Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
odie.nu stelt zich voor
Moderator: moderatorteam
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: odie.nu stelt zich voor
Als iemand groots binnenkomt en daarbij anderen ergert zal ik dat wel kenbaar maken. Op een nette manier. En ik denk dat ik dat in dit topic ook heb gedaan. Er op wijzen dat het misschien zinnig is om eerst eens te kijken wat er aan kennis is.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hey tukker...foxalert schreef:
Idioten zijn ze! Niets meer en misschien zelfs minder.
Wat u niet wilt dat u geschiedt.....
-
tineke
Branka schreef:Als iemand groots binnenkomt en daarbij anderen ergert zal ik dat wel kenbaar maken. Op een nette manier. En ik denk dat ik dat in dit topic ook heb gedaan. Er op wijzen dat het misschien zinnig is om eerst eens te kijken wat er aan kennis is.
Daar heb je ook gelijk in hoor
Het waren ook niet zozeer de reacties op zich die mij stoorde ,alswel van wie ze afkwamen.
Maar goed die persoon heb ik dat volgens mij wel duidelijk gemaakt
-
tineke
Nee aan ego's geen gebrek op dit forumInge O schreef:ik vind de reactie van ts ook niet getuigen van een gebrek aan ego maar ach, als we daar gaan op selecteren op het forum wordt het nog een leuke boel.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Wat is mis met een grote ego hebben en er mee naar voor te treden.
De bedoeling er achter is misschien alleen maar om goed ,om te helpen,dat niet iedereen hulp nodig heeft is wel duidelijk.
Maar je hebt nu eenmaal Extraverte mensen en Introverte mensen met daar tussen, je gelooft het niet nog heel veel rassen
De bedoeling er achter is misschien alleen maar om goed ,om te helpen,dat niet iedereen hulp nodig heeft is wel duidelijk.
Maar je hebt nu eenmaal Extraverte mensen en Introverte mensen met daar tussen, je gelooft het niet nog heel veel rassen
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
twinkeltje schreef:Maar je hebt nu eenmaal Extraverte mensen en Introverte mensen met daar tussen, je gelooft het niet nog heel veel rassen
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collie (langhaar)
Ik ben niet altijd online, mijn excuses daarvoor. Voelde me ook nog niet echt aangesproken maar nu je over idioten begint denk ik 'daar hoor ik bijfoxalert schreef:En wat is nu het meest irritante?
Dan de idioten doe dit op hun geweten hebben zich lekker terug hebben getrokken zonder zo groot te zijn om toe te geven dat het ook anders had gekund.
Maar ik durf best toe te geven dat als ik had geweten dat ts zich zo gekwetst zou voelen ik zeker anders had gereageerd. Maar ik kon vooraf niet inschatten dat mijn opmerking (die je ook niet al te serieus had op kunnen nemen) dit los zou maken.
Het kwam voor mij over als 'alwetende' en op dat moment gingen mijn stekels overeind staan. Ts heeft al aangegeven dat het niet zo bedoeld was en dan is het voor mij ook klaar maar voor jou blijkbaar niet.
MJ schreef:foxalert schreef:
Wat u niet wilt dat u geschiedt.....

- foxalert
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 75% Puli 25% Pumi
Idioot is dat na het wegjagen een groot deel het weer voor lief neemt en met smart wacht op het volgende slachtoffer.fes/lou schreef: Man, blaas niet zo hoog van de toren!!
Da's pas idioot!
Zelfs de mods geven aan dat er iets vreemds gaande is hetgeen volgens mij genoeg zegt.
Laat de desbetreffende mensen hier wat mee doen of aangeven hier wat mee te doen ipv zich weer veilig te verschuilen achter hun beeldschermpje.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Vind dit nogal 'de pot verwijt de ketel...'.foxalert schreef:Idioot is dat na het wegjagen een groot deel het weer voor lief neemt en met smart wacht op het volgende slachtoffer.fes/lou schreef: Man, blaas niet zo hoog van de toren!!
Da's pas idioot!
Zelfs de mods geven aan dat er iets vreemds gaande is hetgeen volgens mij genoeg zegt.
Laat de desbetreffende mensen hier wat mee doen of aangeven hier wat mee te doen ipv zich weer veilig te verschuilen achter hun beeldschermpje.
Je klaagt dat mensen blijven doorgaan met doordrammen en zelf doe je niet anders dan doordrammen als iets je niet zint.
Is het niet leuker om het hier meer te gaan hebben over jouw raskeuze en, als je daar uit bent, over de zoektocht?
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Zonde, je hebt nooit genoeg kennis op een forum.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Blijf er zelf ook niet meer doorgaan dan . Kom. Wat je de een verwijt doe je nu zelf net zo hard.foxalert schreef:Idioot is dat na het wegjagen een groot deel het weer voor lief neemt en met smart wacht op het volgende slachtoffer.fes/lou schreef: Man, blaas niet zo hoog van de toren!!
Da's pas idioot!
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Joh Odie, kheb je voorstelbericht niet gezien, maar je moet maar zo denken, je hebt je "ontgroening" gelijk al gehad
Maak je niet al te druk, en doe net als ik
Gewoon blijven en je niet weg laten jagen, je zult zien, over een tijdje ben je blij dat je je niet weg hebt laten jagen. Dan heb je het gruwelijk naar je zin alszijnde in de zin van "ontspanning" én je leert er ook nog eens wat van
Anyway. Welkom dus
Anyway. Welkom dus
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Van mij in ieder geval ook welkom. Ik hoop dat je het aandurft om te blijven. Laat je niet gek maken hoor!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Odie d'r account is nog niet weg, dus ik hoop dat ze terugkomt, en dat we allemaal wat van elkaar kunnen opsteken...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell