Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor de hondenliefhebbers
Moderator: moderatorteam
-
K9Kraft
Voor de hondenliefhebbers
Beste hondenliefhebbers,
Ik ben Frank van den Brink en studeer technische bedrijfskunde aan de HAN in Arnhem. Samen met 4 andere studenten zijn we een bedrijf begonnen: *niettoegestaanreclame*
Uit onderzoeken is gebleken dat de rukken die een hond welleens geeft schadelijk kunnen zijn voor de hond (nekklachten, hernia enz.).
We zijn bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuw product om de hond nog veiliger uit te kunnen laten.
Ik ben lid geworden van dit forum om zoveel mogelijk hondenbezitters te kunnen bereiken met vragen die we hebben aan de potentiele consument.
Tevens ben ik zelf ook een hondenliefhebber, en heb ik ook honden gehad. Momenteel heb ik helaas geen hond meer.
Met vriendelijke groet,
Frank van den Brink
*niettoegestaanreclame*
Ik ben Frank van den Brink en studeer technische bedrijfskunde aan de HAN in Arnhem. Samen met 4 andere studenten zijn we een bedrijf begonnen: *niettoegestaanreclame*
Uit onderzoeken is gebleken dat de rukken die een hond welleens geeft schadelijk kunnen zijn voor de hond (nekklachten, hernia enz.).
We zijn bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuw product om de hond nog veiliger uit te kunnen laten.
Ik ben lid geworden van dit forum om zoveel mogelijk hondenbezitters te kunnen bereiken met vragen die we hebben aan de potentiele consument.
Tevens ben ik zelf ook een hondenliefhebber, en heb ik ook honden gehad. Momenteel heb ik helaas geen hond meer.
Met vriendelijke groet,
Frank van den Brink
*niettoegestaanreclame*
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Voor de hondenliefhebbers
Hoi Frank, welkom!
Ik ben benieuwd wat voor product dat dan gaat worden, aangezien de meeste al bestaande tuigen volgens mij in dezelfde behoefte kunnen voorzien.
Ik ben benieuwd wat voor product dat dan gaat worden, aangezien de meeste al bestaande tuigen volgens mij in dezelfde behoefte kunnen voorzien.
- Plakvis
- Zeer actief
Eigenlijk ben je dus lid geworden om alvast reclame te maken voor je toekomstige product

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dit dusPlakvis schreef:Eigenlijk ben je dus lid geworden om alvast reclame te maken voor je toekomstige product![]()

- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Een nieuw product waardoor een hond geen klappen krijgt op hun nek als ze trekken.. klinkt als een tuig 

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Welkom Frank, mensen die nadenken over nieuwe ontwikkelingen juich ik altijd toe. Ik ben benieuwd.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Volgens mij is de schade aan de mens groter, gelukkig is mijn hond goed opgevoed.
Welkom hier.
Welkom hier.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
K9Kraft
Het is een tijdje geleden maar ondertussen hebben we een product. Maar aangezien we hier geen reclame mogen maken wordt het lastig om duidelijk te maken. voor meer informatie zou ik zeggen: google een naar mijn gebruikersnaam 
Mvg, Frank
Mvg, Frank
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Je.studeerde bedrijfskunde toch?
Misschien iets meer aandacht besteden aan de website?
Eigenlijk is het dus een stuk elastiek in een kek kleurtje aan een musketon en een ringetje...
Misschien iets meer aandacht besteden aan de website?
Eigenlijk is het dus een stuk elastiek in een kek kleurtje aan een musketon en een ringetje...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
korthaar
- Zeer actief
Er gaat niks boven loslopen.Nanna schreef:Uit eigen onderzoek is mij dan weer gebleken dat het afleren van dat onzinnige geruk aan de riem vele malen efficiënter isK9Kraft schreef: Uit onderzoeken is gebleken dat de rukken die een hond welleens geeft schadelijk kunnen zijn voor de hond (nekklachten, hernia enz.).Om het over goedkoper maar niet te hebben
- -tycho
- Zeer actief
Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
Echter doet dit juist wat je niet wil volgens mij, de hond trekt , elastiek rekt tot volledige druk is opgebouwd, je rukt de hond terug en doordat het elastiek terug in zijn originele vorm wil komt er juist extra kracht bij.
Dat verwacht ik tenminste.
Echter doet dit juist wat je niet wil volgens mij, de hond trekt , elastiek rekt tot volledige druk is opgebouwd, je rukt de hond terug en doordat het elastiek terug in zijn originele vorm wil komt er juist extra kracht bij.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hond trekt en trekt en trekt en dan........... komt ie met een rot vaart terug-tycho schreef:Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
- -tycho
- Zeer actief
Lol, ja volgens mij hebben we de werking van elastiek ontdektmosquito1980 schreef:Hond trekt en trekt en trekt en dan........... komt ie met een rot vaart terug-tycho schreef:Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
Dat verwacht ik tenminste.![]()
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
't Kan komende zaterdag zó de winkels in.
-
korthaar
- Zeer actief
Dan kun je het zelf ook maken met een katapult van een oude binnenband.-tycho schreef:Lol, ja volgens mij hebben we de werking van elastiek ontdektmosquito1980 schreef:Hond trekt en trekt en trekt en dan........... komt ie met een rot vaart terug-tycho schreef:Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
- dagmar88
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:Hond trekt en trekt en trekt en dan........... komt ie met een rot vaart terug-tycho schreef:Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
Ik heb een bungee koord aan de fiets. Als ze dan opeens stil staan om te poepen, schiet je inderdaad een stuk terug
-
Lizzie.
- Zeer actief
Ik heb zoiets 10 jaar geleden gekocht maar dan in een ronde versie, dus zo nieuw is dit niet hoor
en ohja ik heb er nog 2 te koop, ik heb ze niet meer nodig
en ohja ik heb er nog 2 te koop, ik heb ze niet meer nodig

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
dagmar88 schreef:mosquito1980 schreef:Hond trekt en trekt en trekt en dan........... komt ie met een rot vaart terug-tycho schreef:Elastiek zal bij een korte ruk misschien werken door demping.
Ik heb een bungee koord aan de fiets. Als ze dan opeens stil staan om te poepen, schiet je inderdaad een stuk terug
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat is dit nu voor iets raars? Een bestaand product dat eigenlijk nog schadelijker is ook. Als je een hond geen ruk wil geven moet je vooral zorgen dat de hond niet bij trekken een elastiek gaat oprekken. Wel eens gevoeld hoe hard een uitgerekt elastiek vervolgens aan je nek trekt?
Je kan je hond beter in een tuig laten lopen als je hem aangelijnd wil bewegen.
- -tycho
- Zeer actief
Je moet wel lezen he , We zijn bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuw product om de hond nog veiliger uit te kunnen laten.laeken schreef:Wat is dit nu voor iets raars? Een bestaand product dat eigenlijk nog schadelijker is ook. Als je een hond geen ruk wil geven moet je vooral zorgen dat de hond niet bij trekken een elastiek gaat oprekken. Wel eens gevoeld hoe hard een uitgerekt elastiek vervolgens aan je nek trekt?
Hij heeft er voor gestudeerd en misschien zelfs studiepunten gehad. Er zijn 44 aandeelhouders in dit elastiek ook nog.
Wij snappen dat soort dingen gewoon niet
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik ben wel benieuwd of dierenarts Piet zijn Labrador inmiddels een beetje netjes aan de lijn heeft leren lopen of dat hij nu ook gebungeed word met zo'n elastiek. Filmpje? 
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Hahahaha dat wóórd... STRETCHTENSION
Het lijkt wel een slechte 1 aprilgrap dit 
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Zoiets bestaat toch al lang?
5 man directie voor een stiekie.
Wel een jeugdig enthousiasme. 
edit: ik zie net dat ze tot 25 kilo gaan. Dat is ook weinig.
5 man directie voor een stiekie.
edit: ik zie net dat ze tot 25 kilo gaan. Dat is ook weinig.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
NatuurlijkMensen die slechter ter been zijn of kinderen zullen de hond beter bij zich kunnen houden doordat de kracht die op de riem komt te staan snel en gelijkmatiger verdeeld zal worden over de Stretchtension.
-
Lizzie.
- Zeer actief
En ondertussen word er toch op deze manier ''subtiel'' reclame gemaakt voor zijn ''unieke'' uitvinding 

-
Lizzie.
- Zeer actief
ZivaNomi schreef:En ondertussen wordt ie niet zo subtiel uitgelachen...Lizzie. schreef:En ondertussen word er toch op deze manier ''subtiel'' reclame gemaakt voor zijn ''unieke'' uitvinding

- mijke
- Zeer actief
is antireclame ook reclame dan? 
- mijke
- Zeer actief
Nouuuu dat geloof ik niet helemaal hoor. Anders zou er niet zoiets als webcare bestaanKruimel53 schreef:Tulek. Het geeft niet hoe ze over je praten, als ze maar over je praten.mijke schreef:is antireclame ook reclame dan?
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
- Aantal honden: 2
Ergens is er toch iets misgegaan tijdens het onderdeel concurrentieanalyse want dit bestaat inderdaad al lang. Of het doel was een bestaand product opnieuw in de markt te zetten?
Ik heb het een tijdje gebruikt voor de lange lijn en het werkt niet voor de hond kan ik je vertellen. Als hondlief besluit verder te rennen dan de lijn lang is wordt hij (en/of ik) vervelend gelanceerd en bij constanter trekken (vergelijkbaar met trekken bij een korte lijn denk ik?) loopt het vervelend want de trekkracht wisselt dus je schouder voelt op den duur ook van elastiek. Een ander nadeel is dat je een grote hond ook niet meer kort kan vastpakken want elastiek houdt vervelend vast. Ik gebruik het dus niet meer.
Mocht iemand het toch willen uitproberen dan wil ik hem tegen verzendkosten wel op de bus doen
Ik heb het een tijdje gebruikt voor de lange lijn en het werkt niet voor de hond kan ik je vertellen. Als hondlief besluit verder te rennen dan de lijn lang is wordt hij (en/of ik) vervelend gelanceerd en bij constanter trekken (vergelijkbaar met trekken bij een korte lijn denk ik?) loopt het vervelend want de trekkracht wisselt dus je schouder voelt op den duur ook van elastiek. Een ander nadeel is dat je een grote hond ook niet meer kort kan vastpakken want elastiek houdt vervelend vast. Ik gebruik het dus niet meer.
Mocht iemand het toch willen uitproberen dan wil ik hem tegen verzendkosten wel op de bus doen