Re: Honka Dierenvoordeelshop
Geplaatst: 06 aug 2010 21:19
Ik ken de oude eigenaren persoonlijk en heb alles van dichtbij meegemaakt....marian* schreef:Joris,werk jij bij Honka of ken je de eigenaren persoonlijk?
Ik ken de oude eigenaren persoonlijk en heb alles van dichtbij meegemaakt....marian* schreef:Joris,werk jij bij Honka of ken je de eigenaren persoonlijk?
Kijk... En dat bedoel ik dus met onbeschoft!!!!!!! Dat hennepverhaal van jouw is dus totaal iets anders en op een ander adres e.d. en heeft hier niets mee te maken. Toch ga jij express dit verhaal in de wereld helpen en mensen bewust zwart proberen te maken met leugens. Wat ben jij een zielig persoontje!sjaak-k schreef:Niet onontkoombaar als je op zolder hennep kweektScooby schreef:Dat schrijft Demi toch ook? En ze schrijft ook dat ze een paar maanden geleden van Honka bericht heeft gekregen dat de vertraging wederom(?) veroorzaakt werd door een brand. Dan zou je bijna denken dat Honka twee maal in een jaar tijd te maken heeft gekregen met en brand?
Tsjah, het zal best, maar ontevreden klanten uiten zich nu eenmaal op internet, helemaal bij een webshop. Je kunt mij en anderen hier wel afbranden, maar het is simpelweg de schuld van de webshop, niet van de klant.joris schreef:Ik ken de oude eigenaren persoonlijk en heb alles van dichtbij meegemaakt....marian* schreef:Joris,werk jij bij Honka of ken je de eigenaren persoonlijk?
joris schreef:Kijk... En dat bedoel ik dus met onbeschoft!!!!!!! Dat hennepverhaal van jouw is dus totaal iets anders en op een ander adres e.d. en heeft hier niets mee te maken. Toch ga jij express dit verhaal in de wereld helpen en mensen bewust zwart proberen te maken met leugens. Wat ben jij een zielig persoontje!sjaak-k schreef:Niet onontkoombaar als je op zolder hennep kweektScooby schreef:Dat schrijft Demi toch ook? En ze schrijft ook dat ze een paar maanden geleden van Honka bericht heeft gekregen dat de vertraging wederom(?) veroorzaakt werd door een brand. Dan zou je bijna denken dat Honka twee maal in een jaar tijd te maken heeft gekregen met en brand?
Dat wat die demi schijft is niet waar, dat is geen paar maanden geleden maar een jaar geleden. Tussen 14 april en 1 juli 2009 is er heel veel gedaan en flink gewerkt om alle orders, die dus allemaal verloren waren gegaan door de brand, te achterhalen. Dat heeft altijd een nasleep. Maar dit is allemaal al een jaar geleden en niet een paar maanden. Dit is gewoon onzin. Orders werden altijd netjes bevestigd, ook als ze verzonden werden. Na de brand was dat idd tijdelijk anders omdat alles dus verbrand was, logisch toch? zeker als dit al die tijd op de site heeft gestaan met grote koeieletters! En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!Scooby schreef:Dat schrijft Demi toch ook? En ze schrijft ook dat ze een paar maanden geleden van Honka bericht heeft gekregen dat de vertraging wederom(?) veroorzaakt werd door een brand. Dan zou je bijna denken dat Honka twee maal in een jaar tijd te maken heeft gekregen met en brand?joris schreef:Demi schreef:Ik bestel daar nooit, maar dan ook nooit geen spullen meer. Een paar maanden geleden een enorm gedonder mee gehad, weken zitten wachten en kreeg geen antwoord op mijn mail. ik had hier en topic erover geopend, maar die is helaas toen verwijderdIk heb toen een laatste "dreig" mail gestuurd dat als ik niet binnen een dag wat zou horen ik aangifte ging doen en toen ineens kwam er mail. Er was van alles fout gegaan etc etc en mijn betaalde spullen kwamen eraan. Dat heeft nog een ruim een week geduurd voordat het er uiteindelijk was. Er was zogenaamd brand geweest, maar na even te googlen kwam ik erachter dat die brand er idd wel was geweest, maar een jaar ervoor!!
Oh ja Demi????? Je moet gewoon goed kijken !!! als je bij google intoetst "brand diessen" Krijg je netjes verschillende berichten over de brand. De brand is nu maar amper één jaar geleden, dus hoe kom je erbij om die verzinsels hier neer te zetten???
Als alles gewoon netjes afgehandeld wordt, je een bericht krijgt als de bestelling in behandeling is genomen en wederom een bericht als de bestelling op de bus is gegaan net zoals alle andere online winkels dat doen, is er toch helemaal geen reden tot ongerustheid of klagen? Ik vind het vreemd dat meerdere mensen eerst zelf achter hun bestelling aan moeten mailen en het dan ineens wel op de post gedaan kan worden?joris schreef:En zo zijn er nog wel meer dingen. Er is iemand van jullie bezig om zoveel leugens en dergelijke rond te vertellen waar geen zak van klopt! Controleer het gewoon als je geen vertrouwen hebt en onderneem anders actie. Wat een onzin wat ik hier allemaal lees!
Jullie denken het allemaal beter te weten dan de betrokken personen zelf.... Hoe is het mogelijk>
Maar waarom bemoei jij je er nog mee dan? Ik begrijp dat niet, als jij dus niet de eigenaar bent, maar een kennis van de oude eigenaar, waarom reageer je hier zo verbrand dan?joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!
Daaaag joris, have a nice life!joris schreef:Wat ben jij voor een misselijk peroontje???
Omdat jullie (en vooral jij blijkt nu ) de oude eigenaren hier compleet zwart maken. En die woordspelingen van jouw zijn echt niet grappig hoor! Ze zijn werkelijk onbeschoft! Jij hebt geen enkel gevoel, anders zou je die dingen niet zeggen. Nog dagelijks zie ik de pijn en het verdriet van deze mensen. Ik hoop echt dat het jezelf eens overkomt, dan zou je zo niet meer lullen. Je weet niet waar je over praat !sjaak-k schreef:Maar waarom bemoei jij je er nog mee dan? Ik begrijp dat niet, als jij dus niet de eigenaar bent, maar een kennis van de oude eigenaar, waarom reageer je hier zo verbrand dan?joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!
als je eerst de voorgaande berichten zou lezen dan weet je wie ik ben. Is al eerder gevraagd namelijk...shanty schreef:Nah Joris .. Je kon wel 1 van de eigenaren zijn zo reageer je ..
Huh? Niemand heeft het hier over de oude eigenaar toch, alleen jij ben er zo op gebrand die te vermelden.joris schreef:Omdat jullie (en vooral jij blijkt nu ) de oude eigenaren hier compleet zwart maken. En die woordspelingen van jouw zijn echt niet grappig hoor! Ze zijn werkelijk onbeschoft! Jij hebt geen enkel gevoel, anders zou je die dingen niet zeggen. Nog dagelijks zie ik de pijn en het verdriet van deze mensen. Ik hoop echt dat het jezelf eens overkomt, dan zou je zo niet meer lullen. Je weet niet waar je over praat !sjaak-k schreef:Maar waarom bemoei jij je er nog mee dan? Ik begrijp dat niet, als jij dus niet de eigenaar bent, maar een kennis van de oude eigenaar, waarom reageer je hier zo verbrand dan?joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!
Nergens staat hier toch ook dat het aan de oude eigenaren zou liggen dat Honka nu niet altijd even netjes zijn orders afhandelt?!joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!
De enige in dit topic die het nodig vindt om keer op keer (het leed van) de oude eigenaren erbij te halen, ben jij hoor?! Dit topic gaat over de ervaring die mensen OP DIT MOMENT hebben met Honka Dierenvoordeelshop. Wat voor ellende de oude eigenaren in het verleden gehad hebben, doet dan toch helemaal niet ter zake?!joris schreef:Jij vind het nodig om mensen die nergens nix mee te maken hebben zwart te maken en dan ook nog zo spotten met een zeer en zeer ernstige brand waar de oude eigenaren nog dagelijks de hinder van ondervinden is gewoon ronduit onbeschoft! Ik gun het niemand, maar eigenlijk zou je het zelf eens moeten meemaken, en dan mag jij dezelfde verwondingen hebben als een van de oude eigenaren en alles kwijt zijn, niets meer hebben, geen persoonlijke bezittingen, niets meer, alles weg, dan piep je wel anders. Wat ben jij voor een misselijk peroontje???
Kijk.. en dit zou kunnen kloppen ! Op 14 april is namelijk de brand geweest en vervolgens is er op de website in grote rode koeieletters een bericht geplaatst dat er brand is geweest en dat alle orders die na 14 april besteld zouden worden ruime vertraging op zouden leveren. Dit was omdat de lopende bestellingen (die voor de of op de dag van de brand geplaatst waren) eerst 'gezocht' moesten worden. Als je niets kunt, omdat je het gebouw niet in mag en/of omdat je je gegevens allemaal kwijt bent (verbrand) dan is dit een hele klus. Vervolgens is er ook geen voorraad meer, dus alles moet besteld worden, nog meer tijd kwijt. Vandaar dat er destijds netjes dat bericht op de site geplaatst is. Dit bericht heeft er gestaan totdat de webshop verkocht was. Als je dan toch in die tijd besteld, dan kun je idd weten dat de order langer zal duren als normaal. Maar wel eindelijk een bericht dat zou kunnen kloppen. Dus het kan wel om de warheid te spreken. Alle lof Renske!Renske schreef:Ik heb even nagekeken:
Op 27 mei de bestelling gedaan en een mailtjke 'verwerking bestelling' ontvangen.
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten) aangezien het zo lang duurde.
Op 8 juni heb ik een mailtje gekregen van 'order update'. Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling klaar voor verzending
En op 9 juni: Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling is verstuurd.
Bestelling had ik toen de volgende dag binnen.
Op mijn mailtje hebben ze nooit gereageerd.
Joris toch, wel lezen he. Die brand was toch vorig jaar? Die bestelling is van dit jaar.joris schreef: Kijk.. en dit zou kunnen kloppen ! Op 14 april is namelijk de brand geweest en vervolgens is er op de website in grote rode koeieletters een bericht geplaatst dat er brand is geweest en dat alle orders die na 14 april besteld zouden worden ruime vertraging op zouden leveren. Dit was omdat de lopende bestellingen (die voor de of op de dag van de brand geplaatst waren) eerst 'gezocht' moesten worden. Als je niets kunt, omdat je het gebouw niet in mag en/of omdat je je gegevens allemaal kwijt bent (verbrand) dan is dit een hele klus. Vervolgens is er ook geen voorraad meer, dus alles moet besteld worden, nog meer tijd kwijt. Vandaar dat er destijds netjes dat bericht op de site geplaatst is. Dit bericht heeft er gestaan totdat de webshop verkocht was. Als je dan toch in die tijd besteld, dan kun je idd weten dat de order langer zal duren als normaal. Maar wel eindelijk een bericht dat zou kunnen kloppen. Dus het kan wel om de warheid te spreken. Alle lof Renske!
Huh? Waar haal jij dat uit dan? Ik stel een vraag of mensen ervaring hebben met Honka Dierenvoordeelshop zoals de webshop NU functioneert, omdat ik erg lang op mijn bestelling moest wachten. Het feit dat ik NU erg lang op mijn bestelling moest wachten, heeft toch helemaal niets te maken met wat oude eigenaren in 2009 hebben meegemaakt?! Ik snap werkelijk niet waarom jij je gisteren hebt geregistreerd om al het leed van deze mensen weer op te rakelen?joris schreef:Omdat jullie (en vooral jij blijkt nu ) de oude eigenaren hier compleet zwart maken.
Scooby schreef:Nergens staat hier toch ook dat het aan de oude eigenaren zou liggen dat Honka nu niet altijd even netjes zijn orders afhandelt?!joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!Ik vind dat je nu toch wel een beetje aan het doordraven bent, hoor.
Scooby schreef:Huh? Waar haal jij dat uit dan? Ik stel een vraag of mensen ervaring hebben met Honka Dierenvoordeelshop zoals de webshop NU functioneert, omdat ik erg lang op mijn bestelling moest wachten. Het feit dat ik NU erg lang op mijn bestelling moest wachten, heeft toch helemaal niets te maken met wat oude eigenaren in 2009 hebben meegemaakt?! Ik snap werkelijk niet waarom jij je gisteren hebt geregistreerd om al het leed van deze mensen weer op te rakelen?joris schreef:Omdat jullie (en vooral jij blijkt nu ) de oude eigenaren hier compleet zwart maken.
Hou toch eens op met dat rare geraaskal van je. In een bericht er voor schrijft Renske het volgende:joris schreef:Kijk.. en dit zou kunnen kloppen ! Op 14 april is namelijk de brand geweest en vervolgens is er op de website in grote rode koeieletters een bericht geplaatst dat er brand is geweest en dat alle orders die na 14 april besteld zouden worden ruime vertraging op zouden leveren. Dit was omdat de lopende bestellingen (die voor de of op de dag van de brand geplaatst waren) eerst 'gezocht' moesten worden. Als je niets kunt, omdat je het gebouw niet in mag en/of omdat je je gegevens allemaal kwijt bent (verbrand) dan is dit een hele klus. Vervolgens is er ook geen voorraad meer, dus alles moet besteld worden, nog meer tijd kwijt. Vandaar dat er destijds netjes dat bericht op de site geplaatst is. Dit bericht heeft er gestaan totdat de webshop verkocht was. Als je dan toch in die tijd besteld, dan kun je idd weten dat de order langer zal duren als normaal. Maar wel eindelijk een bericht dat zou kunnen kloppen. Dus het kan wel om de warheid te spreken. Alle lof Renske!Renske schreef:Ik heb even nagekeken:
Op 27 mei de bestelling gedaan en een mailtjke 'verwerking bestelling' ontvangen.
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten) aangezien het zo lang duurde.
Op 8 juni heb ik een mailtje gekregen van 'order update'. Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling klaar voor verzending
En op 9 juni: Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling is verstuurd.
Bestelling had ik toen de volgende dag binnen.
Op mijn mailtje hebben ze nooit gereageerd.
De brand was toch in 2009? Renske heeft in mei van dit jaar haar bestelling geplaatst. Toch twee branden dus...?!Renske schreef:Ik ben even naar de site gegaan, en herkende deze.
Laatst heb ik hier ook een bestelling geplaatst en op een gegeven moment twijfelde ik ook of de bestelling binnen kwam.
Gewoon gekregen. Wel vrij lang op moeten wachten, 2 weken?
Wat ik vermoed, is dat ze niet alles op voorraad hebben en zelf eerst de bestelling ergens anders vandaan moeten halen.
Dus als je afgelopen zaterdag de bestelling hebt gedaan, zou ik nog 1,5 week geduld hebben.
Ik vind wel dat je doordraaft, want er is niemand die beweert dat de brand van vorig jaar ook maar iets te maken zou hebben met het feit dat Honka nu niet altijd even direct met haar bestellingen om gaat. En waarom postte ik mijn eerste bericht? Juist; om te CHECKEN of mensen ervaring hadden met hoe Honka NU met haar bestellingen om gaat. Pfff..., ik word echt een beetje simpel van je nu...joris schreef:Scooby schreef:Nergens staat hier toch ook dat het aan de oude eigenaren zou liggen dat Honka nu niet altijd even netjes zijn orders afhandelt?!joris schreef:En als er nu problemen zijn met de webshop dan kan dit niet aan de oude eigenaren liggen want die hebben die webshop dus al een jaar niet meer!Ik vind dat je nu toch wel een beetje aan het doordraven bent, hoor.
Ik draaf niet door! Als honka nu niet alles netjes afhandeld, dan moet er niet over brand e.d. gesproken worden. Het kan ook niet zo zijn dat dit een paar maanden geleden nog gebruikt is. De nieuwe eigenaren hebben namelijk nooit brand gehad. Dus die zullen echt niet tegen jullie gaan zeggen dat het met brand te maken heeft. Als de nieuwe eigenaren van honka iets niet goed doen, dan ligt dat bij hen en heeft dat niets met de brand of met andere vage berichten over dat honka honden zou verkopen e.d. te maken.
Check gewoon eerst dingen voordat je iets in de wereld helpt dat helemaal niet waar is. Checken is echt niet moeilijk.
Hoe toevallig...joris schreef:Scooby schreef:Huh? Waar haal jij dat uit dan? Ik stel een vraag of mensen ervaring hebben met Honka Dierenvoordeelshop zoals de webshop NU functioneert, omdat ik erg lang op mijn bestelling moest wachten. Het feit dat ik NU erg lang op mijn bestelling moest wachten, heeft toch helemaal niets te maken met wat oude eigenaren in 2009 hebben meegemaakt?! Ik snap werkelijk niet waarom jij je gisteren hebt geregistreerd om al het leed van deze mensen weer op te rakelen?joris schreef:Omdat jullie (en vooral jij blijkt nu ) de oude eigenaren hier compleet zwart maken.
Dit bericht was, zoals je kon lezen, voor die sjaak bedoeld, niet voor jouw!
En ik rakel niets op, ik lees dit toevallig net en reageer er gewoon op! Jullie mogen al die tijd wel die dingen zeggen, maar als er dan iemand op het forum komt die exact weet hoe alles wel zit dan mag dat ineens niet????
Scooby schreef:Hou toch eens op met dat rare geraaskal van je. In een bericht er voor schrijft Renske het volgende:joris schreef:Kijk.. en dit zou kunnen kloppen ! Op 14 april is namelijk de brand geweest en vervolgens is er op de website in grote rode koeieletters een bericht geplaatst dat er brand is geweest en dat alle orders die na 14 april besteld zouden worden ruime vertraging op zouden leveren. Dit was omdat de lopende bestellingen (die voor de of op de dag van de brand geplaatst waren) eerst 'gezocht' moesten worden. Als je niets kunt, omdat je het gebouw niet in mag en/of omdat je je gegevens allemaal kwijt bent (verbrand) dan is dit een hele klus. Vervolgens is er ook geen voorraad meer, dus alles moet besteld worden, nog meer tijd kwijt. Vandaar dat er destijds netjes dat bericht op de site geplaatst is. Dit bericht heeft er gestaan totdat de webshop verkocht was. Als je dan toch in die tijd besteld, dan kun je idd weten dat de order langer zal duren als normaal. Maar wel eindelijk een bericht dat zou kunnen kloppen. Dus het kan wel om de warheid te spreken. Alle lof Renske!Renske schreef:Ik heb even nagekeken:
Op 27 mei de bestelling gedaan en een mailtjke 'verwerking bestelling' ontvangen.
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten) aangezien het zo lang duurde.
Op 8 juni heb ik een mailtje gekregen van 'order update'. Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling klaar voor verzending
En op 9 juni: Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling is verstuurd.
Bestelling had ik toen de volgende dag binnen.
Op mijn mailtje hebben ze nooit gereageerd.
De brand was toch in 2009? Renske heeft in mei van dit jaar haar bestelling geplaatst. Toch twee branden dus...?!Renske schreef:Ik ben even naar de site gegaan, en herkende deze.
Laatst heb ik hier ook een bestelling geplaatst en op een gegeven moment twijfelde ik ook of de bestelling binnen kwam.
Gewoon gekregen. Wel vrij lang op moeten wachten, 2 weken?
Wat ik vermoed, is dat ze niet alles op voorraad hebben en zelf eerst de bestelling ergens anders vandaan moeten halen.
Dus als je afgelopen zaterdag de bestelling hebt gedaan, zou ik nog 1,5 week geduld hebben.
Geeft niet hoor, die sjaak heeft een hoop ervaring met mensen met een grote bek en een kleine p.. nouja, zullen we maar ophouden?Scooby schreef: Hoe toevallig...
Tamara. schreef:Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar? Zijn ze de vorige keer failliet gegaan?
Demi schreef:Ik bestel daar nooit, maar dan ook nooit geen spullen meer. Een paar maanden geleden een enorm gedonder mee gehad, weken zitten wachten en kreeg geen antwoord op mijn mail. ik had hier en topic erover geopend, maar die is helaas toen verwijderdIk heb toen een laatste "dreig" mail gestuurd dat als ik niet binnen een dag wat zou horen ik aangifte ging doen en toen ineens kwam er mail. Er was van alles fout gegaan etc etc en mijn betaalde spullen kwamen eraan. Dat heeft nog een ruim een week geduurd voordat het er uiteindelijk was. Er was zogenaamd brand geweest, maar na even te googlen kwam ik erachter dat die brand er idd wel was geweest, maar een jaar ervoor!!
Tulp schreef:Als je op het MKB-keurmerk klikt staat dat nog op naam van de vorige eigenaar![]()
http://www.mkbok.nl/keurmerk.php?url=di ... eelshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
sjaak-k schreef:En zo hoort het ook. Zeker gezien het verleden, ik denk dat er nooit een wisseling van eigenaar geweest is.Scooby schreef:O.k., dan wacht ik het nog even af. Ik ben gewend van on-line winkels dat je een bevestiging krijgt als de betaling binnen is en doorgaans ook wanneer het bestelde op de post gaat.
Brigitte30 schreef:Hier vorig jaar ook opgelicht door Honka, allerlei smoesjes over brand, overname ed.
Maar nagevraagd bij de kamer van koophandel en van een overname is geen sprake.
De hele mailwisseling bewaard, en alles is gebaseerd om smoesjes.
Mijn geld ( de bestelling (die konden ze niet leveren) nooit terug gezien.
Als je meer wilt weten, namen ed, pb me maar.