MARC_S schreef:Maar op de plaatsen waar jij normaal aan zeugen zit, zitten ook geen spierenAngel-eyes schreef:...maar bij een zeug voel ik geen harde spiermassa hoor
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welk ras voldoet hieraan het best
Moderator: moderatorteam
-
Rob*
- Zeer actief
- Martin
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- fransoos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): franse bulldog
- Aantal honden: 10
- Contacteer:
ben je dan boos op mijMartin schreef:Boos??? niet op jou Marc , op jou ben ik nog nooit boos geweestMARC_S schreef:Huh? Op wie ben je nu boos?Martin schreef:Nou ja zeg!!!!!, ik dacht dat ik toch wel een serieuze bijdrage aan deze topic heb geleverd
groetjes Ida en de fransoosjes

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen
die je begaan hebt...

die je begaan hebt...
- Martin
- Zeer actief
fransoos schreef:ben je dan boos op mijMartin schreef:Boos??? niet op jou Marc , op jou ben ik nog nooit boos geweestMARC_S schreef:Huh? Op wie ben je nu boos?Martin schreef:Nou ja zeg!!!!!, ik dacht dat ik toch wel een serieuze bijdrage aan deze topic heb geleverd![]()
![]()
- fransoos
- Zeer actief
- Contacteer:
- Martin
- Zeer actief
-
Suus
- Vaste gebruiker
- fransoos
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijkenfransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand![]()
dit is neem ik aan het johnson type ??
mol
- fransoos
- Zeer actief
- Contacteer:
haha zie je wel dat ik gewoon op de bullmastif valMol schreef:sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijkenfransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand![]()
mol

die je begaan hebt...

die je begaan hebt...
-
Suus
- Vaste gebruiker
Deze hond is veel mooier dan een Bullmastiff!!!Mol schreef:sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijkenfransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand![]()
mol
Suus, Bono en Ivy

- Mol
- Zeer actief
nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietijd niet behouden?Suus schreef:Deze hond is veel mooier dan een Bullmastiff!!!Mol schreef:sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijkenfransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand![]()
mol
ik vind van wel en dit dit gaat veel te veel op een ander ras lijken
mol
Laatst gewijzigd door Mol op 29 jul 2004 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mol
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
ik heb het gewoon over het uiterlijk, ff niks meer,de indetietijd van het ras gaat er zo onder door.Martijn schreef:Vind ik ook maar in hoeverre kun je rashonden als huisdier houden als je ze echt oorspronkelijk laat? Of heb je het alleen over de buitenkant?Mol schreef:nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietid niet behouden?
mol
In dat geval ben ik het sowieso met je eens!
mol
- Martin
- Zeer actief
Ambull met de meeste functionaliteit, zoals een normale lengte van de snuit en niet te ver uiteenstaande schouders.Martijn schreef:Dan ben ik het met je eens maar als ik niet verkeerd geinformeerd ben is het uiterlijk van de ambull nooit uniform geweest dus over welke identiteit hebben we het dan? ik heb mijn voorkeuren wel maar die heeft iedereen.Mol schreef:ik heb het gewoon over het uiterlijk, ff niks meer,de indetietijd van het ras gaat er zo onder door.Martijn schreef:Vind ik ook maar in hoeverre kun je rashonden als huisdier houden als je ze echt oorspronkelijk laat? Of heb je het alleen over de buitenkant?Mol schreef:nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietid niet behouden?
mol
mol
-
Suus
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
dat is ook zo, maar dit lijk gewoon op een bepaalt ras en ik vind dat niet de bedoelingMartijn schreef:Dan ben ik het met je eens maar als ik niet verkeerd geinformeerd ben is het uiterlijk van de ambull nooit uniform geweest dus over welke identiteit hebben we het dan? ik heb mijn voorkeuren wel maar die heeft iedereen.Mol schreef:ik heb het gewoon over het uiterlijk, ff niks meer,de indetietijd van het ras gaat er zo onder door.Martijn schreef:Vind ik ook maar in hoeverre kun je rashonden als huisdier houden als je ze echt oorspronkelijk laat? Of heb je het alleen over de buitenkant?Mol schreef:nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietid niet behouden?
mol
mol
hier ff een gauw gemaakt bullmastiffje

mol
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Martin
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
ik vind het een mooie hond eerlijk is eerlijk, maar zoals je zelf al aan geeft zie ik eer ook rott in en tossa gaat ook nogMARC_S schreef:Wat vindt jij dan van die op de foto? Mooi beest toch? Ik vind hem prachtigMol schreef:neem tank van birgitte of jesse van martin dit zijn Am bulls die gewoon AMbulls zijn zonder maar op eenig ander ras te lijken.
molEen monster zeg maar en toch helemaal sound in mijn ogen
mol
- fransoos
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is dan ook de reden dat mocht ik een amerikaan willen, je eigenlijk heel goed uit moet kijken waar je deze koopt, gezien de vele types
en ik zou het toch jammer vinden om een amerikaan te trefffen die meer op een stafford lijkt, dan op een bull
vind je psptje trouwens erg mooi Mol
maar als ik nu kijk naar de honden van Hutsje, dan zijn deze toch ook weer anders dan de jouwe qua kop, zijn hier ook bepaalde typen in (ik val trouwens op gomez)
en ik zou het toch jammer vinden om een amerikaan te trefffen die meer op een stafford lijkt, dan op een bull
maar als ik nu kijk naar de honden van Hutsje, dan zijn deze toch ook weer anders dan de jouwe qua kop, zijn hier ook bepaalde typen in (ik val trouwens op gomez)

die je begaan hebt...

die je begaan hebt...
- Mol
- Zeer actief
ja type ,maar type wil niet zeggen dat het op een ander ras moet doen lijkenfransoos schreef:Dat is dan ook de reden dat mocht ik een amerikaan willen, je eigenlijk heel goed uit moet kijken waar je deze koopt, gezien de vele types
en ja je heb in de bullen ooverschil in type maar geen van deze type lijkt op een bepaalt ander ras.
mol
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2