Teckelgek schreef:Leanne schreef:Ach....ik heb eigenlijk helemaal gemist dat ze zo'n grote problemen had
Ja, ik ook dus.
Ik dacht aan een ernstige ziekte vanwege dat oogje.
Nogmaals heel veel sterkte!
Twister was een hondje uit een gelegenheidsnestje

dat met nog geen jaar bij ons werd afgestaan met gedragsproblemen, HD, Patella en een oog met een enorme beschadiging. Ze is na een operatie aan haar heup en oog geplaatst bij een leuke vrouw, die kwam haar echter na een jaar terug brengen omdat ze een aantal mensen gebeten zou hebben en ze gek werd van haar gedrag (waar ook erg op in werd gegaan op de verkeerde manier) en toen heeft ze weer 7 maanden in het asiel gezeten. Langzamerhand ging ze achteruit en kwijnde weg, ik had toen besloten om haar in huis te nemen en dan evt nog te plaatsen als er leuke en geschikte mensen voor haar kwamen.
Helaas verliep het niet helemaal soepel met Alano en die kreeg op een gegeven moment de kriebels van dat neurotische en giftige hondje

dus heb ik helaas moeten afbreken voor er ongelukken zouden gebeuren. Toen melde mijn tante zich maar die heeft 5 katten en Twister was een hondje die we het liefst bij iemand alleen wilde hebben maar ja als er niemand voor komt dan houd dat ook op dus besloten we om het te proberen. In 1ste instantie leek alles goed te gaan, ja je merkte dat ze niet helemaal 100% was en met de katten ging erg moeizaam, ze had erge baknijd en was de hele dag bezig om de omgeving rond haar bakje mens en katvrij te houden. verder keek ze niet echt naar de katten en had ze respect voor de 2 oudste die grommend lieten merken niets van haar wilde weten.
Echter werd haar gedrag steeds erger en werd ze zelf 'gek' omdat ze de hele dag reageerde op dingen die er niet waren en kon erg obsessief reageren op b.v. speelgoed. Je moest dan de dingen weg leggen en dan bleef ze nog urenlang zoeken en jengelen dat ze het wilde. Op een gegeven moment liep het uit de hand en vanuit het niets vloog ze alle katten aan die in haar buurt kwamen en beet ze mijn tante tot 2 keer toe toen die de afstandbediening wilde pakken. gedurende die dag ging het niet beter en nadat alle katten over hun zeik waren hebben we besloten om het hierbij te laten. We hebben het besproken en we vonden dat het beter was om Twister de rust te geven wat ze verdiende, ik wild eniet dat ze weer maanden in het asiel zou zitten of ergens terecht zou komen waar ze misschien in een bench wordt gestopt. Ze was gewoon 'niet goed' en leed er zelf ook erg onder vandaar dat we het hierbij hebben gelaten.