IPO is ook verboden...Martin schreef: Er wordt ook wel gewerkt met de Ambull, maar dat is ipo, bij de knpv is dat verboden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rens A pakwerker....
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
he en ik kom nog wel elke dag op de koffie heb ik gelezen...heb nog nooit gezien dat je heel oud was...Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)
maar oud of niet, wel in het gelukkige bezit van een kanjer van een hond!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dus alle mechelaars... zeg je... moet je niet iets later zeggen dat je er maar 1 bedoeld...Angel-eyes schreef:Net als de mechelaar zelf,verdedigings en angst-agressie...yep soort bij soort.
hou jij je toch met andere dingen bezig en bemoei je alsjeblieft niet met dingen waar je totaal geen verstand van hebt, HONDEN (in het algemeen) en africhting...

- Hugo
- Actief
Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)
U wilt werkruimte.....geen probleem, vast!
-
indiera
- Zeer actief
jeetje wat een bekende beelden allemaal ,ja ook ik was in arhnem, moest in de eerste serrie al lopen met mijn mechel ,indiera heb dit inderdaad zien gebeuren en hij ging echt wel goed ,heel sneu voor hem ,hopelijk gaat het wat beter met zijn knie nu.henny schreef:Deze dus????
dit was een hond van onze club.... toen ging het nog lekker he???
en toen kwam die bouvier.... doodzonde hoor...
Hoe is het nu met hem, heb begrepen dat hij eerder last van zijn knie gehad heeft????
Tja en wie ik was???? Lange zwarte jas met grote capuchon!!! hihi.....
en witte pluk haar op mijn hoofd....
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jaa... zij heeft er verstand van hoor...Hugo schreef:Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Hahahaha wat een Joop-appelstroop....echt geweldig......én eigen vragen, vragend stellen, en conclusies trekken.....je komt weer lekker intelligent over...anabolen waren het hé???? :V :V :VAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Dingo
- Zeer actief
jaja, Hugo, dit is een kenner..geen verstand van herdershonden, doet niet aan pakwerk, maar heeft het wel zo'n beetje uitgevonden allemaalHugo schreef:Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)
Mooi hé

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
is toch knap hoor, geen verstand ervan hebben en toch zo goed kunnen oordelen....Dingo schreef:jaja, Hugo, dit is een kenner..geen verstand van herdershonden, doet niet aan pakwerk, maar heeft het wel zo'n beetje uitgevonden allemaalHugo schreef:Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef: jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......![]()
Mooi hé![]()

- Dingo
- Zeer actief
Nou dat is het hem ook, onze Joop appelstroop oordeelt ook niet zo goed :leesmalinois schreef:is toch knap hoor, geen verstand ervan hebben en toch zo goed kunnen oordelen....Dingo schreef:jaja, Hugo, dit is een kenner..geen verstand van herdershonden, doet niet aan pakwerk, maar heeft het wel zo'n beetje uitgevonden allemaalHugo schreef:Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef: 29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?![]()
Mooi hé![]()

- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
Nee dat klopt want die had hij wel waarom het niet lukte weet ik ook niet. Jammer z'n goede pakwerker, doet hij trouwens nog wel wat of is hij nu gestopt.henny schreef:Maar dat lag niet aan zijn kwaliteiten!!!!dobervriendin schreef:Ja die kennen we een hele goede pakwerker alleen het lukte hem nooit bij de NBG om A te worden. Heel jammer.henny schreef:Voorzichtig aan he???? Snap best dat hij het moeilijk vind om op te geven maar gezondheid gaat voor....
maar dan kennen jullie Ruud Broeders ook vast en zeker????
Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
-
Rob*
- Zeer actief
:JDingo schreef:Nou dat is het hem ook, onze Joop appelstroop oordeelt ook niet zo goed :leesmalinois schreef:is toch knap hoor, geen verstand ervan hebben en toch zo goed kunnen oordelen....Dingo schreef:jaja, Hugo, dit is een kenner..geen verstand van herdershonden, doet niet aan pakwerk, maar heeft het wel zo'n beetje uitgevonden allemaalHugo schreef: Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doen![]()
Mooi hé![]()
-
Rob*
- Zeer actief
:Kmalinois schreef:is toch knap hoor, geen verstand ervan hebben en toch zo goed kunnen oordelen....Dingo schreef:jaja, Hugo, dit is een kenner..geen verstand van herdershonden, doet niet aan pakwerk, maar heeft het wel zo'n beetje uitgevonden allemaalHugo schreef:Dus om ervaring te krijgen met onder andere diensthonden moet je pakwerk doenAngel-eyes schreef: 29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?![]()
Mooi hé![]()
-
Rob*
- Zeer actief
:IDingo schreef:Hahahaha wat een Joop-appelstroop....echt geweldig......én eigen vragen, vragend stellen, en conclusies trekken.....je komt weer lekker intelligent over...anabolen waren het hé???? :V :V :VAngel-eyes schreef:29 jaar ervaring toch????Lijk je me geen 30,of je moet in je boxpakje al pakwerk zijn gaan doen?Dingo schreef:jaja, een echte kenner heeft zich ermee bemoeit....ik ben oud. Maar, met mensen die aan pakwerk doen en die met politiehonden werken kan hij wel praten :piew ......Hugo schreef:Sinds wanneer ben jij oud Dingo :V :V :V :V
(van horen zeggen???)
- Dingo
- Zeer actief
Re: Rens A pakwerker....
he, jammer, de foto's liggen eruit!henny schreef:'Onze' Rens van Belzen is afgelopen weekend in Arnhem eindelijk A pakwerker geworden.... gefeliciteerd!!!!
'Onze' Rob had pech met eerste hond, ging onderuit en haalde uiteindelijk 95 punten.. jammer... maar we zijn natuurlijk niet minder trots op hem....
Hier nog een demonstratie van een witte pakwerker... Ron van Hal, die liet nog zien dat hij met recht ooit een van de beste pakwerkers van Nederland was....
En de mascotte van de club: SJEFKE!!!!