Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honka Dierenvoordeelshop
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Honka Dierenvoordeelshop
Hoi allemaal,
Een paar jaar geleden, zijn er problemen geweest met Honka Dierenvoordeelshop. Ik heb toen een bestelling betaald en nooit ontvangen en naar aanleiding van een topic hier bleek dat meerdere mensen daar tegen aan liepen. Daarna is Honka, volgens mij, overgenomen door andere mensen en een nieuw leven ingeblazen. Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en afgelopen zaterdag toch weer een bestelling bij ze geplaatst en via Internet ook gelijk betaald. Echter..., ik heb tot op heden helemaal geen enkele reactie gehad en ook op de gedetailleerde pakbon op hun website staat niet dat mijn betaling ontvangen is...
Weet iemand of er weer problemen met Honka zijn en ik dus (weer) naar mijn geld zou kunnen fluiten...?
Een paar jaar geleden, zijn er problemen geweest met Honka Dierenvoordeelshop. Ik heb toen een bestelling betaald en nooit ontvangen en naar aanleiding van een topic hier bleek dat meerdere mensen daar tegen aan liepen. Daarna is Honka, volgens mij, overgenomen door andere mensen en een nieuw leven ingeblazen. Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en afgelopen zaterdag toch weer een bestelling bij ze geplaatst en via Internet ook gelijk betaald. Echter..., ik heb tot op heden helemaal geen enkele reactie gehad en ook op de gedetailleerde pakbon op hun website staat niet dat mijn betaling ontvangen is...
Weet iemand of er weer problemen met Honka zijn en ik dus (weer) naar mijn geld zou kunnen fluiten...?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Re: Honka Dierenvoordeelshop
Geen idee, we hebben wel zaken gedaan met de vorige eigenaar, maar deze ken ik niet.
Maar wat hebben zij wat een ander niet heeft omdat je er weer besteld (en vooruitbetaald) hebt?
Maar wat hebben zij wat een ander niet heeft omdat je er weer besteld (en vooruitbetaald) hebt?
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar? Zijn ze de vorige keer failliet gegaan?
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Groene Os Spiersupport. Dat is bij hun goedkoper dan bij andere verkoopsites. (En als je iets via een Internetverkoopsite koopt, betaal je toch altijd vooruit?)Tulp schreef: Maar wat hebben zij wat een ander niet heeft omdat je er weer besteld (en vooruitbetaald) hebt?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kan geen telefoonnummer vinden op de site? (Of kijk ik nu helemaal niet goed?!Tamara. schreef:Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar? Zijn ze de vorige keer failliet gegaan?
Volgens mij hebben ze de vorige keer, met een nieuwe eigenaar, een doorstart gemaakt en zijn ze toen niet failliet gegaan?
Groetjes, Karen
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
Scooby schreef:Ik kan geen telefoonnummer vinden op de site? (Of kijk ik nu helemaal niet goed?!Tamara. schreef:Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar? Zijn ze de vorige keer failliet gegaan?)
Volgens mij hebben ze de vorige keer, met een nieuwe eigenaar, een doorstart gemaakt en zijn ze toen niet failliet gegaan?
http://www.honka.nl/winkel/klantenservice.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Als bedrijf B, bedrijf A overneemt, zonder faillissement, dan neemt bedrijf B toch ook alle openstaande zaken/posten over? Dus die dienen bij een overname toch gewoon afgehandeld te worden?
Als dat het geval is en jij hebt nooit meer wat vernomen, zou ik er ook nooooooit meer wat bestellen. Als ze zo met (nieuwe) klanten omgaan, heb ik er bar weinig vertrouwen in.
Hoe het exact zit weet ik niet, kan het dus ook mis hebben maar zoiets staat mij wel bij
-
Tulp
- Zeer actief
Er staat een 06 nummer op de site, onder het adres in Son en Breugel zag ik net.
Klopt dat je eigenlijk altijd vooruit moet betalen maar als ik daar al een keer geld naartoe over gemaakt had en niets gekregen zou ik dat niet meer doen. Ik zou er overigens naartoe gegaan zijn als het om een redelijk bedrag ging
.
Klopt dat je eigenlijk altijd vooruit moet betalen maar als ik daar al een keer geld naartoe over gemaakt had en niets gekregen zou ik dat niet meer doen. Ik zou er overigens naartoe gegaan zijn als het om een redelijk bedrag ging
* * *
-
Tulp
- Zeer actief
tegelijk tamara 
* * *
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Ik bestel daar nooit, maar dan ook nooit geen spullen meer. Een paar maanden geleden een enorm gedonder mee gehad, weken zitten wachten en kreeg geen antwoord op mijn mail. ik had hier en topic erover geopend, maar die is helaas toen verwijderd
Ik heb toen een laatste "dreig" mail gestuurd dat als ik niet binnen een dag wat zou horen ik aangifte ging doen en toen ineens kwam er mail. Er was van alles fout gegaan etc etc en mijn betaalde spullen kwamen eraan. Dat heeft nog een ruim een week geduurd voordat het er uiteindelijk was. Er was zogenaamd brand geweest, maar na even te googlen kwam ik erachter dat die brand er idd wel was geweest, maar een jaar ervoor!!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Ik ben even naar de site gegaan, en herkende deze.
Laatst heb ik hier ook een bestelling geplaatst en op een gegeven moment twijfelde ik ook of de bestelling binnen kwam.
Gewoon gekregen
. Wel vrij lang op moeten wachten, 2 weken?
Wat ik vermoed, is dat ze niet alles op voorraad hebben en zelf eerst de bestelling ergens anders vandaan moeten halen.
Dus als je afgelopen zaterdag de bestelling hebt gedaan, zou ik nog 1,5 week geduld hebben.
Laatst heb ik hier ook een bestelling geplaatst en op een gegeven moment twijfelde ik ook of de bestelling binnen kwam.
Gewoon gekregen
Wat ik vermoed, is dat ze niet alles op voorraad hebben en zelf eerst de bestelling ergens anders vandaan moeten halen.
Dus als je afgelopen zaterdag de bestelling hebt gedaan, zou ik nog 1,5 week geduld hebben.
-
Tulp
- Zeer actief
Als je op het MKB-keurmerk klikt staat dat nog op naam van de vorige eigenaar
http://www.mkbok.nl/keurmerk.php?url=di ... eelshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mkbok.nl/keurmerk.php?url=di ... eelshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
* * *
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Volgende keer lekker met paypal betalen, dan krijg je gewoon je geld terug als er niet geleverd wordt.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank jullie wel voor jullie reacties en het telefoonnummer.
O.k., dan wacht ik het nog even af. Ik ben gewend van on-line winkels dat je een bevestiging krijgt als de betaling binnen is en doorgaans ook wanneer het bestelde op de post gaat.Renske schreef:Ik ben even naar de site gegaan, en herkende deze.
Gewoon gekregen. Wel vrij lang op moeten wachten, 2 weken?
Groetjes, Karen
- sjaak-k
- Zeer actief
En zo hoort het ook. Zeker gezien het verleden, ik denk dat er nooit een wisseling van eigenaar geweest is.Scooby schreef:O.k., dan wacht ik het nog even af. Ik ben gewend van on-line winkels dat je een bevestiging krijgt als de betaling binnen is en doorgaans ook wanneer het bestelde op de post gaat.

- Renske
- Zeer actief
Ik heb even nagekeken:
Op 27 mei de bestelling gedaan en een mailtjke 'verwerking bestelling' ontvangen.
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten
) aangezien het zo lang duurde.
Op 8 juni heb ik een mailtje gekregen van 'order update'. Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling klaar voor verzending
En op 9 juni: Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling is verstuurd.
Bestelling had ik toen de volgende dag binnen.
Op mijn mailtje hebben ze nooit gereageerd.
Op 27 mei de bestelling gedaan en een mailtjke 'verwerking bestelling' ontvangen.
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten
Op 8 juni heb ik een mailtje gekregen van 'order update'. Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling klaar voor verzending
En op 9 juni: Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Bestelling is verstuurd.
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Als het kan betaal ik ook altijd via Paypal. Is veilig en ook nog eens heel erg gemakkelijk. 

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O.k. Ik heb mijn bestelling op 17 juli gedaan en ook gelijk betaald en toen ook een mailtje 'Verwerking bestelling' ontvangen. Daarna heb ik niets meer vernomen en vandaag (22 juli) heb ik een mailtje gestuurd dat ik het lang vind duren, voordat ik wat van ze hoor. Ik ben benieuwd...Renske schreef:Ik heb even nagekeken:
Op 4 juni heb ik een mailtje gestuurd (dus toch, was het alweer vergeten) aangezien het zo lang duurde.
Groetjes, Karen
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
je kunt binnen dertig dagen je geld terug laten halen door je bank
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
Sita
- Zeer actief
Niet als je zelf geld overmaakt, dat kan alleen bij automatische incasso's.StormenRoxy schreef:je kunt binnen dertig dagen je geld terug laten halen door je bank
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Renske
- Zeer actief
Heb je je bestelling ondertussen binnen?
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Hier vorig jaar ook opgelicht door Honka, allerlei smoesjes over brand, overname ed.
Maar nagevraagd bij de kamer van koophandel en van een overname is geen sprake.
De hele mailwisseling bewaard, en alles is gebaseerd om smoesjes.
Mijn geld ( de bestelling (die konden ze niet leveren) nooit terug gezien.
Als je meer wilt weten, namen ed, pb me maar.
Maar nagevraagd bij de kamer van koophandel en van een overname is geen sprake.
De hele mailwisseling bewaard, en alles is gebaseerd om smoesjes.
Mijn geld ( de bestelling (die konden ze niet leveren) nooit terug gezien.
Als je meer wilt weten, namen ed, pb me maar.
-
Neeltje
Ze verkopen ook hondjes uit de schuur in Oirschot..........
Ik had er een mail naar gestuurd voor info over 'n hondenmand en toen ik dat tegen 'n vriendin zei, die dus net 'n hondje had ergens niet helemaal pluis, zei ze vrolijk, oh dat is de winkel van hun. En toen had ik al meteen, nu dan hoef ik het ook niet. Ik heb ook nooit antwoord op m'n mail gehad.
Ik had er een mail naar gestuurd voor info over 'n hondenmand en toen ik dat tegen 'n vriendin zei, die dus net 'n hondje had ergens niet helemaal pluis, zei ze vrolijk, oh dat is de winkel van hun. En toen had ik al meteen, nu dan hoef ik het ook niet. Ik heb ook nooit antwoord op m'n mail gehad.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja! Vorige week kreeg ik een mail dat de bestellingen vertraging hadden opgelopen, omdat de vader van de eigenaresse was overleden, maar ik heb mijn bestelling inmiddels binnen!Renske schreef:Heb je je bestelling ondertussen binnen?
Groetjes, Karen
-
joris
- Vaste gebruiker
Demi schreef:Ik bestel daar nooit, maar dan ook nooit geen spullen meer. Een paar maanden geleden een enorm gedonder mee gehad, weken zitten wachten en kreeg geen antwoord op mijn mail. ik had hier en topic erover geopend, maar die is helaas toen verwijderdIk heb toen een laatste "dreig" mail gestuurd dat als ik niet binnen een dag wat zou horen ik aangifte ging doen en toen ineens kwam er mail. Er was van alles fout gegaan etc etc en mijn betaalde spullen kwamen eraan. Dat heeft nog een ruim een week geduurd voordat het er uiteindelijk was. Er was zogenaamd brand geweest, maar na even te googlen kwam ik erachter dat die brand er idd wel was geweest, maar een jaar ervoor!!
Oh ja Demi????? Je moet gewoon goed kijken !!! als je bij google intoetst "brand diessen" Krijg je netjes verschillende berichten over de brand. De brand is nu maar amper één jaar geleden, dus hoe kom je erbij om die verzinsels hier neer te zetten???
En zo zijn er nog wel meer dingen. Er is iemand van jullie bezig om zoveel leugens en dergelijke rond te vertellen waar geen zak van klopt! Controleer het gewoon als je geen vertrouwen hebt en onderneem anders actie. Wat een onzin wat ik hier allemaal lees!
Jullie denken het allemaal beter te weten dan de betrokken personen zelf.... Hoe is het mogelijk>
- sjaak-k
- Zeer actief
Joris, bedoel je deze (met een hennepkwekerij): http://www.omroepbrabant.nl/?news/12116 ... essen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Maa rgoed, maakt het uit of er brand is? Of haar vader dood is? Nee, helemaal niets. Als je te beroerd bent om met je klanten te communiceren in dat soort tijden, dan kun je dit soort verhalen verwachten, zo werkt dat nou eenmaal. Je verkoopt iets, dan moet je dat ook leveren, en als je 3 weken vakantie wilt omdat je vader is overleden, dan moet je niks verkopen.
Maa rgoed, maakt het uit of er brand is? Of haar vader dood is? Nee, helemaal niets. Als je te beroerd bent om met je klanten te communiceren in dat soort tijden, dan kun je dit soort verhalen verwachten, zo werkt dat nou eenmaal. Je verkoopt iets, dan moet je dat ook leveren, en als je 3 weken vakantie wilt omdat je vader is overleden, dan moet je niks verkopen.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat schrijft Demi toch ook? En ze schrijft ook dat ze een paar maanden geleden van Honka bericht heeft gekregen dat de vertraging wederom(?) veroorzaakt werd door een brand. Dan zou je bijna denken dat Honka twee maal in een jaar tijd te maken heeft gekregen met en brand?joris schreef:Demi schreef:Ik bestel daar nooit, maar dan ook nooit geen spullen meer. Een paar maanden geleden een enorm gedonder mee gehad, weken zitten wachten en kreeg geen antwoord op mijn mail. ik had hier en topic erover geopend, maar die is helaas toen verwijderdIk heb toen een laatste "dreig" mail gestuurd dat als ik niet binnen een dag wat zou horen ik aangifte ging doen en toen ineens kwam er mail. Er was van alles fout gegaan etc etc en mijn betaalde spullen kwamen eraan. Dat heeft nog een ruim een week geduurd voordat het er uiteindelijk was. Er was zogenaamd brand geweest, maar na even te googlen kwam ik erachter dat die brand er idd wel was geweest, maar een jaar ervoor!!
Oh ja Demi????? Je moet gewoon goed kijken !!! als je bij google intoetst "brand diessen" Krijg je netjes verschillende berichten over de brand. De brand is nu maar amper één jaar geleden, dus hoe kom je erbij om die verzinsels hier neer te zetten???
Als alles gewoon netjes afgehandeld wordt, je een bericht krijgt als de bestelling in behandeling is genomen en wederom een bericht als de bestelling op de bus is gegaan net zoals alle andere online winkels dat doen, is er toch helemaal geen reden tot ongerustheid of klagen? Ik vind het vreemd dat meerdere mensen eerst zelf achter hun bestelling aan moeten mailen en het dan ineens wel op de post gedaan kan worden?joris schreef:En zo zijn er nog wel meer dingen. Er is iemand van jullie bezig om zoveel leugens en dergelijke rond te vertellen waar geen zak van klopt! Controleer het gewoon als je geen vertrouwen hebt en onderneem anders actie. Wat een onzin wat ik hier allemaal lees!
Jullie denken het allemaal beter te weten dan de betrokken personen zelf.... Hoe is het mogelijk>
Groetjes, Karen
-
joris
- Vaste gebruiker
Neeltje schreef:Ze verkopen ook hondjes uit de schuur in Oirschot..........
en ook Neeltje.... klinklare onzin!
In oirschot is een pension en hondenschool geweest van Honka. Dit is in 2008 (!!!!!) al verkocht. Sindsdien heet het geen dierenhotel Honka meer, maar dierenpension oirschot.... Honka (zowel de oude eigenaren alswel de nieuwe eigenaren) hebben daar niets meer mee te maken, al lang niet meer.... Ook dit is weer gewoon heel makkelijk te controleren....
- sjaak-k
- Zeer actief
Niet onontkoombaar als je op zolder hennep kweektScooby schreef:Dat schrijft Demi toch ook? En ze schrijft ook dat ze een paar maanden geleden van Honka bericht heeft gekregen dat de vertraging wederom(?) veroorzaakt werd door een brand. Dan zou je bijna denken dat Honka twee maal in een jaar tijd te maken heeft gekregen met en brand?

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Joris,werk jij bij Honka of ken je de eigenaren persoonlijk?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
joris
- Vaste gebruiker
Nee, deze: http://www.omroepbrabant.nl/?news/11662 ... essen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;sjaak-k schreef:Joris, bedoel je deze (met een hennepkwekerij): http://www.omroepbrabant.nl/?news/12116 ... essen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Dus doe niet zo zielig.... ook weer eerst controleren voordat je mensen zwart gaat maken (de oude eigenaren, die nergens meer iets mee te maken hebben!! ) Ik geef hiermee juist aan dat er een hoop gekletst wordt en dat er wel degelijk een ernstige brand is geweest waarbij een gewonde is gevallen en alle gegevens e.d. verloren zijn gegaan, dit is destijds door de oude eigenaren netjes naar de klanten gecommuniceerd, maar blijkbaar is daar geen begrip voor!!! Als gevolg van de brand en de heftige nasleep hebben de oude eigenaren destijds dus besloten om de webshop te verkopen. Dit is ook naar de betreffende klanten gecommuniceerd en heeft ook heel lang op de website gestaan.
ALs er gegevens door een brand verloren zijn gegaan en het pand wordt eerst verzegeld door de brandweer en vervolgens na een tijdje door de verzekering leeggehaald, dan is het logisch dat het even duurt voor de oude eigenaren alle bestellingen e.d. achterhaald hebben en verwerkt hebben. Ook dit is naar de betreffende klanten gecommuniceerd....
maar waar het hier omgaat is dat er gewoon vanalles verzonnen is wat allemaal makkelijk te controleren is voordat je het plaatst! Dat zou wel zo netjes zijn !