Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Ja...én?
nieuw lid
Aantal honden: 2

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Ja...én? »

Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ja...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
Beste kleuter, ga ergens anders trollen. Je bent te laf om je voor te stellen, maar vind het wel leuk om te rellen. Blijkbaar heb je geen leven. Triest.
Zeeuws meisje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Zeeuws meisje »

Ja...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
Och wat een verlies voor het forum :ugh: . In feite zegt de naam Ja....én! eigenlijk al genoeg :denken: .
Groetjes,

Len
Afbeelding

Dogs are like potato chips. You can't just have one.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ah nou die pb hoef je dan ook niet te beantwoorden.

adios!

welkom framboise!! :cheer:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

massam schreef:

ah nou die pb hoef je dan ook niet te beantwoorden.

adios!

welkom framboise!! :cheer:
:LOL:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”