Of het was stom toeval dat ze het vandaag en gister zo goed deed :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speel-apporteerknopje gevonden?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Speel-apporteerknopje gevonden?
Op mijn werkdag heeft Jamey meestal wat energie over (ze gaat mee naar kantoor, waar ik van het station heen wandel (ongeveer 10 minuten-kwartier), maar dat is ook ongeveer de beweging die ze krijgt, dus gaan we 's avonds altijd ballen, maar mevrouw is nog wel eens traag met apporteren... Nou mag ze de laatste tijd als we stoppen met spelen, zelf de bal mee naar huis nemen, als we dan naar binnen gaan moet ze m inleveren... En tot mn stomme verbazing komt ze steeds beter direct de bal terugbrengen! Als ze genoeg heft gehad stopt ze ermee, dan loop ik richting uitgang van het losloopveld (ik blijf heerlijk op de stoep buiten het hek staan en pak de bal dus over het hek heen aan
), ik roep haar en lijn haar aan en we gaan dus samen naar huis toe... En ze legt de bal zelf voor de drempel neer op moment dat we naar binnen gaan, dus ze heeft denk ik door dat die echt bedoeld is voor buiten spelen

You'll be in my heart... Always...
-
Gos
- Zeer actief
Re: Speel-apporteerknopje gevonden?
Hier ook zo: Max is een ware apporteermachine, maar z'n balletje of wat dan ook van buiten laat hij standaard los voor de drempel. Hij maakt duidelijk onderscheid tussen binnen- en buitenspeeltjes (hij mag ook niet met een bal binnen omdat dat alle kanten opschiet met de hond iden ditoJacksel schreef:En ze legt de bal zelf voor de drempel neer op moment dat we naar binnen gaan, dus ze heeft denk ik door dat die echt bedoeld is voor buiten spelen![]()
![]()
![]()
- crazyjanita
- Actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: