Was ook niet nodig want mijn zoon kreeg ze er wel uit. Maar dit teefje is zo speciaal omdat haar moeder bij de bevalling overleden is, daarom ben ik extra oplettend bij haar.https://www.hondenforum.nl/plaza/postin ... &p=8242770#crutz schreef:Maryanne schreef:Helaas ik zie ook geen foto's
Hopelijk niet geupload in photobucket)
Bij drie was het klaar. Twee reutjes, één teefje en die blijft als ze mooi uitgroeit lekker hier. Ze kwamen alledrie in stuit. Bij nr.2 was het nogal angstig. Ik dacht dat hij dood was maar gelukkig kwam mijn zoon thuis en met goed wrijven en uitzuigen kwam er weer leven in het ventjeBij Maryanne nog nieuws?
ook jij gefeliciteerd, maarehhh, stuit is toch niks vreemds bij honden?
let er nooit specifiek op zelf hoor, maar ooit info over opgezocht omdat een eigenaar van een teef die door mijn reu gedekt was helemaal over de flos ging dat er pups in een stuit uitkwamen en daarom wilde hij een keizersnede maar zijn dierenarts was niet bereikbaar. Hij was ook vooral boos dat de eerste eigenaar van de teef nooit gezegd had dat ze dat eerder had gehad (pups in stuit) want dan was hij voor een geplande keizersnede gegaan
Die met het witte stipje op z'n kopje is het ventje