Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
was ff aan t neuzen naar de boerboel.
en zie dat ze ook werken.
( zal wel buitenland zijn. )
maar leuk om te zien!! maare, niet weer 15 pagina's miepen met elkaar heh!!
ik doe het ook met balou. maar die weegt nog maar 46 kilo een tijdje terug.
maar hij's wel wat zwaarder dan een herder. maar rottie's wegen ook zoiets. of meer.
Hugo schreef:Wow, doe zelf ook pakwerk, maar weet wel zeker dat ik plat ga. Maar lijkt me best wel een keer een uitdaging.
Maar zeker hele mooie foto's
Hugo schreef:Wow, doe zelf ook pakwerk, maar weet wel zeker dat ik plat ga. Maar lijkt me best wel een keer een uitdaging.
Ik hoef het pak niet eens aan te trekken
Niet zo verstandig ook als dame , Buck pakt bij voorkeur op de borst
hahahaha, kan ik beter mijn kogelwerend vest eronder aantrekken hahahaa, weet ik zeker dat er nog iets blijft zitten
hahahaha, kan ik beter mijn kogelwerend vest eronder aantrekken hahahaa, weet ik zeker dat er nog iets blijft zitten
ik heb de indruk dat hij een nogal onrustige beet heeft. De africhter moet de kwaliteit van de beet verzorgen, voor dat hij met het trekken en sleuren begint.
mechelaar_fan schreef:ik heb de indruk dat hij een nogal onrustige beet heeft. De africhter moet de kwaliteit van de beet verzorgen, voor dat hij met het trekken en sleuren begint.
Nou die indruk heb ik niet, je ziet de bek van Boerboel op een plaats blijven op het pak, hij sleurt hooguit de helper naar de grond, maar een onrustige beet, niet naar mijn mening.
Ik wou dat menig diensthond een dergelijke vaste beet hadden als de getoonde foto's
mechelaar_fan schreef:ik heb de indruk dat hij een nogal onrustige beet heeft. De africhter moet de kwaliteit van de beet verzorgen, voor dat hij met het trekken en sleuren begint.
Nou die indruk heb ik niet, je ziet de bek van Boerboel op een plaats blijven op het pak, hij sleurt hooguit de helper naar de grond, maar een onrustige beet, niet naar mijn mening.
Ik wou dat menig diensthond een dergelijke vaste beet hadden als de getoonde foto's