Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoals de titel het al zegt zijn er mensen die dat leuk vinden.
als je met een groep gaat vanaf 12 personen dacht ik dan kun je een aangepast programma krijgen
zijn er mensen die dat leuk lijkt?
lijkt mij erg leuk! Ik zit al een tijdje te denken om eens mee te gaan met zo'n weekend, maar de programma's waar je je als "eenling" in kunt schrijven kwamen mij dit jaar niet echt uit. Ben benieuwd of er meerdere zijn,...
Haha, nee ik kan dit weekend idd niet, al zou ik heel graag willen!
In principe ben ik alleen, nou ja,...samen met Luka dan Daarom lijkt het me ook leuk om met mensen te gaan die je tenminste eens bent tegengekomen op het forum, is toch net weer wat minder eng
Carma schreef:Haha, nee ik kan dit weekend idd niet, al zou ik heel graag willen!
In principe ben ik alleen, nou ja,...samen met Luka dan Daarom lijkt het me ook leuk om met mensen te gaan die je tenminste eens bent tegengekomen op het forum, is toch net weer wat minder eng
omdat ik alleen ben ga ik ook in juni mee met de alleenreizende week naar oosterijk
Jacksel schreef:Lijkt mij ook erg leuk, alleen denk ik dat het te duur voor me zal zijn...
dat kan ik begrijpen, wel jammer. het zal denk ik zo'n 180 euro zijn all-in
Ik ga wel sparen, heb ook nog wat spaargeld staan gelukkig... Maar vraag me ook af hoe belastend het pscyhisch is... Helaas moet ik wel rekening blijven houden met wat ik aankan...
Jacksel schreef:Lijkt mij ook erg leuk, alleen denk ik dat het te duur voor me zal zijn...
Ik ga wel sparen, heb ook nog wat spaargeld staan gelukkig... Maar vraag me ook af hoe belastend het pscyhisch is... Helaas moet ik wel rekening blijven houden met wat ik aankan...
snap ik, maar dat weet je zelf het beste natuurlijk. ik weet niet wat zwaar is voor je, want hoe ervaar je de forumwandelingen?
snap ik, maar dat weet je zelf het beste natuurlijk. ik weet niet wat zwaar is voor je, want hoe ervaar je de forumwandelingen?
Vooral gewoon leuk en ontspannen, lekker met de hondjes bezig zijn, kleppen, alleen af en toe wat moeite om ook sociaal mee te komen
Jeannettebo schreef:
Vooral gewoon leuk en ontspannen, lekker met de hondjes bezig zijn, kleppen, alleen af en toe wat moeite om ook sociaal mee te komen
nou van dat laatste heb ik weinig gemerkt, en wat ik ervaren heb van mn eerste weekend met dogwalktrail is het ook lekker met de honden bezig zijn, daar ook over kleppen en verder gewoon ontspannen. \het programma kan naar onze hand worden gezet, maar standaard is volgens mij een nachtwandeling, een puzzeltocht en een oriëntatieloop, welke ook lang is
Mij lijkt het ook erg leuk, zit af en toe stiekem op de DWT site te kijken. Alleen onze muts moet echt niets van water hebben, maak ik d'r dan blij met een vlot/kano-tocht?
Is de locatie in Belgie makkelijk met openbaar vervoer te bereiken? Wij hebben geen auto nl.
Yèti schreef:Mij lijkt het ook erg leuk, zit af en toe stiekem op de DWT site te kijken. Alleen onze muts moet echt niets van water hebben, maak ik d'r dan blij met een vlot/kano-tocht?
Is de locatie in Belgie makkelijk met openbaar vervoer te bereiken? Wij hebben geen auto nl.
vooralsnog wordt iedere hond rustig in de kano en er is al veel mee geweest, van chiuaua tot duitse dog
Marielle&Jinx schreef:
Welke week van Juni ben je in Oostenrijk?
Wij zijn de 2e week in App. Bodhi.
Goede keus, dat appartement!
Wij gaan volgende maand al weer voor de derde keer naar Oostenrijk en hebben iedere keer geboekt voor appartement Bodhi. Het is echt een heel fijn appartement vinden wij (en de honden ook).
Marielle&Jinx schreef:
Welke week van Juni ben je in Oostenrijk?
Wij zijn de 2e week in App. Bodhi.
Goede keus, dat appartement!
Wij gaan volgende maand al weer voor de derde keer naar Oostenrijk en hebben iedere keer geboekt voor appartement Bodhi. Het is echt een heel fijn appartement vinden wij (en de honden ook).
wil je bianca en francois van ons nog hartelijk feliciteren?
we komen in t najaar ofzo in de ardennen wel een beschuitje eten