Maar meer van herplaatsers dus ja 14 jaar hoeft niet natuurlijk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi's Glitter Litter is uitgevlogen
Moderator: moderatorteam
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Re: Sofi's Glitter Litter's laatste week...
Ik ben geen puppenmens
Fenneke en Baloe

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstfenneke schreef:Ik ben geen puppenmens![]()
-
Sandra&co
Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstNa een jaar en stabiel uitgegroeid....prachthondje.
@Nanna: Nee, daarom. Ik vind elk van deze pups lief, knap en bijzonder omdat ik ze geboren heb zien worden en heb zien ontwikkelen van blinddove larven tot wat ze nu zijn. Daar gaat het niet om.
Maar alle opties liggen nog open. Misschien springt er, zodra er wat pups naar hun nieuwe huisjes zijn, ineens iemand wél naar voren. Het is voor mij net zo goed een verrassing
-
Johnny Jones
- Zeer actief
laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
-
laeken
- Zeer actief
Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
Jij en Sandra lijken me een leuk setje!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
-
laeken
- Zeer actief
Eigenlijk wel he? Sandra....?Johnny Jones schreef:Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Sandra&co schreef:Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstNa een jaar en stabiel uitgegroeid....prachthondje.
2 Vliegen, 1 klap. Dan heb ik geen leeg-nest-syndroom en jij je droomhondje.
Fenneke en Baloe

-
laeken
- Zeer actief
Dan ben jij back up.fenneke schreef:Sandra&co schreef:Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
2 Vliegen, 1 klap. Dan heb ik geen leeg-nest-syndroom en jij je droomhondje.
![]()
![]()
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Ik vind het prima dat de pups weerbaarheid tonen.Sandra&co schreef:Een lesje weerbaarheid van je tante. Wat doe je als kleine fluff tegen een grote boze hond?
https://www.youtube.com/watch?v=hLOam939JiY
Eerlijk gezegd vind ik dat geduw van izzy ook niet zo nodig, Misschien is het wat gespeel/geplaag, maar dat de puppen tegengas geven vind ik wel prima
-
Sandra&co
Nou, ja hoor, als ik niet als de heilige maagd Maria thuis hoef te zitten met m'n kuisheidlaeken schreef:Eigenlijk wel he? Sandra....?Johnny Jones schreef:Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:Jij en Sandra lijken me een leuk setje!
@Emma: Het is ook onnodig. Maar als ze ophoudt met duwen dan komt Arrow net zo rap weer naar haar toe voor meer klappen. Dus ik heb het opgegeven er wat van te zeggen.
-
Sandra&co
Lille foto's!

Kleine opdonder

Kleine opdonder
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Had mezelf zo belooft om niet meer in deze topic te gluren, nu weer ''vreselijke'' foto's van mijn favorietje 

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
- Coraline
- Zeer actief
Aaah, wat een scheet!
Wat kan je nu al zien van hoe hun karakters zijn?
Maak je trouwens nog een groepsfoto?
Wat kan je nu al zien van hoe hun karakters zijn?
Maak je trouwens nog een groepsfoto?
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Sofi krijgt alweer een laagje haar op haar rug
En tja Lille is ook zo leuk.
Ze zijn allemaal zo leuk
En tja Lille is ook zo leuk.
Ze zijn allemaal zo leuk
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Als jij de pup een jaartje opvoed dan wil ik 'm over een jaar wel hebben.
Maakt niet uit welke, als die maar lief voor Vronie en Basco is.
Wat een dotjes van een puppen heb jij.
Maakt niet uit welke, als die maar lief voor Vronie en Basco is.
Wat een dotjes van een puppen heb jij.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
-
Sandra&co
Opeens gaan we het laatste weekend in
Qua pupbezoek gaat het rustig aan, zondag komt er nog iemand kijken voor een teefje. Dan zijn er nog maar 1-2 (ligt eraan wat ik zelf doe) over
Bijna de rust terug...en de stilte. Want stiekem ben je toch van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig. Zal wel weer wennen worden.
-
Sandra&co
Re: Sofi's Glitter Litter vliegt uit...
Nou, 71 pagina's en het is bijna zover; morgen vliegt de eerste (Ennis) uit. Maandag vertrekt nummer 2 (Arrow/Ziva) en dinsdag nummer 3 (Wiro/Rakoes). Trubl/Flora vertrekt de 25e 'pas'. Dan hebben haar nieuwe baasjes vakantie.
Van de rest is het nog niet bekend wanneer ze op kamers gaan, dus ik kan nog even puppies blijven knuffelen
Van de rest is het nog niet bekend wanneer ze op kamers gaan, dus ik kan nog even puppies blijven knuffelen
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Ojee... dat zal wel dubbel zijn. Maar ik denk dat de rust van minder pups wel heerlijk is.
- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Dat zal wel even moeilijk worden morgen en de dagen erna.
Gelukkig blijven er voorlopig nog 4 over om de boel nog even op stelten te zetten
Gelukkig blijven er voorlopig nog 4 over om de boel nog even op stelten te zetten
-
Sandra&co
Ja daarom, het is niet dat ik een tekort aan puppies heb 
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
maar toch best een momentje. je bent er al zolang mee bezig, dan die drukke 8 weken en plots is het zoverSandra&co schreef:Ja daarom, het is niet dat ik een tekort aan puppies heb
-
Sandra&co
Ik ga niet weten wat ik met m'n vrije tijd moet doen dadelijk, haha!
Het scheelt dat ik weet dat de pups die nu verkocht zijn met hun kontjes in de boter vallen. Dat maakt het makkelijker.
Het scheelt dat ik weet dat de pups die nu verkocht zijn met hun kontjes in de boter vallen. Dat maakt het makkelijker.
-
laeken
- Zeer actief
Komt bij allemaal wel goed. En als er ergens iets mis gaat zijn er genoeg mensen die deze hondjes wel op kunnen vangen als je er zelf niks mee kan. Dat is het voordeel van dit soort hondjes. Een nest Mechelaars is andere koek. Maar deze hondjes komen eigenlijk altijd wel ergens met hun gatje in de boterSandra&co schreef:Ik ga niet weten wat ik met m'n vrije tijd moet doen dadelijk, haha!![]()
-
Sandra&co
Opvangen? Als die mensen ze 'beu' zijn bijvoorbeeld? Dan komen ze als het goed is linea recta terug naar mij. Ik betaal dan de volledige pupprijs terug. Deze pups gaan nooit een opvang of het asiel in als het aan mij ligt
Of bedoelde je wat anders?
- Zamunda
- Zeer actief
Gaaf om die interactie te zien en dus te zien dat het met elke pup zo anders is.Sandra&co schreef:Met Lille doet ze dit trouwens ook. Maar alleen die twee. Ze is met elke pup op een andere manier bezig, echt boeiend om te zien.
Van Ennis pikt ze het minst en van Blanket het meest. De 'middenmoot' (Rakoes & Trubl) worden vriendelijkjes bijgestuurd maar krijgen ook een snauw als ze iets doen wat niet bevalt.
Ik ben heel erg benieuwd of en zo ja welke pup je aanhoudt (net als jij
-
laeken
- Zeer actief
Heb je het tegen mij?Sandra&co schreef:Opvangen? Als die mensen ze 'beu' zijn bijvoorbeeld? Dan komen ze als het goed is linea recta terug naar mij. Ik betaal dan de volledige pupprijs terug. Deze pups gaan nooit een opvang of het asiel in als het aan mij ligtOf bedoelde je wat anders?
Snap dat je dat liever zelf doet hoor. Maar soms werkt dat niet. Wij kregen een keer twee katten terug. Dat werd zo'n oorlog met de moeder dat wij ze echt even naar de buren moesten brengen en vanuit daar een oplossing hebben gevonden.
- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
Sandra&co
Relaxt. Ennis kwam daar binnen, zag Lanai, kreeg een dikke grijns op zijn smoeltje (klein bruin hondje = mama?? = tépels!?) maar toen Lanai geen sloofse melkbar bleek, begon hij met haar te spelen. En speeltjes te zoeken, want óveral liggen speeltjesJoyce112 schreef:En, hoe ging het eerste "afscheid"?