Shib had ook heel regelmatig (lees:bijna z'n hele leven) een puspikkie. Maar no way dat ik dagelijks de kleden ging wassen hoor. Ik heb ook nog een levenmijke schreef:Oh yuch, wat goor, in dat geval zou ik volgens mij dagelijks de dekentjes verwisselen!Fotogravinnetje schreef:Puspiemel, denk ikmijke schreef:tobi__ schreef:Ik vind de haren ook het minst erg. Maar het zand de modder en de “groene stipjes” die Tobi achterlaat vragen toch echt wel om regelmatig schone kleedjes en (helaas) elke dag vegen of stofzuigen.groene stipjes?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe vaak wassen jullie de hondenboel?
Moderator: moderatorteam
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Re: Hoe vaak wassen jullie de hondenboel?

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Even met zo'n kleurbuideltje in de wasmachine en hij is grijs/bruin/zwart/blauw en veel minder besmettelijkmalinois schreef:Bumper69 schreef:Waar zo'n topic al niet goed voor is he! Ook bij jou weer een fris mandjemalinois schreef:Ah mooi. Dan gaat ie gewoon in de wasmachine op 60°C.
Bedankt allemaal!![]()
hij ligt er net een weekje dus dat kan nog wel even maar idd. Waar zo'n topic al niet goed voor is
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Normaal twee maal per week. Maar nu Tomas zoveel bloed verliest was ik de fleecedekens die op de bank liggen elke dag. Als je ze vaak wast zit er minder haar op, dat dan weer wel 
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ja dat is zo, maar ieuwwww. Alweer een goeie reden om geen reu te nemenShibby schreef:Shib had ook heel regelmatig (lees:bijna z'n hele leven) een puspikkie. Maar no way dat ik dagelijks de kleden ging wassen hoor. Ik heb ook nog een levenmijke schreef:Oh yuch, wat goor, in dat geval zou ik volgens mij dagelijks de dekentjes verwisselen!Fotogravinnetje schreef:Puspiemel, denk ik
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Troost je: die van mij hebben er geen last van. Elco heeft tot z'n tweede regelmatig een puspiemel gehad, maar liet daar weinig sporen van achter, Gait houdt zichzelf wel schoon en anders helpt Elco hemmijke schreef:Ja dat is zo, maar ieuwwww. Alweer een goeie reden om geen reu te nemenShibby schreef:Shib had ook heel regelmatig (lees:bijna z'n hele leven) een puspikkie. Maar no way dat ik dagelijks de kleden ging wassen hoor. Ik heb ook nog een levenmijke schreef:Oh yuch, wat goor, in dat geval zou ik volgens mij dagelijks de dekentjes verwisselen!Fotogravinnetje schreef:Puspiemel, denk ik
- Sassy
- moderator
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 4
Pfff...op dit moment draait de hondenwasmachine hier overuren, paar hondjes ziek ocharme...
Meteen maar de dettol en stoomreiniger erbij gepakt, als we dan toch al bezig zijn.
Ach, je zou je anders nog maar vervelen hé
Meteen maar de dettol en stoomreiniger erbij gepakt, als we dan toch al bezig zijn.
Ach, je zou je anders nog maar vervelen hé