Hoi Kiara,
Hier heb je wat producten waardoor het borstelen en kammen voortaan beter zal verlopen.
http://www.easy-groom.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk bij 1.allsystems en zoek de juiste shampoo voor je hond. Na het wassen doe je de lanolin in het haar en je zult zien dat je hondje minder snel gaat vervilten. Je kunt deze meneer gewoon bellen (doe ik ook) en je probleem voorleggen. Ook als je infomatie wilt mbt het gebruik van de shampoo en lanolin en hoe je die lanolin er weer uit wast.

Die lanolin verstikt niet de haren van je hond. Hierna is kammen en/of borstelen kinderspel. Voordeel van die lanolin is dat het haar minder snel klit, vervilt, beschadigd of uitvalt. De huid van je hondje krijgt een prettige boots en kan er weer helemaal tegen. Ook verbleekt de haren minder snel als je straks lekker in het zonnetje loopt. Mocht je hondje door de modder zijn gelopen dan....valt dit er zo weer af. Heeft die lanolin dan geen nadelen? Jawel, het duurt iets langer voordat je hondje droog is. Daar moet je wel rekening mee houden als het buiten koud is en het regent. Pb mij maar als je nog vragen hebt.
Je hebt volkomen gelijk, alles moet je leren. Dat moest ik ook hoor! Hoop dat je wat aan mijn advies hebt.
Bel hem maar, hij vreet je niet op, hij veroordeelt niet, hij toont geen onbegrip..

Hij was van de week nog bij mij om mijn erg veel bestelde producten te brengen en hij is echt alleraardigst. Gaf nog kam en borsteladvies wat bij de vacht van mijn honden hoort (ik dacht alles al te weten...

) en zo leer je steeds iets bij. Producten veranderen en als je hem vraagt hoe hij over kammen of/of borstelen denkt dan verteld hij geheel vrijblijvend en vriendelijk hoe hij erover denkt. Welke producten nieuw zijn en welke wel of niet geschikt zijn enz. enz. Maar ook hoe je je hondje zover krijgt dat hij het kammen wel leuk gaat vinden.
Nu heb ik je 1.allsystems aanbevolen maar het kan zijn dat hij zegt, "nee, dat is goed voor de vacht van bv een Briard maar bij u hond zou ik Cris adviseren."
Gewoon even naar zijn website gaan, telefoonnummer opzoeken en bel hem maar. Doe je hem nog even de groetjes van Bassie?