Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen
Moderator: moderatorteam
- hans swaak
- Vaste gebruiker
even voorstellen
Hallo ,Ik ben hans Swaak en woon in het noorden van het land. Wij hebben al zo'n 15 jaar bullterriers en runnen een kennel genaamd"of the Sunny Dogs".Daarnaast hebben wij 3 Louisiana Catahoula Leoparddogs welke alle uit Florida komen. Dit is een vrij onbekent ras voor Europa. Dit zijn bijzonder mooi uitziende honden met voor ons een lief en te gek karakter.Het zijn echte buitenhonden welke bijzonder lief en speels met onze paarden zijn. Naast honden hebben wij paarden QH en App. pony,een cavia en honderden salamanders.
Lijkt mij een leuk forum toe en ben ook zeer benieuwd wat er al te lezen is. Vr. gr. Hans en Linda
Lijkt mij een leuk forum toe en ben ook zeer benieuwd wat er al te lezen is. Vr. gr. Hans en Linda
Wij hebben een kennel met bullterriers en louisiana Catahoula Leoparddogs. Daarnaast zijn ook bezig met westernriding en hebben een quarterhorse en een heel leuk klein appaloosa ponypaardje voor de kinderen.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
monique(047)
- Vaste gebruiker
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- hans swaak
- Vaste gebruiker
Ik wil jullie graag wat foto's van de honden laten zien maar snap alleen niet hoe dat werkt. Misschien kan een van jullie hier uitleg over geven.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Wij hebben een kennel met bullterriers en louisiana Catahoula Leoparddogs. Daarnaast zijn ook bezig met westernriding en hebben een quarterhorse en een heel leuk klein appaloosa ponypaardje voor de kinderen.
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Welkom en veel plezier op het forum!
Voor het plaatsen van foto's: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814
Voor het plaatsen van foto's: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814
Groetjes, Monique

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- linda
- Zeer actief
-
Baïla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Welkom op dit hele leuke forum
Ben heel benieuwd naar je foto's, vooral van de honden uit Florida.
Ken ze niet maar ga dadelijk even googlen
Leuk dat jullie ook een Quarter hebben en westernrijden; hier nog zo'n liefhebber van de westernstyle.
Ben heel benieuwd naar je foto's, vooral van de honden uit Florida.
Ken ze niet maar ga dadelijk even googlen
Leuk dat jullie ook een Quarter hebben en westernrijden; hier nog zo'n liefhebber van de westernstyle.

Groetjes van Anja, Appie, Perla en Daisy
In liefdevolle herinnering Effendy, Bertus, Pepper, Baïla en Guus
- hans swaak
- Vaste gebruiker

Nou ik heb hier wat foto's geplaatst maar kan er later nog wat meer plaatsen van de reu en onze nieuwe aanwinst Macy welke wij in Dec. geimp. hebben.
-
sharpei-girl
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- hans swaak
- Vaste gebruiker
en nog wat meer nu ik toch bezig ben 

Tja net toen ik het gas wilde aansteken kwam mijn vrouw weer binnen

Hier zie je het moederinstinct van onze teef welke een puppy (vuilnisbakkie) van 8 week laat drinken.

Tja net toen ik het gas wilde aansteken kwam mijn vrouw weer binnen

Hier zie je het moederinstinct van onze teef welke een puppy (vuilnisbakkie) van 8 week laat drinken.

- jitske
- Zeer actief
-
Baïla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- hans swaak
- Vaste gebruiker
Kijk Catahoula's zijn niet altijd zo flashy zoals de foto's welke ik tot nu toe heb laten zien. Dit is ook een Catahoula maar dan de zwarte versie.

Dit zijn wat Catahoula's in hun element.

Ook worden de Catahoula's gebruikt voor de jacht op o.a. zwijnen.
Deze foto lijkt heftig maar er gebeurt eigenlijk niets. De Catahoula moet met veel geblaf het zwijn stellen en blijft bij hem uit de buurt qua contact. Vergeet niet dat de zwijnen welke ik in USA gezien heb bijzonder grote monsters zijn waar een catahoula en een mens toch liever geen contact mee heeft.,

Maar ook als servicedog is hij bijzonder goed geschikt

of behendigheid

Ik heb ook contact met iemand die voor de FBI enbrandweerkorpsen werkt waarbij ze catahoulas gebruikt voor speurwerk naar menselijke resten na een brand of misdrijf

Kan nog wel meer fot's plaatsen van catahoula's als huishond,Narcotica ect maar dan wordt het helemaal zo'n foto shoot.
Dit ras is bijzonder veelzijdig,Het zijn voor ons perfecte honden en het is alleen jammer dat ik op deze forums zoveel onzin heb gelezen over dit ras.Misschien dat ik hierbij wat vooroordelen weghaal.

Dit zijn wat Catahoula's in hun element.

Ook worden de Catahoula's gebruikt voor de jacht op o.a. zwijnen.
Deze foto lijkt heftig maar er gebeurt eigenlijk niets. De Catahoula moet met veel geblaf het zwijn stellen en blijft bij hem uit de buurt qua contact. Vergeet niet dat de zwijnen welke ik in USA gezien heb bijzonder grote monsters zijn waar een catahoula en een mens toch liever geen contact mee heeft.,

Maar ook als servicedog is hij bijzonder goed geschikt

of behendigheid

Ik heb ook contact met iemand die voor de FBI enbrandweerkorpsen werkt waarbij ze catahoulas gebruikt voor speurwerk naar menselijke resten na een brand of misdrijf

Kan nog wel meer fot's plaatsen van catahoula's als huishond,Narcotica ect maar dan wordt het helemaal zo'n foto shoot.
Dit ras is bijzonder veelzijdig,Het zijn voor ons perfecte honden en het is alleen jammer dat ik op deze forums zoveel onzin heb gelezen over dit ras.Misschien dat ik hierbij wat vooroordelen weghaal.
- *Silvia*
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- hans swaak
- Vaste gebruiker
Dat kan ook.
Dit is onze laatste editie. Het door ons gefokte bl.br. teefje zal hopelijk onze kennel vertegenwoordigen op de show's in de toekomst. Het witte teefje,op schoot van mijn zoontje, zal dit hopelijk doen in Florida USA.

deze foto's zijn al een tijdje gelden genomen. De pups zijn nu inmiddels al 4 maand oud en de pup welke wij hebben aangehouden ziet er nog steeds erg netjes uit.
Dit is onze laatste editie. Het door ons gefokte bl.br. teefje zal hopelijk onze kennel vertegenwoordigen op de show's in de toekomst. Het witte teefje,op schoot van mijn zoontje, zal dit hopelijk doen in Florida USA.

deze foto's zijn al een tijdje gelden genomen. De pups zijn nu inmiddels al 4 maand oud en de pup welke wij hebben aangehouden ziet er nog steeds erg netjes uit.
-
Ari@ne
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Senta
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
- hans swaak
- Vaste gebruiker
ik heb nog wat fot's van een nestje welke op 23 aug bij ons geboren is.
Je ziet een black and tan een pup met alleen patchwork en pups met patchwok with leoppard aftekeningen.
[/img]

[/img]

[/img]
[IMG
en dit is paps
facahatchee's sunnyboy

Je ziet een black and tan een pup met alleen patchwork en pups met patchwok with leoppard aftekeningen.

[/img]

[/img]

[/img]

[IMG
en dit is paps
facahatchee's sunnyboy

-
takota
- Vaste gebruiker
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
-
workingdog
- Actief
-
Debby Speerstra