Mijn pup tobi, nu inmiddels 6,5 maand had in het begin steeds diaree. Zo ging het een dag of 2 goed en zo was het weer dun. Hij at/eet van alles wat hij tegenkomt op straat ook al ben ik nog zo allert. Hij is goed zindelijk op snachts na. Dan poept hij regelmatig in de badkamer, nog een probleem, maar het ergste vindt ik dat hij het opeet. Wie heeft hier een oplossing voor? Zo smerig.
Vaker uitlaten helpt niet, het lijkt wel of hij erachter tot ik slaap haha. Hij slaap bij mij in de slaapkamer in zijn mand, weet hier echt ff niet wat ik moet doen om dit te stoppen. Ik negeer het als ik de restanten opruim.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smeerkees
Moderator: moderatorteam
-
Carino
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Shih tzzu
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Smeerkees
welkom op het forumCarino schreef: ↑14 okt 2025 16:12 Mijn pup tobi, nu inmiddels 6,5 maand had in het begin steeds diaree. Zo ging het een dag of 2 goed en zo was het weer dun. Hij at/eet van alles wat hij tegenkomt op straat ook al ben ik nog zo allert. Hij is goed zindelijk op snachts na. Dan poept hij regelmatig in de badkamer, nog een probleem, maar het ergste vindt ik dat hij het opeet. Wie heeft hier een oplossing voor? Zo smerig.
Vaker uitlaten helpt niet, het lijkt wel of hij erachter tot ik slaap haha. Hij slaap bij mij in de slaapkamer in zijn mand, weet hier echt ff niet wat ik moet doen om dit te stoppen. Ik negeer het als ik de restanten opruim.
Wat zegt de dierenarts?
Dat een pup van 6 maanden nog niet zindelijk is smacht is vrij normaal en hij doet het tenminste wel op een vaste plek de badkamer
Dat buiten alles eten moet je echt hoe vervelend ook elke keer van afleiden en laten merken dat het niet mag ik zeg bij pups altijd foei bah dan haal ik het uit de bek sommige zijn hart eerst daar heb je langer voor nodig maar ik zou eerst even door de DA laten kijken
Er is ook vast via de zoekfunctie veel meer info op het forum te vinden over dit probleem
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Smeerkees
Welkom op het forum 
Het buiten alles opeten heb ik opgelost door alles aan mij af te laten geven in ruil voor een koekje
Poepen 's nachts is lastiger, want dan slaap je.
Is er ooit gekeken of je pup Giardia had?
Behandeling daarvan wil nog wel eens helpen tegen nachtpoepen.
Het buiten alles opeten heb ik opgelost door alles aan mij af te laten geven in ruil voor een koekje
Poepen 's nachts is lastiger, want dan slaap je.
Is er ooit gekeken of je pup Giardia had?
Behandeling daarvan wil nog wel eens helpen tegen nachtpoepen.