oh hahahaha. dat vind balou ook niet top, maar hij moet zitten. net als in het water. wiltie ook niet graag zitten. maar hij moest voor de foto. die is te bewonderen in de fotohoek.Rataplan schreef:Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingenhoniahaka-kuckunniwi schreef:hoe kom jij ineens op sneeuw? :huh:Rataplan schreef:Onze reuen wilden nooit goed zitten in de sneeuw maar altijd net erboven 8O bleven ze zeg maar hangen![]()
Ze hoefden het ook niet netjes te doen dan van mijn hubbie :piew
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stik erin!
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Of dat ze tussen het riet in willen poepen, maar iedere keer als ze gaan zitten steek zo'n rietstengel in hun kontRataplan schreef:Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingenhoniahaka-kuckunniwi schreef:hoe kom jij ineens op sneeuw? :huh:Rataplan schreef:Onze reuen wilden nooit goed zitten in de sneeuw maar altijd net erboven 8O bleven ze zeg maar hangen![]()
Ze hoefden het ook niet netjes te doen dan van mijn hubbie :piew
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nou dat er iets in zijn kont steekt lijkt bij Tagor meer regel dan uitzondering. Sterker nog, die gaat het liefst in de prikkelbosjes zitten poepen. Weet niet waarom, maar mogelijk omdat die daar vrij zeker niet gestoord zal worden ofzo... :UStang schreef:Of dat ze tussen het riet in willen poepen, maar iedere keer als ze gaan zitten steek zo'n rietstengel in hun kontRataplan schreef:Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingenhoniahaka-kuckunniwi schreef:hoe kom jij ineens op sneeuw? :huh:Rataplan schreef:Onze reuen wilden nooit goed zitten in de sneeuw maar altijd net erboven 8O bleven ze zeg maar hangen![]()
Ze hoefden het ook niet netjes te doen dan van mijn hubbie :piewEn dan maar beledigd achterom kijken
![]()
- little-wolf
- Zeer actief
ik denk datie het gekriebel al zn gat bevredigend vind. :p:Branka schreef:Nou dat er iets in zijn kont steekt lijkt bij Tagor meer regel dan uitzondering. Sterker nog, die gaat het liefst in de prikkelbosjes zitten poepen. Weet niet waarom, maar mogelijk omdat die daar vrij zeker niet gestoord zal worden ofzo... :UStang schreef:Of dat ze tussen het riet in willen poepen, maar iedere keer als ze gaan zitten steek zo'n rietstengel in hun kontRataplan schreef:Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingenhoniahaka-kuckunniwi schreef: hoe kom jij ineens op sneeuw? :huh:En dan maar beledigd achterom kijken
![]()
-
Rob*
- Zeer actief
He dat zag ik????Nieve schreef:Ja, helaas heb ik voor morgen een deadline en moet ik dus nu wel. Het is hier ook veel te gezellig op het forum (als Neeltje er niet meer bij is))whoopy schreef:nou ik niet hoor, hahah morgen is er weer een dagNieve schreef:Haha...ja, ik doe ook nog een poging om te werken tussendoor ja. Maar nu heb ik inmiddels zoveel lopen forumen dat ik vanavond werk mee naar huis moet nemen :cry2:whoopy schreef:hallo mensen ik kan jullie berichten niet bijhouden hoormoet ook nog werken tussendoor. whoehahahah
![]()
- peterr
- Actief
- little-wolf
- Zeer actief
- peterr
- Actief
-
Nieve
- Zeer actief
Wat????? Weet nergens van hoor! Compleet onschuldig! :GAngel-eyes schreef:He dat zag ik????Nieve schreef:Ja, helaas heb ik voor morgen een deadline en moet ik dus nu wel. Het is hier ook veel te gezellig op het forum (als Neeltje er niet meer bij is))whoopy schreef:nou ik niet hoor, hahah morgen is er weer een dagNieve schreef: Haha...ja, ik doe ook nog een poging om te werken tussendoor ja. Maar nu heb ik inmiddels zoveel lopen forumen dat ik vanavond werk mee naar huis moet nemen :cry2:
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
-
Nieve
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Branka
- moderator
-
Nieve
- Zeer actief
Volgens mij is er toch iemand die graag zou willen dat wij er allemaal in zouden stikken. :QBranka schreef:Ach zolang je er maar niet in stiktNieve schreef:Ahummmmmm....begin hier een beetje boel eigendunk te ruiken, volgens mijhoniahaka-kuckunniwi schreef:dank je. ja ligt aan mij.peterr schreef:dit is ecccccht een populair onderwerp zeg........... of ligt dit aan.....?![]()
- little-wolf
- Zeer actief
- peterr
- Actief
- Branka
- moderator
Moesten we maar niet doen, dat geeft zo'n rommel.Nieve schreef:Volgens mij is er toch iemand die graag zou willen dat wij er allemaal in zouden stikken. :QBranka schreef:Ach zolang je er maar niet in stiktNieve schreef:Ahummmmmm....begin hier een beetje boel eigendunk te ruiken, volgens mijhoniahaka-kuckunniwi schreef: dank je. ja ligt aan mij.![]()
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ssssstttt.....Angel-eyes schreef:He dat zag ik????Nieve schreef:Ja, helaas heb ik voor morgen een deadline en moet ik dus nu wel. Het is hier ook veel te gezellig op het forum (als Neeltje er niet meer bij is))whoopy schreef:nou ik niet hoor, hahah morgen is er weer een dagNieve schreef: Haha...ja, ik doe ook nog een poging om te werken tussendoor ja. Maar nu heb ik inmiddels zoveel lopen forumen dat ik vanavond werk mee naar huis moet nemen :cry2:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee niet doen.. wordt het inderdaad hier doodstil.... niks aan...Branka schreef:Moesten we maar niet doen, dat geeft zo'n rommel.Nieve schreef:Volgens mij is er toch iemand die graag zou willen dat wij er allemaal in zouden stikken. :QBranka schreef:Ach zolang je er maar niet in stiktNieve schreef: Ahummmmmm....begin hier een beetje boel eigendunk te ruiken, volgens mij![]()
Verder wordt het hier dan wel heel rustig.
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- little-wolf
- Zeer actief
denk niet dat we jou zullen missen hoor!malinois schreef:nee niet doen.. wordt het inderdaad hier doodstil.... niks aan...Branka schreef:Moesten we maar niet doen, dat geeft zo'n rommel.Nieve schreef:Volgens mij is er toch iemand die graag zou willen dat wij er allemaal in zouden stikken. :QBranka schreef: Ach zolang je er maar niet in stikt![]()
Verder wordt het hier dan wel heel rustig.
![]()
![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
welles.. je zult nachten wakker liggen en me vreselijk missen....honiahaka-kuckunniwi schreef:denk niet dat we jou zullen missen hoor!malinois schreef:nee niet doen.. wordt het inderdaad hier doodstil.... niks aan...Branka schreef:Moesten we maar niet doen, dat geeft zo'n rommel.Nieve schreef: Volgens mij is er toch iemand die graag zou willen dat wij er allemaal in zouden stikken. :QVerder wordt het hier dan wel heel rustig.
![]()
![]()

- little-wolf
- Zeer actief
neehoor. kom wel ff langs voor het plakje cake en koppie thee.malinois schreef:welles.. je zult nachten wakker liggen en me vreselijk missen....honiahaka-kuckunniwi schreef:denk niet dat we jou zullen missen hoor!malinois schreef:nee niet doen.. wordt het inderdaad hier doodstil.... niks aan...Branka schreef: Moesten we maar niet doen, dat geeft zo'n rommel.Verder wordt het hier dan wel heel rustig.
![]()
![]()
![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee niet genoeg.. wil hier blijvenhoniahaka-kuckunniwi schreef:neehoor. kom wel ff langs voor het plakje cake en koppie thee.malinois schreef:welles.. je zult nachten wakker liggen en me vreselijk missen....honiahaka-kuckunniwi schreef:denk niet dat we jou zullen missen hoor!malinois schreef: nee niet doen.. wordt het inderdaad hier doodstil.... niks aan...![]()
![]()

- little-wolf
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
**proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltjehoniahaka-kuckunniwi schreef:now, ze zullen boven vast ook wel verbinding hebben.
zoniet, dan mag je hier blijven. ok?

-
joe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ze laat zich wel een beetje kennen op deze manier......malinois schreef:**proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltjehoniahaka-kuckunniwi schreef:now, ze zullen boven vast ook wel verbinding hebben.
Nu moet ik zeggen dat ik die opmerking ook niet echt leuk vond. Beetje acherbaks
-
Nieve
- Zeer actief
Maar er is net besloten dat we dat maar niet gaan doen..hahamalinois schreef:**proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltjehoniahaka-kuckunniwi schreef:now, ze zullen boven vast ook wel verbinding hebben.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oh... maar dan zijn we weer off-topic..Nieve schreef:Maar er is net besloten dat we dat maar niet gaan doen..hahamalinois schreef:**proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltjehoniahaka-kuckunniwi schreef:now, ze zullen boven vast ook wel verbinding hebben.

-
Nieve
- Zeer actief
ehhhhh....maar als we overleggen of we wel of niet willen stikken, dan is dat toch on topic???? :p:malinois schreef:oh... maar dan zijn we weer off-topic..Nieve schreef:Maar er is net besloten dat we dat maar niet gaan doen..hahamalinois schreef:**proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltjehoniahaka-kuckunniwi schreef:now, ze zullen boven vast ook wel verbinding hebben.
zoniet, dan mag je hier blijven. ok?![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hmm... effe denken... ja.. dat klopt... dus weer on-topic??Nieve schreef:ehhhhh....maar als we overleggen of we wel of niet willen stikken, dan is dat toch on topic???? :p:malinois schreef:oh... maar dan zijn we weer off-topic..Nieve schreef:Maar er is net besloten dat we dat maar niet gaan doen..hahamalinois schreef: **proest** nou we zijn in ieder geval weer on-topic, want we moeten stikken geloof ik volgens Neeltje![]()

-
Nieve
- Zeer actief
JA...we zijn weer helemaal on-topicmalinois schreef:hmm... effe denken... ja.. dat klopt... dus weer on-topic??Nieve schreef:ehhhhh....maar als we overleggen of we wel of niet willen stikken, dan is dat toch on topic???? :p:malinois schreef:oh... maar dan zijn we weer off-topic..Nieve schreef: Maar er is net besloten dat we dat maar niet gaan doen..haha![]()