Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 2 november Soestduinen
Moderator: moderatorteam
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
doggy
Ik meende dat je tijdens die wandeling hem los zou laten lopen.Jinx schreef:Waarom zou ik het verkeerd opvatten?doggy schreef:Mooie foto's allemaal, maar ik zag dat Quasar niet losliep??
Toch maar niet??
( Vat dit niet verkeerd op)![]()
Die foto van Lars en Quasar is erg mooi om te zien.![]()
Het was niet de bedoeling hem los te laten lopen nu, dit was voor hem gewoon een wandeling, weer even kijken hoe het ging aan de lijn
Quasar is toch een Dogo Argentino??
Gistermorgen kwam ik er ook ééntje tegen en daar heeft Beike eventjes mee gespeeld.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Nee nog niet, binnenkortdoggy schreef:Ik meende dat je tijdens die wandeling hem los zou laten lopen.Jinx schreef:Waarom zou ik het verkeerd opvatten?doggy schreef:Mooie foto's allemaal, maar ik zag dat Quasar niet losliep??
Toch maar niet??
( Vat dit niet verkeerd op)![]()
Die foto van Lars en Quasar is erg mooi om te zien.![]()
Het was niet de bedoeling hem los te laten lopen nu, dit was voor hem gewoon een wandeling, weer even kijken hoe het ging aan de lijn
Quasar is toch een Dogo Argentino??
Gistermorgen kwam ik er ook ééntje tegen en daar heeft Beike eventjes mee gespeeld.
Hij is een Dogo Argentino ja.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Dat was Kinmi inderdaad.. Die had zich inderdaad bezeerd, maar was dit grotendeels alweer vergeten toen Rex zich op Blade stortte.. :N:Lars schreef:Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Verder heeft ze er gelukkig geen last meer van gehad.
-
Heleen
- Vaste gebruiker
ja en blade snuffelde alleen maar van wat is er aan de hand en kreeg die de wind van vorenM@rleen schreef:Dat was Kinmi inderdaad.. Die had zich inderdaad bezeerd, maar was dit grotendeels alweer vergeten toen Rex zich op Blade stortte.. :N:Lars schreef:Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Verder heeft ze er gelukkig geen last meer van gehad.
pootjes van Blade,Tanthor en Brutus
groetjes Heleen en Erwin
groetjes Heleen en Erwin
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Rex was ze al de hele wandeling aan het ontwijken en negeren, omdat hij ze doodeng vind. Net als Boomer en Benny trouwens.Heleen schreef:ja en blade snuffelde alleen maar van wat is er aan de hand en kreeg die de wind van vorenM@rleen schreef:Dat was Kinmi inderdaad.. Die had zich inderdaad bezeerd, maar was dit grotendeels alweer vergeten toen Rex zich op Blade stortte.. :N:Lars schreef:Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Verder heeft ze er gelukkig geen last meer van gehad.:N: hij deed niks...........
Alleen voor Rex was volgens mij de trigger dat Kinmi zich bezeerd had, vandaar. Gelukkig heeft Blade nix.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
-
Heleen
- Vaste gebruiker
Jinx schreef:Kan gebeuren toch? Er is niks ernstigs gebeurt en het blijven dieren die door de baasjes (onder het motto van een gezellige wandeling) met elkaar op een kluitje gegooid worden. Ze moeten elkaar maar aardig vinden.
Zet mij zomaar in een huis met 10 "vriendinnen" en ik ga ook slaan![]()
pootjes van Blade,Tanthor en Brutus
groetjes Heleen en Erwin
groetjes Heleen en Erwin