Ik zal me ook maar even voorstellen.
Op dit moment hebben wij nog maar 1 hond.
Kaya (avatar) is een Labrador van 5 jaar oud. In het begin van haar leven heeft ze erg veel meegemaakt. Hierdoor is Kaya een “echte” labrador voor de mensen die ze kent, maar voor vreemde is ze een bange hond. Bij sommige mensen of dingen denkt ze dat de aanval de beste verdediging is. Niet dat ze daadwerkelijk aanvalt, maar ze probeert ze wel af te schrikken.
Voor ons en voor heel wat andere mensen die Kaya kennen, is ze een gouden hond
Een maand geleden is er vastgesteld dat Kaya HD heef
In januari ga ik met Kaya voor het eerst naar hydrotherapie
Naast Kaya hebben we ook nog 4 katten in huis.
In volgorde zoals ze hier ze binnen gekomen:
Pluk is een rood/witte HTK-kater van 2,5 jaar oud

Kruimel is een Devon rexje van 4 jaar oud

Oscar is een zwart/wit HTK-katertje van 1,5 jaar oud

Snirkel is een Devon rex poesje van 8 maanden oud

We hebben naast deze viervoeters ook nog een gevleugelde vriend in huis. Bieke is een grijze roodstaart papegaai van bijna 6 jaar oud.
Ik zal dan ook nog even mezelf voorstellen. Ik ben Amanda en ben 22 jaar oud. Dieren hebben van kleins af aan al een belangrijke rol gespeeld in mijn leven. Ik heb dan ook een opleiding gevolgd in die richting. Aanstaande donderdag begin ik aan mijn nieuwe baan in een dierenwinkel.
Ik werk nu al bijna 5 jaar als vrijwilligster op een dierenasiel in Essen (B).
Op het kattenforum heb ik een topic geopend over het wel en wee in het dierenasiel. Ik probeer daar wekelijks een up-date te plaatsen over de honden en katten die geplaatst zijn en die zijn binnen gekomen. Als jullie dat ook leuk vinden om te lezen, dan kan ik hier ook zo’n topic openen.
Als forum naam heb ik gekozen voor Rhoda. Rhoda was mijn grote (maar eigenlijke hele kleine) vriendin, die we in februari hebben moeten laten inslapen. Rhoda was een kruising chihuahua/dwergpoedel. Ze is helaas maar 7,5 jaar geworden. Rhoda heeft, zo klein als ze was, een hele grote plaats in mijn hart veroverd. Ik mis die kleine schat dan ook nog iedere dag.