Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jammer...
Moderator: moderatorteam
- Marjet1985
- geregistreerd lid
Jammer...
Hallo allemaal,
ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, ik lees dagelijks allerlei verhalen etc op jullie site.
Zo kwam ik ook op het kopje: In memoriam. Ik kreeg de tranen in mijn ogen bij het eerste verhaal wat ik las...graag wilde ik daarop reageren...bleek dat niet te kunnen! Ik wilde mijn medeleven tonen maar dat kon niet. Toen ik verder ging kijken waar ik mijn reactie hierover kon plaatsen bleek dat er nogal veel topics zijn waar ik geen reactie kan plaatsen maar waar alleen bepaalde mensen/leden mogen posten...vind dit een beetje vreemd.
Of is het zo dat ik eerst een aantal posts moet hebben gedaan voor ik overal recht op heb.
(sorry, heb mijn vraag hier maar neergezet omdat ik dus verder nergens anders 'gepast' kon plaatsen.
Groetjes!!
ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, ik lees dagelijks allerlei verhalen etc op jullie site.
Zo kwam ik ook op het kopje: In memoriam. Ik kreeg de tranen in mijn ogen bij het eerste verhaal wat ik las...graag wilde ik daarop reageren...bleek dat niet te kunnen! Ik wilde mijn medeleven tonen maar dat kon niet. Toen ik verder ging kijken waar ik mijn reactie hierover kon plaatsen bleek dat er nogal veel topics zijn waar ik geen reactie kan plaatsen maar waar alleen bepaalde mensen/leden mogen posten...vind dit een beetje vreemd.
Of is het zo dat ik eerst een aantal posts moet hebben gedaan voor ik overal recht op heb.
(sorry, heb mijn vraag hier maar neergezet omdat ik dus verder nergens anders 'gepast' kon plaatsen.
Groetjes!!
- Zenda
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Marjet1985
- geregistreerd lid
-
sundancekid
Re: Jammer...
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=30911 oei sorry Wilma, ik had niet gezien, dat jij de link al geplaatst hadMarjet1985 schreef:Hallo allemaal,
Groetjes!!
- Marjet1985
- geregistreerd lid
- Marjet1985
- geregistreerd lid
-
Addy
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer: