Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
odie.nu stelt zich voor
Moderator: moderatorteam
-
odie.nu
odie.nu stelt zich voor
bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door odie.nu op 14 okt 2011 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Xalandra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dashond Standaard Gladhaar
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: odie.nu stelt zich voor
Welkom

Wat kunnen ze toch zielig kijken.. Deze foto heb ik gemaakt toen Frodo in de bench zat.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel kennis zich op het HF al bevindt....
Verder welkom....
Verder welkom....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Paddle
- Zeer actief
Zijn wij even gezegend met jou. Iemand die speciaal hier komt om ons onwetenden van tips te voorzien.
Dit word nog leuk
.
Dit word nog leuk
Laatst gewijzigd door Paddle op 14 okt 2011 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collie (langhaar)
Welkom
.
Komt er misschien toch nog wat van mijn monster terechtrenee-uk schreef:ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet![]()

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- foxalert
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 75% Puli 25% Pumi
- Aantal honden: 2
En de volgende aanval op een nieuw lid is weer ingezet.renee-uk schreef:ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet![]()
Wat zijn jullie (Renee, Hilde, Linn en Paddle) in deze kinderachtig zeg.
Neem je tijd om haar even te leren kennen, wat is haar achtergrond, welke ervaringen, wat zijn de specialiteiten etc.
Laat haar even wat info posten en kijk daarna of het allemaal onzin is of dat ze daadwerkelijk iets toe kan voegen en/of bepaalde mensen wat kan leren.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
En van het mijnelinn schreef: Komt er misschien toch nog wat van mijn monster terecht.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien kan ze best iets toevoegen, maar als nieuwe leden komen en zich arrogant opstellen dat ze het forum wel even willen veranderen omdat zij geen plaatjes in onderschriften willen zien, of tips willen geven omdat ze het allemaal beter willen weten dan mensen die al jaren honden hebben en trainen, kan ik me voorstellen dat die weerstand opwekken. Waarom stel je je niet wat afwachtender op?foxalert schreef:En de volgende aanval op een nieuw lid is weer ingezet.renee-uk schreef:ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet![]()
Wat zijn jullie (Renee, Hilde, Linn en Paddle) in deze kinderachtig zeg.![]()
Neem je tijd om haar even te leren kennen, wat is haar achtergrond, welke ervaringen, wat zijn de specialiteiten etc.
Laat haar even wat info posten en kijk daarna of het allemaal onzin is of dat ze daadwerkelijk iets toe kan voegen en/of bepaalde mensen wat kan leren.
Als mensen je kennen, zijn ze vast geneigd om wat van je aan te nemen, maar niet als je met veel bombarie binnenkomt en alles ff beter wil weten....
- foxalert
- Zeer actief
Laten we het hier niet over mij hebben maar over Odie.fes/lou schreef: Misschien kan ze best iets toevoegen enz enz........................................
Vind het gewoon triest hoe sommige mensen nu al op haar reageren. Of vind jij het bovenstaande niet kinderachtig?
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, ik vind het begrijpelijk...
- foxalert
- Zeer actief
Begrijpelijk omdat er andere nieuwe leden voor haar alleen maar onzin verkondigden waardoor nu iedereen die aangeeft verstand van honden te hebben gelijk moet worden afgebrand? Zit er denk ik niet heel ver naast.fes/lou schreef:Nee, ik vind het begrijpelijk...
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, begrijpelijk omdat ze zich als alwetend opstelt bij binnenkomst.
Wie weet kan ze van een aantal mensen hier een stuk meer leren dan het forum van haar....
Wie weet kan ze van een aantal mensen hier een stuk meer leren dan het forum van haar....
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Denk dat je er heel ver naast zit. Ik zag eerst haar andere topic en ben toen even gaan kijken naar haar voorsteltopic. Geen verrassing voor mij.foxalert schreef:Begrijpelijk omdat er andere nieuwe leden voor haar alleen maar onzin verkondigden waardoor nu iedereen die aangeeft verstand van honden te hebben gelijk moet worden afgebrand? Zit er denk ik niet heel ver naast.fes/lou schreef:Nee, ik vind het begrijpelijk...
Het lijkt mij dat als je nieuw op een forum je eerst eens kijkt wat er aan kennis is. Niet meteen denken dat je de mensen van alles kan leren. Dat kan n.l. nogal tegenvallen.
En dat is niet alleen op dit forum, op andere forums is dat net zo. Zit op een groot paardenforum en daar gaat het er nog steviger aan toe als nieuwe leden denken dat ze wel even kunnen vertellen hoe dingen horen.
Aan de ts: welkom. Hopelijk veel leesplezier op het forum.
- Hilde
- Zeer actief
Nou, vosalalarm, als je het er niet mee eens bent hoef je niet per sé te reageren, hoor. Je kunt dit soort dingen gewoon wegklikken, of ga je je de rest van je forumbestaan afzetten tegen dingen die anderen doen? Dan knal ik je namelijk alvast de negeer in.foxalert schreef:Begrijpelijk omdat er andere nieuwe leden voor haar alleen maar onzin verkondigden waardoor nu iedereen die aangeeft verstand van honden te hebben gelijk moet worden afgebrand? Zit er denk ik niet heel ver naast.

-
dicyvo
Sorry hoor, probeer steeds om niet mee te doen aan dit soort discussies en iedereen het voordeel van de twijfel te geven, maar dit vind ik echt...........fes/lou schreef:Misschien kan ze best iets toevoegen, maar als nieuwe leden komen en zich arrogant opstellen dat ze het forum wel even willen veranderen omdat zij geen plaatjes in onderschriften willen zien, of tips willen geven omdat ze het allemaal beter willen weten dan mensen die al jaren honden hebben en trainen, kan ik me voorstellen dat die weerstand opwekken. Waarom stel je je niet wat afwachtender op?foxalert schreef:En de volgende aanval op een nieuw lid is weer ingezet.renee-uk schreef:ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet![]()
Als mensen je kennen, zijn ze vast geneigd om wat van je aan te nemen, maar niet als je met veel bombarie binnenkomt en alles ff beter wil weten....
Wat ik opmaak uit het stukje van TS is behulpzaamheid en hoezo arrogant
Zet even een andere bril op en lees het nog een keer zonder meteen een oordeel te hebben.
Welkom Michelle
- foxalert
- Zeer actief
Het is inderdaad een beetje veel ik ik ik aan het begin van haar post.fes/lou schreef:Nee, begrijpelijk omdat ze zich als alwetend opstelt bij binnenkomst.
Maar misschien kunnen zowel Odie als anderen leren van ELKAAR?
Nooit geschoten is altijd mis.
-
linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collie (langhaar)
En ik begin nog wel zo netjes met welkomfoxalert schreef:En de volgende aanval op een nieuw lid is weer ingezet.renee-uk schreef:ik ben er ook blij mee, eindelijk iemand die weet hoe het moet![]()
Dit is geen aanval hoor ik denk alleen dat je het beter om kunt draaien en als nieuw lid de tijd moet nemen om het forum te leren kennen...

- renee-uk
- Zeer actief
ik mis het respect nog, maar dat komt ongetwijfeld heel binnenkort.
heerlijk weer zo'n blik nieuwe leden die allemaal zo goed weten hoe het moet en vooral hoe het niet moet, het is al weer een tijdje geleden

heerlijk weer zo'n blik nieuwe leden die allemaal zo goed weten hoe het moet en vooral hoe het niet moet, het is al weer een tijdje geleden

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- foxalert
- Zeer actief
Aan mij is de keuze of ik ergens op wil reageren. Duidelijk?Hilde schreef: Nou, vosalalarm, als je het er niet mee eens bent hoef je niet per sé te reageren, hoor. Je kunt dit soort dingen gewoon wegklikken, of ga je je de rest van je forumbestaan afzetten tegen dingen die anderen doen? Dan knal ik je namelijk alvast de negeer in.
Dat laatste lijkt me voor jou dan ook een goed plan.
- Branka
- moderator
Geloof dat de uitdrukking 'ter lering ende vermaak' op het moment wel van toepassing is 
- foxalert
- Zeer actief
Dat is echt niet te doen daar is het forum te groot voor.Branka schreef: Denk dat je er heel ver naast zit. Ik zag eerst haar andere topic en ben toen even gaan kijken naar haar voorsteltopic. Geen verrassing voor mij.
Het lijkt mij dat als je nieuw op een forum je eerst eens kijkt wat er aan kennis is. Niet meteen denken dat je de mensen van alles kan leren. Dat kan n.l. nogal tegenvallen.
En dat is niet alleen op dit forum, op andere forums is dat net zo. Zit op een groot paardenforum en daar gaat het er nog steviger aan toe als nieuwe leden denken dat ze wel even kunnen vertellen hoe dingen horen.
Ik snap de achterliggende gedachten ook wel maar gewoon de reacties op zich niet. Gelijk zo denigrerend. En dit staat helemaal los van hetgeen eergisteren heeft plaatsgevonden.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
foxalert schreef:Het is inderdaad een beetje veel ik ik ik aan het begin van haar post.fes/lou schreef:Nee, begrijpelijk omdat ze zich als alwetend opstelt bij binnenkomst.
Maar misschien kunnen zowel Odie als anderen leren van ELKAAR?
Nooit geschoten is altijd mis.
Iedereen kan van elkaar leren,dat klopt.
Maar ik krijg de kriebels als mensen binnen komen op de manier zoals Odie het doet.Hier zit heel veel hondenkennis bij elkaar op een kluitje en als er dan iemand op deze manier binnen komt wekt dat wrevel.
Net als iemand die bij binnenkomst alle onderschriften enzo weg wil hebben

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- foxalert
- Zeer actief
En daarom ben ik hier. Dus teach me!renee-uk schreef: vooral hoe het niet moet.
- dagmar88
- Zeer actief
Welkom, gezellig
Voor het geld mochten de kynologische opleidingen misschien toch wat meer aandacht besteden aan communicatie
Voor het geld mochten de kynologische opleidingen misschien toch wat meer aandacht besteden aan communicatie
- Hilde
- Zeer actief
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
De vraag is of jij je wat laat leren.foxalert schreef:En daarom ben ik hier. Dus teach me!renee-uk schreef: vooral hoe het niet moet.
Wat ik nu van je gelezen heb kom je over als een pedant mannetje wat het allemaal wel ff zal regelen...
- Branka
- moderator
Het forum is te groot om eerst te kijken wat er aan kennis is? Tja... lijkt mij dat je bij zo'n groot forum er dus vanuit kan gaan dat er al heel veel kennis is. Meteen hoog van de toren gaan blazen is dan niet zo gepast, vind ik.foxalert schreef:Dat is echt niet te doen daar is het forum te groot voor.Branka schreef: Denk dat je er heel ver naast zit. Ik zag eerst haar andere topic en ben toen even gaan kijken naar haar voorsteltopic. Geen verrassing voor mij.
Ik snap de achterliggende gedachten ook wel maar gewoon de reacties op zich niet. Gelijk zo denigrerend. En dit staat helemaal los van hetgeen eergisteren heeft plaatsgevonden.
- renee-uk
- Zeer actief
oh lang leve de quotes, ik zie dit nufes/lou schreef:De vraag is of jij je wat laat leren.foxalert schreef:En daarom ben ik hier. Dus teach me!renee-uk schreef: vooral hoe het niet moet.
Wat ik nu van je gelezen heb kom je over als een pedant mannetje wat het allemaal wel ff zal regelen...
nee FA, ik ga jou niks leren, ik heb je in de negeer staan.
de beste uitvinding van dit forum die negeerknop
ze moeten alleen nog iets uitvinden waardoor je de quotes ook niet kunt zien