Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dag lief mannetje van me
Dag wereldhondje
Dag hondje wat mij geleerd heeft hoe waardevol een hondenleven kan zijn
Dag altijd vrolijke lebberkont
Dag grootste vriend van Saar
Dag mijn alles...
Dag mannetje bo...
Dag snorrie...
Ik hoop dat het je goed gaat waar je dan ook bent. Ik mis je meer dan ik ooit geweten heb dat ik iets kon missen. Dag vent...
Dag lieve Moos, ik zal je missen. De lieve en leuke en grappige verhalen over jou. Niet te begrijpen dat je er niet meer bent. Marloes, nogmaals heel veel sterkte meis.
Ach jee Marloes, ik schrik hier van.
Jullie hebben samen dus toch de strijd verloren. Dat is dan ineens wel heel erg hard bergafwaards gegaan zeg.
Heel veel kracht en sterkte met dit grote verlies.
Moos, rust zacht...........................
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Jeetje Marloes, dat is wel heel snel gegaan. Ik ken je wel niet persoonlijk, maar ik heb je verhalen altijd met plezier gelezen en daardoor leek het wel of ik jou en Moos in ‘real live’ kende.
Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel voor jou en Saar!
Ach Marloes, wat mooi zoals je het opschrijft.
Kort en toch houdt het alles in.
voor jou. Sterkte de komende tijd.
Dag lieve Moos, rust zacht.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ahhh Marloes dit had ik echt niet verwacht, het ging wel op en af maar ik had het gevoel dat jullie op de goede weg waren. Ik zit met tranen in me ogen. Heel, maar dan ook heel veel sterkte met het verlies van je maatje Moos.
Het is verbazend hoeveel tranen het leed van een klein wit hondje met een boevig snuitje en zijn liefhebbende mens Marloes heeft doen vloeien bij iemand die hen allebei alleen maar van het forum kent.
Dag lieve Moos, het ga je goed aan de andere kant!
Nogmaals heel veel sterkte gewenst Marloes met het gemis van Moos