Heavy schreef:Ik zou het trouwens op prijs stellen dat je de link naar mijn overleden hond weghaalt .
Anders maak ik er melding van .
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat als je het niet met elkaar eens bent je de ander gaat raken door over een overleden hond te beginnen![]()
Misschien dan tijdens het "melden" gelijk even vragen of ze voor jou de "regels" willen veranderen en in de algemene forumregels willen laten opnemen dat het niet toegestaan is een oud topic aan te halen. Voorals nog is dat niet tegen de regels.
Daarbij haalt ze de hond niet aan, maar haalt ze jouw "kennis" aan. Geloof dat het meer dan eens gebeurt dat mensen op oude topics/quotes terugvallen om anderen een virtuele draai om de oren te geven.
Er zijn er wat dat betreft wel meerdere die een virtuele draai om de oren zouden verdienen vanwege het zuigen en drammen.
edit:
Hieronder nog zo 1.
En dát hierboven moet wél serieus genomen wordenEstherK schreef:ach, ik zou ts niet zo serieus nemen Heavy. In haar OP geeft ze toe dat ze geen aanleiding zag dat de golden de staff aanviel maar draait het zo dat de golden uiteraard gelijk heeft. Tegenspraak trekt zij niet want uiteraard heeft ts wel de waarheid in pacht. Dus om haar heen slaan is de enige optie. Maar verder is ze een zacht ei hoor.
Dat jullie niet moe van jezelf worden is mij een raadsel.
Dit dus eigenlijkMiranda schreef:Ik word echt schijtziek van dat gezuig de hele tijd