Ik ben Jasmijn en ik woon sinds kort samen met mijn vriend.
We hebben er snel een huisgenoot bij genomen genaamd Slash.
Ik zelf heb mijn hele leven samen gewoond met honden, bij mijn ouders thuis heb ik ook nog samen met mijn vader een hond Boris van 3.5 jaar oud.
Helaas is Boris een aantal maanden geleden gebeten door een andere hond waardoor hij erg angstig is en hierdoor niet meer zo goed met andere honden samen kan..
Om mijn vader zijn maatje niet te ontnemen woont Boris bij mijn ouders en heb ik een puppy aangeschaft.
In mijn vorige forum kreeg ik onwijs veel 'negatieve' oordelen over Slash, ik vind het prima dat er oordelen zijn, alleen hebben Slash en ik hier weinig aan, Slash is nou eenmaal met een ongelukje geboren en daar kan hij ook niks aan doen....
Ik heb er voor gekozen hem in huis te halen en ik weet wat voor type hond het is en kan worden. Ik ben geen type om een hond uit huis te gooien zodra het even moeilijk word ik zal dan altijd het uiterste proberen om er het beste uit te halen. Tuurlijk zijn alle tips van harte welkom maar graag heb ik geen lelijke opmerkingen of oordelen, die weet ik nu onderhand wel