Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nee, de kledij van de mevrouw ernaast......ik zie pakwerk als iets serieus, omdat als je je koppie er niet bij hebt, er grote ongelukken kunnen gebeuren. Niet iets wat je even tussendoor doet....
Dingo schreef:Nee, de kledij van de mevrouw ernaast......ik zie pakwerk als iets serieus, omdat als je je koppie er niet bij hebt, er grote ongelukken kunnen gebeuren. Niet iets wat je even tussendoor doet....
o hahaha. ja ik dacht ook zoiets van, mens wat heb je aan.
Dingo schreef:Nee, de kledij van de mevrouw ernaast......ik zie pakwerk als iets serieus, omdat als je je koppie er niet bij hebt, er grote ongelukken kunnen gebeuren. Niet iets wat je even tussendoor doet....
Mooie foto's! Zijn blijkbaar goeie pakwerkers die Dogo's!
Lekker veel power, en tsja er zijn lieden die ze niet geschikt vinden omdat ze misschien te hard of te zwaar zijn?
Hadden ze maar geen pakwerk moeten gaan doen!
Brigitte schreef:Mischien speelde ze een rollenspel en dat mevrouw de vuilniszak ging buiten zetten en dat ze toen aangevallen werd of zo door een enge man
:V ... en toen greep die man die vuilniszak en wilde haar daarmee vermoorden!!! :V
Brigitte schreef:Mischien speelde ze een rollenspel en dat mevrouw de vuilniszak ging buiten zetten en dat ze toen aangevallen werd of zo door een enge man
:V ... en toen greep die man die vuilniszak en wilde haar daarmee vermoorden!!! :V
Ja, en de hond moest natuurlijk haar beschermen maar de enge man besloot hem aan te vallen en te verjagen met een vuilniszak
Ja, en de hond moest natuurlijk haar beschermen maar de enge man besloot hem aan te vallen en te verjagen met een vuilniszak
...maar dat lukte niet helemaal want toen hing er een hele enge grote hond aan z'n arm en die probeerde hij er dan maar met dezelfde vuilniszak af te slaan... alleen valt hij hierbij zelf bijna achterover.... :N
Inge O schreef:die foto waar de hond aan een korte lijn boven de tafel hangt te zweven snap ik toch niet zo goed 8O 8O .
twee seconden later ligt hij toch pardaf helemaal in de kreukels bovenop dat ding ?
denk ook niet dat het fijn vangen is voor de pakwerker zo, zo hoog boven je... 8O maar hij zal niet bovenop de tafel vallen daar is ie al overheen, ik denk dat de geleider het lijntje wel loslaat na de aanslag...
leuke foto's maar die laatste foto's van die gast met het brilletje daar zal de hond niet erg blij zijn met die lange lijn die helemaal rond zijn poten zit.
Ragverp schreef:leuke foto's maar die laatste foto's van die gast met het brilletje daar zal de hond niet erg blij zijn met die lange lijn die helemaal rond zijn poten zit.
Dat is denk ik om aan te tonen dat ze goed met de sport bezig zijn
Maar goed het blijven van die USA foto's
veel spectacel tot je verder kijkt. :sleep: