ik zie toch ook de foto's of niet wijsneus!!!, neelix is ook niet tonrond hoor!, en zelf weet ze mooi te vertellen dat foto's vertekenen, en geeft iemand hier ook een voorbeeld van bij neelix, is het ook weer niet goed!, voorlopig is meneer neelix nederlands en duits kampioen, en waarschijnlijk ook al snel wereldkampioen, waar hij overigens nog maar één punt voor nodig heeft, gek he?, dit alles behalen als je tonnetje rond bent?, ook gekwalificeerd voor de crufts in 2010, doe dat allemaal mar eens na!....

[/quote]
Wereldkampioen?

Dat behalen ze alleen maar op de worldwinner en kan in 1 show klaar zijn. Internationaal kampioen zal je wel bedoelen?
En niet zo tetteren, ik heb hier 3 honden crufts gekwalificeerd, ik vind dat nu niet zo spannend hoor.

[/quote]
en ik vind dat wel spannend, ieder zn kijk he, en inderdaad je hebt gelijk, ik bedoelde internationaal kampioen
leuke avatar trouwens, en denk eerder dat wat anderen aan het tetteren zijn, maar daar word niks van gezegd, een grote vriendjes club hier, staat dit forum ook om bekend hoor....

[/quote]
internationaal showkampioen denk ik, voor internationaal kampioen hoort er bij honden zoals labs, staande honden spaniels een werkproef bij en die is niet voor elke hond weggelegd.