Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo
Moderator: moderatorteam
-
Kippenhok
- Vaste gebruiker
Hallo
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen. Bij mijn ouders hebben we altijd honden gehad, voornamelijk boomertjes. En ik vond het toen altijd leuk om actief bij te dragen aan de verzorging van de honden. Nu ik het "nest" verlaten heb, start mijn zoektocht naar het juiste ras, en daarom leek het mij een goed plan om me hier te registreren.
Ik zal mij even voorstellen. Bij mijn ouders hebben we altijd honden gehad, voornamelijk boomertjes. En ik vond het toen altijd leuk om actief bij te dragen aan de verzorging van de honden. Nu ik het "nest" verlaten heb, start mijn zoektocht naar het juiste ras, en daarom leek het mij een goed plan om me hier te registreren.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Hallo
Vele argelozen zijn u voorgegaan om zich daarna bedroeft bij een poezenforum aan te melden.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zelfs oudere leden lopen soms jankend , krijsend, scheldend , boos en verdrietig weg.Yeufke schreef:Nouuuu Bouvierpoedel.![]()
Welkom hier.Veel plezier met je zoektocht.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Welkom hier op het forum en trek je maar niks aan van opa
Kees, die is niet weg te meppen van dit forum dus je zult wel aan ons wennen.
Kees, die is niet weg te meppen van dit forum dus je zult wel aan ons wennen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Jonas26
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Ja maar wie ben je dan?Kippenhok schreef:Hallo,
Heb je ook een naam ? Man vrouw?
Ik vind dit dus echt geen voorstellen hoor
Fenneke en Baloe

-
Snorky
Mijn naam is Snorky ... heb een langharige Duitse Herder (zeven jaar) die echt slechte heupen heeft (bij ons D heupen)
daarbij nog regelmatig hotspots ... maar verder een schat .Kom uit Antwerpen en hoop op het forum iets kunnen te leren en ook iets bij te brengen ..
daarbij nog regelmatig hotspots ... maar verder een schat .Kom uit Antwerpen en hoop op het forum iets kunnen te leren en ook iets bij te brengen ..
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Snorky schreef:Mijn naam is Snorky ... heb een langharige Duitse Herder (zeven jaar) die echt slechte heupen heeft (bij ons D heupen)

-
Snorky
bouvierpoedel schreef:Snorky schreef:Mijn naam is Snorky ... heb een langharige Duitse Herder (zeven jaar) die echt slechte heupen heeft (bij ons D heupen)
daarbij nog regelmatig hotspots ... maar verder een schat .Kom uit Antwerpen en hoop op het forum iets kunnen te leren en ook iets bij te brengen ..en ja hoor een belg.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Je moet even een eigen berichtje maken .Snorky schreef:bouvierpoedel schreef:Snorky schreef:Mijn naam is Snorky ... heb een langharige Duitse Herder (zeven jaar) die echt slechte heupen heeft (bij ons D heupen)
daarbij nog regelmatig hotspots ... maar verder een schat .Kom uit Antwerpen en hoop op het forum iets kunnen te leren en ook iets bij te brengen ..en ja hoor een belg.
![]()
![]()