WELKOM HIER
En ik vind dat je prachtige honden heb , en nog mooier dat ze overal inzetbaar zyn .
Moderator: moderatorteam
Mischien heb jij die ervaring met die twee Vizla's van jou in het verleden opgedaan maar ik denk daar anders over. Ik heb wat stukjes gelezen van jou dat je ratten vangt met je terriers ect. Ik zie wel vaker dat "jagers "hierover een bepaald beeld hebben waar ze moeilijk van af willen stappen.workingdog schreef:mooije honden hans maar totaal niet bruikbaar voor hierzo in europa
dus helaas vind ik dat je dan eerder aan de ondergang van het ras mee helpt dat dat je dr iets aan het behoud van het ras bijdraagt
Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb twee honden uit Florida gehaald en later er een bij gekregen.johan1969 schreef:Klopt het dat beide ouders Blue Merle zijn ?
Dat is toch geen verstandige combinatie ?
Die black and tan honden vond ik anders wel de moeite waard !hans swaak schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb twee honden uit Florida gehaald en later er een bij gekregen.johan1969 schreef:Klopt het dat beide ouders Blue Merle zijn ?
Al mijn dieren zijn merle. Wil een aankomende combinatie doen met een reu in Duitsland welke een tan is. er is verder weinig keuze aan Catahoula reuen in Europa.
ja dat was eigenlijk wel beter geweest. Maar moet ook zeggen dat ik deze honden in het begin niet echt voor de fok had gekocht.johan1969 schreef:Die black and tan honden vond ik anders wel de moeite waard !hans swaak schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb twee honden uit Florida gehaald en later er een bij gekregen.johan1969 schreef:Klopt het dat beide ouders Blue Merle zijn ?
Al mijn dieren zijn merle. Wil een aankomende combinatie doen met een reu in Duitsland welke een tan is. er is verder weinig keuze aan Catahoula reuen in Europa.
t Is toch niet slim om 2 merles te combineren !?
Kon je geen Black and tan kopen in de VS ?
Waarom heb je het dan toch gedaan?hans swaak schreef:ja dat was eigenlijk wel beter geweest. Maar moet ook zeggen dat ik deze honden in het begin niet echt voor de fok had gekocht.johan1969 schreef:Die black and tan honden vond ik anders wel de moeite waard !hans swaak schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb twee honden uit Florida gehaald en later er een bij gekregen.johan1969 schreef:Klopt het dat beide ouders Blue Merle zijn ?
t Is toch niet slim om 2 merles te combineren !?
Kon je geen Black and tan kopen in de VS ?