Ja ik weet het nog, was wel een verhitte discussie he, en het arme beest had zo goed zijn best gedaan.malinois schreef:ik heb het eerder gelezen ook alles mbt waakbordjes...Martin schreef:Die wet is zo krom dat het bijna een cirkel is, het ging niet zo zeer om het bordje , maar de boxer had de inbreker te erg verwond, (pezen in de arm afgebeten) en dat is altijd foute boel in nederland, dat mag niet, je hond mag de inbreker wel vasthouden maar de verwondingen mogen niet te erg zijn , dan zit je altijd fout, al heb je 100 bordjes hangen.Angel-eyes schreef:Ja dat is zo,een tijd geleden is er een boxer afgemaakt door de politie,omdat de boxer zijn gezin wou beschermen en had de inbrekers aangevallen.De politie agent vond dit niet normaal,er hing wel een "Hier waak ik"-bord maar dat was niet voldoende,er moet een officieel bord hangen!! 8O de agent is de hond komen halen en werd afgemaakt en de inbrekers.......zullen die gelachen hebben!Ik hoop het nooit mee te maken,want die kittenkoekenbakkers gaan nog harder mijn huis uit dan ze zijn binnengekomen,honiahaka-kuckunniwi schreef:ja. maar je bent verplicht om een bordje aan je huis te hebben met dat je een hond hebt. anders als je hond wat doet, ben jij fout.![]()
gaat natuurlijk nergens meer over.![]()
![]()
Maar hoe krom is de wet hier?Heel krom!
oa. hier: http://www.hondenforum.nl/archief/viewt ... 9ebb8a0ef2
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En ook boxers kunnen het
Moderator: moderatorteam
- Martin
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Martin
- Zeer actief
Ja wacht even , een bordje ophangen is nog niet genoeg , het moet een officieel bordje zijn en niet die dingen met die achterlijke teksten, en niet een bordje maar op elke ingang en raam, dat komt er bij mij op neer dat ik 14 bordjes op moet hangen, en dan ben je er nog niet , want als de hond afgericht is moet dit gemeld worden bij de plaatselijke politie,als waakhond, en dan ben je er nog niet want als je hond de inbreker te veel verwond , wordt je hond alsnog in beslag genomen.honiahaka-kuckunniwi schreef:kheb t een stukje gelezen van die andere topic. maar niet alles. beetje veel.
maar als je nu wel zo'bordje heb hangen, en ze breken in en je hond pakt de dief es goed beet? wat dan?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
belachelijk tochMartin schreef:Ja wacht even , een bordje ophangen is nog niet genoeg , het moet een officieel bordje zijn en niet die dingen met die achterlijke teksten, en niet een bordje maar op elke ingang en raam, dat komt er bij mij op neer dat ik 14 bordjes op moet hangen, en dan ben je er nog niet , want als de hond afgericht is moet dit gemeld worden bij de plaatselijke politie,als waakhond, en dan ben je er nog niet want als je hond de inbreker te veel verwond , wordt je hond alsnog in beslag genomen.honiahaka-kuckunniwi schreef:kheb t een stukje gelezen van die andere topic. maar niet alles. beetje veel.
maar als je nu wel zo'bordje heb hangen, en ze breken in en je hond pakt de dief es goed beet? wat dan?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Martin
- Zeer actief
Belachelijk ???, het is om te gillen 8O 8Omalinois schreef:belachelijk tochMartin schreef:Ja wacht even , een bordje ophangen is nog niet genoeg , het moet een officieel bordje zijn en niet die dingen met die achterlijke teksten, en niet een bordje maar op elke ingang en raam, dat komt er bij mij op neer dat ik 14 bordjes op moet hangen, en dan ben je er nog niet , want als de hond afgericht is moet dit gemeld worden bij de plaatselijke politie,als waakhond, en dan ben je er nog niet want als je hond de inbreker te veel verwond , wordt je hond alsnog in beslag genomen.honiahaka-kuckunniwi schreef:kheb t een stukje gelezen van die andere topic. maar niet alles. beetje veel.
- little-wolf
- Zeer actief
ja, bedoelde zo'n orginele.Martin schreef:Ja wacht even , een bordje ophangen is nog niet genoeg , het moet een officieel bordje zijn en niet die dingen met die achterlijke teksten, en niet een bordje maar op elke ingang en raam, dat komt er bij mij op neer dat ik 14 bordjes op moet hangen, en dan ben je er nog niet , want als de hond afgericht is moet dit gemeld worden bij de plaatselijke politie,als waakhond, en dan ben je er nog niet want als je hond de inbreker te veel verwond , wordt je hond alsnog in beslag genomen.honiahaka-kuckunniwi schreef:kheb t een stukje gelezen van die andere topic. maar niet alles. beetje veel.
pfff tis echt niet voor woorden vatbaar.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Martin
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Martin
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Doet Jessy dat niet dan?Martin schreef:ohhhhh, dan hoef ik hem alleen nog maar dicht te gooienDingo schreef:En Buck, die mooie diepe gaten graaftMartin schreef:Ik heb een grote tuinbilly schreef:Gewoon nog even de deur dichtdoen en de rest van de inbreker in de vriezer , kan je hond een weekje barfen.![]()
![]()
Groetjes Els![]()
![]()
Groetjes Els
- Martin
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
- Martin
- Zeer actief