Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat een stoere mannen..

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Wat een stoere mannen..

Ongelezen bericht door ranetje »

iones schreef:Al het bovenstaande is nog steeds geen opzettelijk aangebrachte wreedheid dus niet te vergelijken. Niet dat ik het allemaal goedpraat. Ik zou heel graag willen dat bovenstaande zaken anders gingen.
En dat is dan jouw (onze) cultuur :wink:
Ik ben wel eens benieuwd hoe mensen uit die andere culturen daar tegenaan kijken.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

bouvierpoedel schreef: Al het bovenstaande is nog steeds geen opzettelijk aangebrachte wreedheid dus niet te vergelijken. Niet dat ik het allemaal goedpraat. Ik zou heel graag willen dat bovenstaande zaken anders gingen.
Oh die beesten zijn allemaal zelf die stal in gelopen per ongeluk en per ongeluk lopen er grote aantallen dagelijks het slachthuis in en per ongeluk hebben we er onbewust allemaal wetjes en regeltjes voor gemaakt .? Per ongeluk belanden ze in de supermarkt en daarna bij mij ,jou en anderen dagelijks op het bord zonder dat wij daar bij nadenken per ongeluk en onbewust.?[/quote]
Dat jij het verschil niet ziet tussen dieren doden just for fun op de meest wrede wijze, en dieren doden om te consumeren en dat op de meest efficiënte wijze, dat is jouw probleem. Het zegt iets over jouw gebrek aan inzicht.

Ik zag gisteren op tv hoe varkens gedood werden voor de slacht en het ging heel wat zachtzinniger dan met die geiten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

ranetje schreef:
iones schreef:Al het bovenstaande is nog steeds geen opzettelijk aangebrachte wreedheid dus niet te vergelijken. Niet dat ik het allemaal goedpraat. Ik zou heel graag willen dat bovenstaande zaken anders gingen.
En dat is dan jouw (onze) cultuur :wink:
Ik ben wel eens benieuwd hoe mensen uit die andere culturen daar tegenaan kijken.
Ik ook.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Maar d'r is ook goed nieuws: animalsaustralia.org, 20 augustus 2015.
Wiel
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Biet schreef:Maar d'r is ook goed nieuws: animalsaustralia.org, 20 augustus 2015.
:ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”