Misschien moet je het haar eens vriendelijk en beleefd uitleggen.Marjoleine schreef:Zou Fizgig ooit nog op corticosteroiden gaan googelen?
Vast niet, he?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zelf plukken
Moderator: moderatorteam
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
Re: Zelf plukken
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee want je hebt t niet vriendelijk gezegdMarjoleine schreef:Zou Fizgig ooit nog op corticosteroiden gaan googelen?
Vast niet, he?
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Sje-zus 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
O.Maeve schreef:Nee want je hebt t niet vriendelijk gezegdMarjoleine schreef:Zou Fizgig ooit nog op corticosteroiden gaan googelen?
Vast niet, he?
Nou, ik ben eigenlijk vrijwel altijd vriendelijk, alleen laatst een keer niet tegen dinges, ojee of zo.
Maar dat is best bijzonder, want ik ben van nature een vriendelijk mens
Ik weet niet wat er niet vriendelijk was aan wat ik vroeg.
Ik bedoel, ik ken honden die levenslang een verstoorde hormonale huishouding hebben van één zo'n prik.
Het leek me redelijk essentieel om te weten wat het is als je een dierenarts hebt die op gezette tijden dat spul erin jast.
Maar goed, misschien ben ik overbezorgd.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Ik gok dat we dit woord één dezer dagen ergens anders wel gaan tegenkomen in één van de adviezen van FizgigMarjoleine schreef:Zou Fizgig ooit nog op corticosteroiden gaan googelen?
Vast niet, he?
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Gnif gnif. zou zómaar kunnen, daarom lezen we nu even niks hier in dit topic van haar, die is natuurlijk via google zich aan het inlezen over corticosteroiden om ons onwetenden van dienst te kunnen zijn.
Toch wel weer lief van haar
(heb dat moeilijke woord maar even gekopieerd en geplakt want ik ben wat dat betreft al helemáál onwetend haha)
(heb dat moeilijke woord maar even gekopieerd en geplakt want ik ben wat dat betreft al helemáál onwetend haha)
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Alleen op de verkeerde sites, gezien de onzin!Ptje schreef:Gnif gnif. zou zómaar kunnen, daarom lezen we nu even niks hier in dit topic van haar, die is natuurlijk via google zich aan het inlezen over corticosteroiden om ons onwetenden van dienst te kunnen zijn.
- Ptje
- Zeer actief
Ja en dan die tuinman
die had een grondige hekel aan dat beest maar moest er af en toe op last van oompje Heriot wel eens mee wandelen hihi
grmbl .
Ze had geloof ik in die serie ook wel eens een boxer en toen met die hondeshow hihi kwam oompje Heriot ernstig in de problemen omdat zij met Tricky Woo ook mee wou doen maar hij had zich er aardig uitgedraaid op een of andere manier (hoe precies weet ik niet), ik meen door Tricky Woo ere jurylid te benoemen, altijd lachen was dat, fantastische serie en die boeken ook, maar volgens mij gaan we nu wel een béétje oftopic.
Ze had geloof ik in die serie ook wel eens een boxer en toen met die hondeshow hihi kwam oompje Heriot ernstig in de problemen omdat zij met Tricky Woo ook mee wou doen maar hij had zich er aardig uitgedraaid op een of andere manier (hoe precies weet ik niet), ik meen door Tricky Woo ere jurylid te benoemen, altijd lachen was dat, fantastische serie en die boeken ook, maar volgens mij gaan we nu wel een béétje oftopic.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Wat een kul.Fizgig schreef:Ik denk ook dat dat een irritatiepunt is van veel mensen hier naar mij toe. Want ik ben altijd vriendelijk en bereid tot uitweiden als iemand daarom vraagt. En dan luisteren mensen naar je. Vele anderen hier niet, die vinden dat het nodig is om onaardig te zijn. Wedden dat als we elkaar in real live zouden ontmoeten, het niet in je op zou komen om je zo gedragen, en dan bedoel ik meerdere mensen hoor.
Dus, erger je je aan me, en vind je dat mensen niet naar mij moeten luisteren, wees dan zo vriendelijk als ik ben. Hoef je je ook niet meer aan me te ergeren.
Ik ben ook (meeestal) vriendelijk en bereid tot uitleg, maar ik heb zelden dergelijke reacties.
Volgens mij is het "probleem" eerder dat je altijd vanalles vraagt, maar als puntje bij paaltje komt je het altijd zelf toch beter weet. Vraag het dan niet!
Ik heb nog nooit gemerkt dat je ook maar iets met de adviezen doet die gegeven worden.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Met dat moeilijke woord bedoel je lief toch?Ptje schreef:Gnif gnif. zou zómaar kunnen, daarom lezen we nu even niks hier in dit topic van haar, die is natuurlijk via google zich aan het inlezen over corticosteroiden om ons onwetenden van dienst te kunnen zijn.

- Ptje
- Zeer actief
Neuj dat ene moeilijke woord corticosteroiden, ben al van mezelf heel lief dus dat woord ken ik wel

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite