En niet 1 of 2, ik heb er minstens 5 gezienLongFields schreef:Ze worden morgen in ieder geval gekeurd, volgens de site van de Winnershow: http://www.winnershow.nl/alfabetische%2 ... 202012.pdfJudith-Diesel schreef:Maar ik heb vandaag toch echt zeker weten Laekense herders zien lopenLongFields schreef:Morgen.
Wat niet wegneemt dat het natuurlijk prima kan dat er toeschouwers zijn geweest die hun Laekense Herder(s) bij zich hadden vandaag.
Verder heb ik Atie uiteraard gezien en gesproken, Judith en Dana van een afstandje zien lopen, helaas te ver weg om aan te spreken.
Wel heb ik even kort met Dorien gesproken. Wat een ontzettende mooie meisjes heeft ze toch
Verder heb ik wel veel bekenden gezien maar dan vooral uit het Hovawart-wereldje
Mijn vriendin bracht haar 14 maanden jonge Hovawart-teefje uit in de jeugdklasse en werd Jeugdwinster
Ook bracht zij voor een kennis zijn reu uit in de kampioensklasse en hij werd Winner
Helaas kon hij het van het beste teefje niet winnen maar dat teefje was dan ook prachtig met een vloeiend gangwerk.
Atie bracht Amber voor in de Tussenklasse en zij werd 2e met een U
Het was een prima dagje dus