Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat fornuis is echt heerlijk!
De hele keuken zat er al in toen ik deze flat kocht, dus ook het fornuis.
De vorige bewoners hebben een slaapkamer bij de keuken getrokken, dus is het nu een woonkeuken .
Tja, ik weet niet of ik ze mooi vind. Heb meer problemen met het feit dat het zulke stroomslurpers zijn. Echt zonde van het milieu en mijn portemonee. Of heb jij de eerste A++ gevonden?
Kanonne wat een kasteel van een koelkast zeg, wel een geweldig ding.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Je kunt nu voor een héél leger koelen?
Kun je aan de rechterkant ijswater tappen?
We zijn maar met z'n tweetjes meer thuis,dus zo'n grote zijn we niet nodig,maar ik vind 'm wel stoer staan hoor.
Sietske schreef:Tja, ik weet niet of ik ze mooi vind. Heb meer problemen met het feit dat het zulke stroomslurpers zijn. Echt zonde van het milieu en mijn portemonee. Of heb jij de eerste A++ gevonden?
Nee, dit is een A.
De stroomrekening wacht ik wel af
Anthraciet schreef:Ik vind ze erg mooi om te zien, maar nog steeds veel te duur
In onze nieuwe keuken hebben we er dus voor gekozen om het niet te doen.
Waar dient trouwens dat vak in de rechter deur voor?
Deze komt van Wehkamp en is in de aanbieding. Scheelt enorm, anders hadden wij het ook niet gedaan .
Dat rechtervak noemen ze de huisbar.
Daar kun je blikjes inleggen en flessen inzetten.
Je kunt er van binnen ook bij, maar als je op het deurtje drukt springt het open en kun je er zo je koude drankje uitpakken. Het deurtje is dan een soort tafeltje om je glas op te zetten.
Ik zal straks even kijken of ik daar een behoorlijke foto van kan maken
Jojoke schreef:Je kunt nu voor een héél leger koelen? Kun je aan de rechterkant ijswater tappen?
We zijn maar met z'n tweetjes meer thuis,dus zo'n grote zijn we niet nodig,maar ik vind 'm wel stoer staan hoor.