Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dit zooitje komt dagelijks in mijn tuin langs, een grote groep brutale musjes.
Hele hordes heb ik regelmatig in mijn tuin. Dat voerdingetje vreten ze in een uurtje leeg als ze echt met zijn allen zijn.
De spreeuwen zijn vertrokken nadat mijn druif leeg gegeten was, maar de musjes zijn er nog steeds, samen met 2 koolmezen en 2 merels en 1 winterkoninkje. Meer heb ik niet qua soorten, maar ik vind het een feest als de musjes er zijn. Ze zijn echt zo gezellig.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Ik strooi altijd wat kippenvoer los in de tuin, en ik krijg steeds meer duifjes, die vind ik zo leuk Ze zitten echt te wachten op de schutting en het dak tot ik wat voer kom strooien.
Ze maken er alleen wel een puinhoop van. Zit er zo'n mooie grote schaal onder om de losse zaadjes op te vangen, nou de hele grond ligt vol en overal kiemt dat spul ook nog.
Dus ik heb mijn eigen voliere: om de dag tegels vegen en mussenpoep wegboenen. Maar goed, dat heb ik wel over voor het vrijgevochte zooitje.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
astrid schreef:Ik strooi altijd wat kippenvoer los in de tuin, en ik krijg steeds meer duifjes, die vind ik zo leuk Ze zitten echt te wachten op de schutting en het dak tot ik wat voer kom strooien.
Dat deed mijn oma ook. Totdat de hele dakgoot en schutting vol met duiven zat en echt alles onder de stront begon te zitten. Buren klagen e.d.
Was echt uit de hand gelopen.
Musjes zijn echt cool. Sowieso die kleine vogeltjes.
Musjes zijn onderhand zeldzaam geworden ,vroeger stikte het ervan maar sinds wij onze huizen zo goed isoleren hebben ze geen nestplaatsjes meer.
Ik vindt het schatjes zo leuk klein en rond en zo brutaal als de pest