Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hai
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Hai
Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt?
Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor 
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Precies.Kit schreef:Dat jullie er intrappen zeg.. Jody wil als vanouds gewoon aaaaaaaaaaandachtttttttttttttt
Nou, hier heb je een beetje aandacht hoor, welkom hoor
Wat een gedoe zeg
-
Vitalia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
-
Ήυs
Ohw jazeker wel. Maar het feit dat hier wekelijks mijn naam nog voorbij komt omdat ik ervan verdacht word om onder account te forummen vind ik niet echt nodig. Daarbij ben ik 'weg' en hoeft mijn echte naam niet meer gebruikt te worden.duitse herder schreef:Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt?Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
Dat doe ik ook niet hoor,maar vanaf nu zeg ik Fafo ipv,de naam die niet genoemd mag worden de tweedeNanna schreef:Moet ik serieus alle berichten waarin ik Jody heb gezegd ipv Fafo op gaan snorren en dat gaan veranderen?

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
je zou wel gek zijnNanna schreef:Moet ik serieus alle berichten waarin ik Jody heb gezegd ipv Fafo op gaan snorren en dat gaan veranderen?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Mogen we Stol ook al niet meer noemen..Nanna schreef:Add i deuxPepie schreef:Dat doe ik ook niet hoor,maar vanaf nu zeg ik Fafo ipv,de naam die niet genoemd mag worden de tweedeNanna schreef:Moet ik serieus alle berichten waarin ik Jody heb gezegd ipv Fafo op gaan snorren en dat gaan veranderen?
Of gewoon, Stol

- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nogal apart dat je daarvoor weer een account aan moet maken om je punt te maken.Fafo schreef:Ohw jazeker wel. Maar het feit dat hier wekelijks mijn naam nog voorbij komt omdat ik ervan verdacht word om onder account te forummen vind ik niet echt nodig. Daarbij ben ik 'weg' en hoeft mijn echte naam niet meer gebruikt te worden.duitse herder schreef:Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt?Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor
ténzij het echt nodig is in een discussie, maar dan kan ook fafo gebruikt worden omdat iedereen dan ook weet wat bedoelt wordt. Dus zolang het niet nodig is heb ik gewoon het recht te vragen of mijn gebruikersnaam gebruikt kan worden en niet mijn echte naam. Daar zijn zelfs wetten voor. Het gaat dus niet om oude gesprekken. Wat is het voor moeite om mijn gebruikersnaam (ja ik had er 80) te gebruiken? Fafo dus. Wie ze niet wil verwijderen of wil veranderen in Fafo puur om mij te sarren, prima hoor. En wie er nog steeds expres hier mijn echte naam roept ook prima hoor. Ik vind het erg kinderachtig. En dat ik aandacht vraag omdat ik mij weer aanmeld, het zijn nogsteeds de standaard zinnen die geroepen worden. Ik wilde mij liever ook niet aanmelden maar om twinkel hierover steeds lastig te vallen op haar FB vind ik ook niet nodig. Ik ben hier weer weg als het opgelost is
Kunnen jullie in die tijd je in dit topic nog even mooi vermaken.
En blijkbaar hou je het forum erg goed bij, dat je wekelijks jouw naam voorbij ziet komen. Ik ben hier gewoon lid en zie jouw naam niet zo vaak langs komen. Gelukkig maar.
Mijn eigen naam zie ik ook niet zo vaak langs komen. Maar goed, ik doe daar ook mijn best niet voor.
Ondanks dat en ondanks het onduidelijk is of je wel of geen lid meer wilt zijn: welkom (terug).
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik praat nooit over jou, niet interessant genoeg....dus ik hoef ook niks aan te passen....
heb het wel eens over Jody en het hertenjong gehad, ken ook Jody foster en nog zo wat ongein. je moet jezelf niet belangrijker voordoen als je bent, want waar ben jij nou bekend van behalve van wwat gestook en gedraai op het HF. Heb je nooit op de voorpagina van de Telegraaf gezien.....
heb het wel eens over Jody en het hertenjong gehad, ken ook Jody foster en nog zo wat ongein. je moet jezelf niet belangrijker voordoen als je bent, want waar ben jij nou bekend van behalve van wwat gestook en gedraai op het HF. Heb je nooit op de voorpagina van de Telegraaf gezien.....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Ήυs
Voor de mensen die er rekening mee willen houden, dank je! Erg fijn
En nee, niet alle berichten hoeven aangepast te worden en niets móet Nanna. En stol kunnen jullie blijven gebruiken, dat ben ik namelijk niet. En ik weet dat mijn naam genoemd wordt omdat ik ook gewoon mensen heb leren kennen hier en daar dus nogsteeds contact mee heb.
En nee, niet alle berichten hoeven aangepast te worden en niets móet Nanna. En stol kunnen jullie blijven gebruiken, dat ben ik namelijk niet. En ik weet dat mijn naam genoemd wordt omdat ik ook gewoon mensen heb leren kennen hier en daar dus nogsteeds contact mee heb.
-
Asta
Nogmaals welke wetten Jody, als je ergens mee gaat schermen wil ik persoonlijk wel weten waarmee.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Tis toch niet te geloven he!
Escuchame mi amor
Tu sabes lo que quiero
Me dices que no entiendes
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco
Que si, que no
Que nunca te decides
Tu sabes lo que quieres
Y aun no se lo dices
Escuchame mi amor
Tu sabes lo que quiero
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco
Que si, que no
Que nunca te decides
Tu sabes lo que quieres
Y aun no se lo dices
RIP Cena
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Asta schreef:Nogmaals welke wetten Jody, als je ergens mee gaat schermen wil ik persoonlijk wel weten waarmee.
Kolere zeg, kan jou het schelen
Mensen sporen hier af en toe gewoon niet, nou ja so what, dat is niet alleen maar voorbestemd voor jou en mij hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
dus je blijft hier tot je voornaam nergens meer vermeld staat en veranderd is in één van je nicknames?Fafo schreef: Wat is het voor moeite om mijn gebruikersnaam (ja ik had er 80) te gebruiken? Fafo dus. Wie ze niet wil verwijderen of wil veranderen in Fafo puur om mij te sarren, prima hoor. En wie er nog steeds expres hier mijn echte naam roept ook prima hoor. Ik vind het erg kinderachtig. En dat ik aandacht vraag omdat ik mij weer aanmeld, het zijn nogsteeds de standaard zinnen die geroepen worden. Ik wilde mij liever ook niet aanmelden maar om twinkel hierover steeds lastig te vallen op haar FB vind ik ook niet nodig. Ik ben hier weer weg als het opgelost isKunnen jullie in die tijd je in dit topic nog even mooi vermaken.
welkom terug dan maar

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Leuk he, die JodySannePP schreef:Tis toch niet te geloven he!![]()
Escuchame mi amor
Tu sabes lo que quiero
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco
Que si, que no
Que nunca te decides
Tu sabes lo que quieres
Y aun no se lo dices

-
Punzel
- Zeer actief
Er staat:Kells schreef:Kan iemand dit vertalen?SannePP schreef:Tis toch niet te geloven he!![]()
Escuchame mi amor
Tu sabes lo que quiero
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco
Que si, que no
Que nunca te decides
Tu sabes lo que quieres
Y aun no se lo dices
Lang leve Google Translate. De meest duidelijkste vertaler van allemaalLuister naar mijn liefde
Je weet wat ik wil
Je zegt dat je het niet begrijpt
Ik weet dat je liegt
Ik vraag je alsjeblieft
Behandel me als een dwaas
Beslist een keer
Je maakt me gek
Dat, indien niet
Wat je ook beslist
Je weet wat je wilt
En zelfs als je niet vertelt
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Fafo schreef:Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om het hier in dit topic er over te hebben en daar een discussie over aan te gaan. Ik wil gewoon graag dat Fafo gebruikt wordt. Veel zal in de koffiecorner besproken worden en die was inderdaad niet meer zichtbaar. Maar er melden zich genoeg nieuwe mensen aan en er zitten genoeg mensen op het forum. Ik zou het gewoon heel erg fijn vinden als mijn voornaam niet meer gebruikt wordt. Het is niet heel veel gevraagd om gewoon mijn Huidige gebruikersnaam te gebruiken toch? Ik zou dat wel echt erg op prijs stellen. Die keuze kan best gerespecteerd worden toch?twinkeltje schreef:Staat ergens je achternaam dan volgens mij niet,als ik op je voornaam zou google zie je er wel heel veel
Geen zin om dat hier te bespreken maar wel weer aandachtsgeil een topicje openen in plaats van het "" op te lossen"" per mail...
Ja ja....
Ik wil
Ik zou het fijn vinden
Het is niet veel gevraagd
Ik zou het op prijs stellen
Je kan wel meer willen zou ik zo zeggen..
Ik wil ook weleens wat..
En kom op zeg...jij wilt graag dat mensen je voornaam niet meer noemen?
Is een hele normaal voorkomende naam toch of niet soms?
Ga lekker ergens anders de koningin uithangen met je verkapte gecommandeer over wat een ander wel of niet mag en kan zeggen..
Vrij land, internet, keuzes en billen branden voor wat je zelf allemaal in de hand gewerkt hebt mevrouw
-
moderatorteam
- Zeer actief
Topic gesloten voor overleg
edit: Topic blijft gesloten. net zoals alle voorsteltopics na een tijdje gesloten worden, deze alleen iets eerder.
het topic is nu opgeschoond
edit: Topic blijft gesloten. net zoals alle voorsteltopics na een tijdje gesloten worden, deze alleen iets eerder.
het topic is nu opgeschoond