Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Over misvorming gesproken
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- lieverd
- Vaste gebruiker
-
gillianne
- Actief
- Contacteer:
hoe krijg ik een ras naar de klote gefokt. dieptriest maar het gebeurt bij heel veel rassen. bij de bdd ook hoe korter groffer en hoe losser in t vel hoe geweldiger het gevonden word. maar wat een ellende het voor de doggies zelf is beseffen ze niet, het brengt geld op te plank en dat is het enige wat telt.
alleen de ontstekingen en infecties tegen proberen te gaan in al die huidplooien is geen haalbare kaart.
alleen de ontstekingen en infecties tegen proberen te gaan in al die huidplooien is geen haalbare kaart.
gr. gillianne en de doggies

-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Inderdaad verschrikkelijk zeg, en dat allemaal voor de gril van de mens.gillianne schreef:hoe krijg ik een ras naar de klote gefokt. dieptriest maar het gebeurt bij heel veel rassen. bij de bdd ook hoe korter groffer en hoe losser in t vel hoe geweldiger het gevonden word. maar wat een ellende het voor de doggies zelf is beseffen ze niet, het brengt geld op te plank en dat is het enige wat telt.
Gr bertus.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
gillianne
- Actief
- Contacteer:
-
Nieve
- Zeer actief
Misschien opgeven voor make me beautifull voor een extreme make over? Daar krijgen ze de rimpels waarschijnlijk wel weg.Inge O schreef:kijk, als gelijk welke rimpelcrème dáárin slaagt zou ik er nog in gaan gelovengillianne schreef:zou oil of olaz niet helpen :p: . heb er hier 1 die wel wat rimpels heeft, misschien eens uit proberen! maar tot zolang mogen ze hun dure potjes houden
!
Maar even serieus...vreslijk hoe die mastino's op die foto er uit zien. Echt ziek
En dan te bedenken dat dit juist de honden zijn die het op shows winnen. Dat heb ik bij de Engelse buldoggen ook gezien...een hond die over z'n nek gaat omdat ie niet kan rennen wordt beste van het ras.
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
-
gillianne
- Actief
- Contacteer: