1 het is hier 30 kilometer gebeid, lijkt me stug dat je niet kun remmen en grote brokken veroorzaakt ik maak me meer zorgen om de gefrustreerd die nog even gas bij geeft, maar mijn katten weten prima wat een rijdende auto is en zullen dan ook niet oversteken - straatwijs heet datnyckle schreef:Mat andere woorden, je laat je katten willens en wetens stropen. Katten hebben de nare gewoonte, ook al hebben ze hun buik vol, ze gewoon doorgaan met jagen.S@ndr@ schreef:ow ja best wel, mijn katten zijn snachts op de dijk, maar er staat evengoed een katten bak hoor, gewoon wel en ik moet hem regelmatig verschonen dus ze doen meer dan de helft binnen, maar goed, we hebben hier dan ook een klei grondje![]()
gewoon er maar van uit gaan dat mensen geen katten bak hebben staan is ook al weer zoiets, he het kan ze niet schelen want de kat loopt buiten, heel simpel
Nu denk ik, dat je het heel diervriendelijk bedoel, maar is deze gang van zaken wel zo vriendelijk? Bovendien, breng jij je dieren in gevaar. Plus de weggebruikers die het nodig vinden om voor jou kat te remmen. Waar ben jij dan om de schade die jou kat heeft veroorzaakt te vergoeden. ( Het staat er al heb ik het voor jou persoonlijk bedoeld, maar er zijn heel veel kattenliefhebbers die precies zo denken als jij. Trek het je dus niet persoonlijk aan).
en verder ja ik laat ze stropen, graag zelfs-
het stikt hier van de mollen muizen en ratten, maar ik snap dat je die graag beschermt ziet
ze zijn namelijk veul makkelijker te vangen dan welke vogel ook die vliegen
muizen niet, mollen ook niet en ratten ook niet
ze , brengen er gemiddeld 20 in het jaar thuis de rest wordt opgevreten- h ier bij huis alleen het spijsvertringskanaal laten ze liggen.
veren vind ik eigenlijk heel zelden- maar goed ik val in herhaling