Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn nieuwe baby-zee-anemoontje heeft al cup D :)

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Mijn nieuwe baby-zee-anemoontje heeft al cup D :)

Ongelezen bericht door laeken »

Ik heb eergister een baby-anemoontje in mijn aquarium gezet. Het is een tepelanemoon, het is wel te zien waarom hij zo heet. Normaal zijn ze rood of groen en hebben ze niet snel deze vorm.

Mijne heeft de kleur en vorm van een Engelse dame topless op het strand en dat terwijl het nog maar een piepjong dingetje is :mrgreen:

Afbeelding

Vind het wel een erg leuk gezicht zo :ok:
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Wat leuk :ok:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
laeken
Zeer actief

Rataplan schreef:Wat leuk :ok:
Schattig he? :mrgreen:
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

MARC_S schreef:
Heb je geen filmpje? Je hebt er wel eens eentje geplaatst met zo'n visje erbij toch?
Mijn vader had vroeger een enorm aquarium, bovenop sliepen de siamezen :mrgreen: Hij ruilde ook visjes in de dierenwinkel :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
laeken
Zeer actief

Rataplan schreef:
MARC_S schreef:
Heb je geen filmpje? Je hebt er wel eens eentje geplaatst met zo'n visje erbij toch?
Mijn vader had vroeger een enorm aquarium, bovenop sliepen de siamezen :mrgreen: Hij ruilde ook visjes in de dierenwinkel :wink:
Nee, heb mijn camera nog steeds niet terug :N: Paar maanden geleden aan mijn zusje geleend :roll: :mrgreen:

Misschien dat ze hem vandaag mee heeft genomen.

Hier geen katten maar bij mijn moeder sliepen die ook altijd op de warme deksel van het aquarium :ok:
Afbeelding
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Het schijnt ook een enorm mysterie te zijn waarom de ene tepelanemoon wel en de ander niet "tepelt". Je hebt ze ook in het wit met paarse topjes, die zijn ook mooi.
laeken
Zeer actief

antoinette schreef:Het schijnt ook een enorm mysterie te zijn waarom de ene tepelanemoon wel en de ander niet "tepelt". Je hebt ze ook in het wit met paarse topjes, die zijn ook mooi.
Die heb ik ook. Een Caribean Condy, prachtig ding. Ben zelf helemaal gek van anemonen. Heb nu dus een roze tepel, een rode tepel, de witte met paarse puntjes en binnenkort komt er een groene tepel bij :ok:

Heerlijk om met een sateprikker de stukjes gamba onder de beestjes te verdelen en ze te zien eten en groeien.

De anemonen vind ik persoonlijk de meest fascinerende dieren in mijn aquarium. Wordt dus een echte speciaalbak. :ok:

Afbeelding

De wit-paarse direct nadat hij in de bak is gegaan:
Afbeelding

Hij was wel wat verzwakt maar inmiddels zit hij op een steen en ziet hij er stukken beter uit :ok:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Dat is echt prachtig zeg. Ik vind die anemonen heel fascinerend. Die kleuren alleen al. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

je zegt nu zit ie op een steen..

heel dom van mij misschien maar "lopen" ze ook?

ik wist dat het dieren waren maar dacht dat ze op 1 plek waren en niet wegkonden. beetje dieren met planteigenschappen zeg maar? :N:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Prachtig Marc! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
laeken
Zeer actief

massam schreef:je zegt nu zit ie op een steen..

ik wist dat het dieren waren maar dacht dat ze op 1 plek waren en niet wegkonden. beetje dieren met planteigenschappen zeg maar? :N:
Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezet :wink:
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Fascinerend mooi Marc :ok:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

MARC_S schreef:

Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezet :wink:
Serieus? Dat is nou weer nieuw voor mij! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
laeken
Zeer actief

Eline* schreef:
MARC_S schreef:

Hun voet is net een slak. Die wordt dan aan 1 kant groot en zoekt een weg over de stenen. Dan zuigt hij vast en trekt de rest van de voet die kant op. Op die manier kan hij wel een halve meter lopen in een paar uur tijd. Bij mij loopt er nog 1 die ik dus nieuw heb. Hij heeft nog geen eigen plekje veroverd.

Ik heb nu een mooie plek vrijgemaakt en ik denk dat hij die kant op loopt nu. Hij is wel erg langzaam moet ik zeggen.
Afbeelding
lidy2
Zeer actief

Ongelezen bericht door lidy2 »

MARC_S schreef:
Eline* schreef:
MARC_S schreef:

Hun voet is net een slak. Die wordt dan aan 1 kant groot en zoekt een weg over de stenen. Dan zuigt hij vast en trekt de rest van de voet die kant op. Op die manier kan hij wel een halve meter lopen in een paar uur tijd. Bij mij loopt er nog 1 die ik dus nieuw heb. Hij heeft nog geen eigen plekje veroverd.

Ik heb nu een mooie plek vrijgemaakt en ik denk dat hij die kant op loopt nu. Hij is wel erg langzaam moet ik zeggen.
Daar had ik ook geen idee van, van dat lopen. Fascinerend!
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Ooh prachtig zeg!! Vind het ook erg fascinerend.
Blijf die fotos maar posten! :ok: :mrgreen:
Afbeelding
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Je zegt steeds "hij" hoe kun je dat zien?Erg mooi trouwens :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”