Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi's Glitter Litter is uitgevlogen
Moderator: moderatorteam
-
Sandra&co
Re: Sofi - Glitter Litter's 2e week
Nee, ik heb écht nog geen (duidelijke) voorkeur
De enige voorkeur die ik heb is dat het een teefje wordt, nou ja, daar heb ik er genoeg van.
-
Persistence
- Zeer actief
En dan géén silken windsprite? 2 aan elke hand is beter dan die derde te moeten verdelenSandra&co schreef:Nee, ik heb écht nog geen (duidelijke) voorkeurDe enige voorkeur die ik heb is dat het een teefje wordt, nou ja, daar heb ik er genoeg van.
-
Sandra&co
Da's waar, maar ik vind 4 honden gewoon teveel voor in m'n eentjePersistence schreef: En dan géén silken windsprite? 2 aan elke hand is beter dan die derde te moeten verdelen
-
Sandra&co
Re: Sofi - Glitter Litter's 3e week
Arrow, Trubl en Wiro

Tux

Truble, Blanket en Ennis

Tux

Truble, Blanket en Ennis

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
-
Floortje
- Zeer actief
Ach, wat een heerlijkheidSandra&co schreef:Arrow, Trubl en Wiro
![]()
En wie is nou wie? (ik denk dat ik het wel weet hoor)Sandra&co schreef:![]()
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik vond de stap naar 3 honden ''lastiger'' dan naar 4 hondenSandra&co schreef:Da's waar, maar ik vind 4 honden gewoon teveel voor in m'n eentjePersistence schreef: En dan géén silken windsprite? 2 aan elke hand is beter dan die derde te moeten verdelenIk moet echt ergens een grens voor mezelf trekken, anders zit ik straks met 6 honden. En de 7e in de planning.

-
Sandra&co
De bruine bovenin is Wiro.Floortje schreef:En wie is nou wie? (ik denk dat ik het wel weet hoor)Sandra&co schreef:![]()
Daaronder is (denk ik) Tux, die over Truble heen ligt. De meest rechtse b&t is dan Blanket. Die b&t's kan ik van bovenaf alleen uit elkaar houden als ik een staartpuntje zie, maar Blanket is iets groter
Dan de bruintjes eronder van l.n.r.: Arrow, Lille en Ennis.
-
Floortje
- Zeer actief
Jeej! Ik had ze goed!
Lille is een flinke inhaalslag aan het maken, of lijkt dat maar zo?
Lille is een flinke inhaalslag aan het maken, of lijkt dat maar zo?
-
Sandra&co
Ze groeit gestaag door, maar voorlopig is ze nog wel even de kleinste denk ik 
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Wiro heeft een mooie warme kleur!
maar ze zijn allemaal schattig, ben zo benieuwd als ze straks een beetje rondlopen dat zal een mooi gezicht zijn!!
maar ze zijn allemaal schattig, ben zo benieuwd als ze straks een beetje rondlopen dat zal een mooi gezicht zijn!!

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
Sandra&co
Ja, dan kan ik misschien ook wat betere foto's maken
Nu liggen ze alleen maar wat te liggen óf ze stuiteren vliegensvlug door de kist.
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik zit iedere keer verliefd te kijken, en mezelf maar voor te houden: vier honden is teveeeel haha.
Maar ze zijn echt ontzettend leuk!
Maar ze zijn echt ontzettend leuk!
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Die black and tannetjes zijn echt te mooi... en dan Arrow's bijzondere aftekening... het zijn wel prachtige glimmerds hoor!!

-
Sandra&co
Ik vind Wiro eigenlijk ook echt prachtig. Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar een b&t, maar zij heeft een soort tan-aftekeningen met lichter bruin. Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
- Crescent
- Zeer actief
Ah die snoet van Wiro! Aar! Arrgh!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
Sandra&co
Ohhhhhhh, trouwens!
Ze beginnen vandaag echt wat te doen. Ze proberen hun poten verticaal te krijgen en erop te leunen en ik zit al de halve dag te gieren van het lachen voor die kist. Want het lijkt natuurlijk nergens op.
Dat smóeltje van Wiro
Dit is 1 van de eerste keren dat ze zit. Ze snapt er niks van, hoe ze dat nou voor elkaar gebokst heeft.
(Blanket onderzoekt ondertussen de tunnel)...

...om vervolgens aan het oortje van Ennis te zuigen.

Ze beginnen vandaag echt wat te doen. Ze proberen hun poten verticaal te krijgen en erop te leunen en ik zit al de halve dag te gieren van het lachen voor die kist. Want het lijkt natuurlijk nergens op.
Dat smóeltje van Wiro
(Blanket onderzoekt ondertussen de tunnel)...

...om vervolgens aan het oortje van Ennis te zuigen.

-
Stapper
- Zeer actief
Wat fijn dat je weet dat je een pup gaat houden. Maakt het nog intenser denk ik. Welke pup heef heeft je het gevoel gegeven “ jij hoort bij ons”. Of is het de gedachte dat het een pup is van je teef en wil je er daarom 1 houden? Niet dat het uit maakt maar ik ben gewoon benieuwd. En ik kan me zo goed voorstellen dat na alle verzorging dat je heel veel genegenheid heb voor elke pup. Waarom die ene en die andere toffe pups niet. Trouwens sterkte met afscheid nemen. Ze gaan niet dood maar zijn buiten jouw controle. Je moet ze uit handen geven en andere gaan altijd anders om met de hond dan hoe jij zou willen...pups zijn (denk ik) leuk maar de nasleep...
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Heel erg leuk dat je een pup gaat houden!
Wanneer zou je kunnen zien welke ruwhaar zijn?

-
Sandra&co
Marjoleine zei dat dat zo rond week 4 zal zijnLothian schreef:Heel erg leuk dat je een pup gaat houden!
@Stapper: Ik ga spijt krijgen als ik geen pup houd. Is het niet omdat het een puppy van Sofi is, dan is het wel omdat ik met een lege-nest-syndroom ga zitten straks. Nee, ik heb er geen beeld bij dat er geen pup blijft. Maar een voorkeur heb ik nog niet.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Weet je wat het is. Deze pup is zoveel unieker dan wat je ooit kan kopen. Deze ken je vanaf de geboorte en je eigen honden ook. Plus een daarvan is de moeder. Dat is onbetaalbaar en nooit terug te vinden of te kopen. Plus alle zorg geven is ook leuker als je er zelf een gaat houden. Dan doe je het ook voor je eigen hond.
Dus als je geen pup had gehouden had ik je voor gek verklaard. Ik zie mijn honden al lang als individu. Dus of ze nu een indsprite of een doorgezakte herder of valse pitbull waren geweest. Ik had ze even lief gehad. Dus of je nu een ras of een bastaard of een hond van 4000 euro koopt. Jij hebt straks gewoon een 3e hond en die wordt vast geweldig.
Bas heeft ook een pup die in Nederland woont. Ik ben nu al 100 keer meer in die pup geïnteresseerd dan welke andere hond ook. Dus als die ooit weg zou moeten nam ik die meteen. Zonder die hond gezien te hebben.
Dus als je geen pup had gehouden had ik je voor gek verklaard. Ik zie mijn honden al lang als individu. Dus of ze nu een indsprite of een doorgezakte herder of valse pitbull waren geweest. Ik had ze even lief gehad. Dus of je nu een ras of een bastaard of een hond van 4000 euro koopt. Jij hebt straks gewoon een 3e hond en die wordt vast geweldig.
Bas heeft ook een pup die in Nederland woont. Ik ben nu al 100 keer meer in die pup geïnteresseerd dan welke andere hond ook. Dus als die ooit weg zou moeten nam ik die meteen. Zonder die hond gezien te hebben.
-
Wildflower
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies
Wat zijn ze toch geweldig. 
-
Sandra&co
laeken schreef:Weet je wat het is. Deze pup is zoveel unieker dan wat je ooit kan kopen. Deze ken je vanaf de geboorte en je eigen honden ook. Plus een daarvan is de moeder. Dat is onbetaalbaar en nooit terug te vinden of te kopen. Plus alle zorg geven is ook leuker als je er zelf een gaat houden. Dan doe je het ook voor je eigen hond.
Ik snap je gevoel. Dat zal ook 1 van de 'voorwaarden' worden voor mijn pups. Mochten de nieuwe eigenaren alsnog van hun hond af willen, dan koop ik ze terug. Krijgen ze gewoon de pupprijs terug - of de hond nou 2 of 12 is. Want no way dat 1 van deze pups een asiel van binnen zal zien. Ik wil het niét hebben. Dat staat bij dezen zwart op wit.
- Zamunda
- Zeer actief
Zo leuk om je updates en foto's steeds weer te lezen en zien! En heel fijn dat het allemaal zo goed gaat.
-
Floortje
- Zeer actief
AhhhhSandra&co schreef:
Dat smóeltje van WiroDit is 1 van de eerste keren dat ze zit. Ze snapt er niks van, hoe ze dat nou voor elkaar gebokst heeft.
![]()
Het valt ook niet mee allemaal. Dan kun je opeens zien en horen. En dan blijk je die vier stokken onder je lichaam ook nog eens zelf te kunnen besturen. Ik zou ook verbaasd zijn.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ja, dat is zo. Had ook een ander gevoel bij de pups die ik zelf gefokt en gehouden heb, dan ik nu bij Tanja en Anne heb.laeken schreef:Weet je wat het is. Deze pup is zoveel unieker dan wat je ooit kan kopen. Deze ken je vanaf de geboorte en je eigen honden ook. Plus een daarvan is de moeder. Dat is onbetaalbaar en nooit terug te vinden of te kopen. Plus alle zorg geven is ook leuker als je er zelf een gaat houden. Dan doe je het ook voor je eigen hond.
En het loopt allemaal ook wat soepeler. Die honden die hier geboren waren, waren niet bang voor rare geluidjes en dergelijke. Tanja en Anne zijn toch wat gevoeliger voor geluiden. Maar ja, die zijn op een rustig plekje geboren.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
laeken
- Zeer actief
Ik ben erg benieuwd of de kleinste een kleiner hondje wordt. Kan best prima gezien de genetische achtergrond van van alles en nog wat. Volgens mij is het prima mogelijk dat een pup van twee kanten genen van een kleiner ras meekrijgt.
-
laeken
- Zeer actief
Volgens mij kan pomski x pomski ook allerlei groottes geven. Van bijna husky tot bijna pomeriaan.
-
Sandra&co
-
laeken
- Zeer actief