Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cleva schreef:Ik ben ook een leek maar ik zag het aan Mira. Ze was ineens niet meer aan het werpen. Keek anders, vond andere dingen belangrijk, ademde anders.
Hetzelfde als het begin van de worp maar dan andersom aan het eind, zeg maar.
Zul je net zien dat er nog 3 komen maar ik denk echt van niet.
Wat een bescheiden nest nog. Fijn dat alles goed is gegaan. Gefeliciteerd!
Ik ben wel benieuwd of ze alsnog een paar pups verborgen houdt. Dat gebeurd wel vaker, een langere pauze. Dus wie weet komt er nog een verrassing.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Cleva schreef:Ik ben ook een leek maar ik zag het aan Mira. Ze was ineens niet meer aan het werpen. Keek anders, vond andere dingen belangrijk, ademde anders.
Hetzelfde als het begin van de worp maar dan andersom aan het eind, zeg maar.
Zul je net zien dat er nog 3 komen maar ik denk echt van niet.
O Okee
Ik zou toch nog maar even een tijdje de wacht houden.. misschien komen er nog toch nog een paar
Cleva schreef:Dit was die laatste die zo lang duurde. Kleine stip.
PS: gods, nou zie ik ineens dat de placenta er wel bij zat!
Dat heb ik toen helemaal niet geregistreerd! Ik wilde alleen maar die pup er uit en aan de praat!
Mooi gefilmd, best even een spannend momentje als die kleine nog niks doet. Gelukkig kwam er ineens leven in.
Gefeliciteerd met het vijftal! Wat een mooie bonte verzameling
Gaaf dat je filmpjes hebt gemaakt, heel leuk hoe we allemaal mee mogen genieten. Het is echt met recht een forumnest.
Heb je kunnen slapen? Of zit je alleen maar met een gelukzalige grijns op je gezicht in die kist te staren?
Wat goed allemaal. Vervelend van die stuitligging. Zo noemen ze dat toch? Ging nog vrij soepel want bij Mira was de pijp niet leeg. Dat scheelt. Als zoiets nummer 12 is heb je soms een probleem.
Prachtig nestje. Die lichte reu en die eerste teef heb ik wel wat mee. Heeft de teef haar oogje in wit? Ze kan in theorie dan een blauw oog hebben.
Cleva schreef:Dit was die laatste die zo lang duurde. Kleine stip.
PS: gods, nou zie ik ineens dat de placenta er wel bij zat!
Dat heb ik toen helemaal niet geregistreerd! Ik wilde alleen maar die pup er uit en aan de praat!
Wat bleven jij en Mira mooi rustig zeg!
Gefeliciteerd met de mooie 5-ling!
Laatst gewijzigd door Joyce112 op 04 aug 2020 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.