een teefje en nu nog heel leuk. Maar ik weet ook niet of ik ze over een tijdje nog wil tegenkomen hoor met mijn drie teven.
Maar goed, ik heb drie honden waarvan twee kruisingen en ik heb geen idee met wat. Rani gedraagt zich herderachtig en Mika gedraagt zich terriërachtig. Mika is soms een rothond tegenover onzekere hondjes dus die loopt wat vaker aan de lijn dan de andere twee.
Een heel huis houden heb jij thuis zeg ! Leuk een roedel!!
Inderdaad gewoon lekker genieten, goed je hond leren lezen en goed trainen op aandacht voor jou. En hier gewoon blijven lezen ondanks soms wat negativiteit, er zit erg veel ervaring hier op het forum