Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sandracula schreef:Schitterend Nu ik ook een digitale spiegelreflex heb een vraagje: wat voor lens heb je hiervoor gebruikt?
de Canon EF 100-400/4.5-5.6L USM IS.
Dank je Ben zelf nog wat aan het testen en uitproberen, maar moet zo te zien een heel eind komen met m'n 70-300 mm denk ik.. Moet toch eens het statief van zolder halen en wat gevogelte gaan "schieten"
Als ik jouw foto's zie moet ik nog heel wat leren, maar het gaat al heel wat gemakkelijker dan met mijn oude analoge spiegelreflex
Sandracula schreef:Schitterend Nu ik ook een digitale spiegelreflex heb een vraagje: wat voor lens heb je hiervoor gebruikt?
Dank je Ben zelf nog wat aan het testen en uitproberen, maar moet zo te zien een heel eind komen met m'n 70-300 mm denk ik.. Moet toch eens het statief van zolder halen en wat gevogelte gaan "schieten"
Als ik jouw foto's zie moet ik nog heel wat leren, maar het gaat al heel wat gemakkelijker dan met mijn oude analoge spiegelreflex
met de 70-300 moet het ook lukken , gewoon veel oefenen suc6
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
met de 70-300 moet het ook lukken , gewoon veel oefenen suc6
Zo gauw het ergens op begint te lijken, zal ik wel wat plaatsen.. Tot nu toe ben ik in huis bezig geweest en is een slapende Nessa een gewillig slachtoffer Ik begin het toestel al aardig te kennen, dus binnenkort ga ik buiten aan de slag