Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De bandjes zijn af hoor, wat boeit het ook eigenlijk wie als eerste geboren wordt, haha Ik zie vanzelf wel of ze op gewicht blijven.
Het is trouwens nu een 5-tal. Er werd nog 1 klein teefje van 155 gram geboren. Echt een mini. Mooi donkerbruin ook
laeken schreef:Die zwarte streep hoeft niet weg te gaan hoor. Kijk!
Da's een zadel, geen sable.
Ik vind die bandjes ook niks, maar als het dan moet, haak dan iets van wol of zo. Dit lijkt me hard en scherp inderdaad.
Goed dat jullie het zeggen, ik heb dezelfde liggen.
Wat is wel goed als je wat wilt kopen?
Ik gebruik bandjes van paracord en niet eens altijd direct na de geboorte. Evt voor direct na de geboorte lintjes, wat gehaakt van wol wat Marjoleine schrijft etc. Vooral zacht
Dat kan, maar even goed zitten er een aantal zwarte bij.
Vond het wel leuk ook, om het een beetje concreter te maken. Voor ze een baas en naam hadden, hadden we het met elkaar en de toekomstige baasjes over bruintje en mister blue.
Alleen naap ging binnen een paar dagen van oranje naar "terror"
Sandra&co schreef:Af en toe komt tante Izzy even ruiken als ik een verse pup wil wegen. Ze vindt het wel heel interessant. En voorzíchtig dat ze is met d'r lap
Ik zie toch wel een wat onrustige blik.
Mijn hava's zouden dat niet eens accepteren. Ik zou er voorzichtig mee zijn.
Floortje schreef:Ik zou het stiekem heel leuk vinden als ze morgen komen. Dat is de verjaardag van Fribbel.
Niet dat het ergens op slaat of een betekenis heeft, maar gewoon leuk.
Ik ben aan het werk, dus toen ik een appje van Sandra kreeg heb ik het gelijk aan mijn vriend doorgestuurd. Hij janken (maar dat doet hij nogal snel bij dit soort zaken hoor, dus til er niet te zwaar aan )
Maar ik
Moet zeggen dat ik toch ook wel een tikje emotioneel ben: de cirkel is rond.
Owww kijk dan wat zijn ze schattig, klein, lief, schattig en had ik al gezegd dat ze schattig zijn?
Ook een wondertje om mee te maken lijkt me, ineens zijn daar dan echte pupjes.
Ik ben benieuwd of er nog meer komt!
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Sandra&co schreef:Af en toe komt tante Izzy even ruiken als ik een verse pup wil wegen. Ze vindt het wel heel interessant. En voorzíchtig dat ze is met d'r lap
Ik maak me geen seconde zorgen, zo'n foto is een momentopname. Ik heb gezien hoe voorzichtig ze is en ze houdt gepaste afstand.
De tussenstand staat op 7. Maar ik voel nog iets in de buik...
Tamara81 schreef:
Net zoals jouw vriend heb ik ook even gejankt. Ik snap heel goed dat je emotioneel bent. Mooi dat de cirkel nu rond is voor je gevoel.
Ik stond bij de echo al te janken.
Zo zeg, zeven en nog meer op komst! Zat ik er toch naast
Dat dat allemaal in dat kleine sofietje heeft gezeten.
Floortje schreef:Ik zou het stiekem heel leuk vinden als ze morgen komen. Dat is de verjaardag van Fribbel.
Niet dat het ergens op slaat of een betekenis heeft, maar gewoon leuk.
Ik ben aan het werk, dus toen ik een appje van Sandra kreeg heb ik het gelijk aan mijn vriend doorgestuurd. Hij janken (maar dat doet hij nogal snel bij dit soort zaken hoor, dus til er niet te zwaar aan )
Maar ik
Moet zeggen dat ik toch ook wel een tikje emotioneel ben: de cirkel is rond.
Jij ook gefeliciteerd Floortje
En ze zijn geboren op de verjaardag van Fribbel
Net zoals jouw vriend heb ik ook even gejankt. Ik snap heel goed dat je emotioneel bent. Mooi dat de cirkel nu rond is voor je gevoel.
Het is zo bijzonder om de geboorte van je eigen pup te zien (welke het dan ook mag zijn) Wat een nest... ik moet even pauze inlassen van het bekijken van de foto's en gaan lunchen. Ik kan gewoon niet stoppen met het kijken naar de pupfoto's
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk Tamara! Het blijft bijzonder.
Op het werk nadert het lammerseizoen het einde, de afgelopen weken vlogen de moederkoeken me rond de oren Maar dit is weer zo anders en bijzonder. Het blijft speciaal dat nieuwe leven.
Ik maak me geen seconde zorgen, zo'n foto is een momentopname. Ik heb gezien hoe voorzichtig ze is en ze houdt gepaste afstand.
De tussenstand staat op 7. Maar ik voel nog iets in de buik...
Ik denk dat Marjoleine bedoelt dat Sofi een beetje onrustig kijkt.
Gefeliciteerd met de pups, ze zijn echt leuk.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Daar zijn ze dan!
Gefeliciteerd .
Wat fijn dat alles zo goed gaat!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
laeken schreef:Die zwarte streep hoeft niet weg te gaan hoor. Kijk!
Da's een zadel, geen sable.
Ik vind die bandjes ook niks, maar als het dan moet, haak dan iets van wol of zo. Dit lijkt me hard en scherp inderdaad.
Goed dat jullie het zeggen, ik heb dezelfde liggen.
Wat is wel goed als je wat wilt kopen?
Ik gebruik naar volle tevredenheid deze
De Paracord met schuifknoop zaten toch vaak andere pootjes in vast of gingen makkelijk af.
Die zijn nog te groot voor pups van dit formaat Gaits fokker gebruikt zachte bandjes die ze via fokkersplaza ofzo gekocht heeft. Maar ook die kunnen nog te hard zijn. Meeste markiesje-fokkers gebruiken gewoon gehaakte bandjes voor de eerste pakweg 2 weken