Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Geen pup maar wel bijna net zo leuk. Ik ben in afwachting van een rex widder konijntje.
Ze is nu zo groot
en ik moet nog een weekje of vier geduld hebben, dan komt ze
LongFields schreef:Owwww, wat een schatje!
Hoe ziet een volwassen exemplaar eruit?
Het lijkt wel of het een ruwharig konijn is, dat is echt wat voor mij!
Sterker nog het is er een met krulletjes
Dit is moeder
LongFields schreef:Owwww, wat een schatje!
Hoe ziet een volwassen exemplaar eruit?
Het lijkt wel of het een ruwharig konijn is, dat is echt wat voor mij!
Sterker nog het is er een met krulletjes
Dit is moeder
Ooohhhh, wat mooi!
Als er hier ooit een konijn komt, dan wordt het er zo eentje.
Past mooi bij de honden.
Zie ik het goed, en heeft ze hangoren? Ik ken alleen de 'gewone' rex, van die superzachte, en had me al een poos afgevraagd of er niet eens hangoren in werden gefokt...Lijkt mij namelijk een geweldige combi, superzacht en hangoren!
Is dit ras ontstaan uit kruisingen tussen rex en hangoor?
Vertel, vertel! Ben nieuwsgierig naar dit wollebolletje!
Abby schreef:Zie ik het goed, en heeft ze hangoren? Ik ken alleen de 'gewone' rex, van die superzachte, en had me al een poos afgevraagd of er niet eens hangoren in werden gefokt...Lijkt mij namelijk een geweldige combi, superzacht en hangoren!
Is dit ras ontstaan uit kruisingen tussen rex en hangoor?
Vertel, vertel! Ben nieuwsgierig naar dit wollebolletje!
Het is een rex widder idd met hangoren. In Duitsland zijn ze veel meer bekend. Als je Duits goes is kun je er veel over vinden op google.
Maandag komt ze
wat een lieverd,ik ben wel wat bekender met het ras. mijn tante heeft er een aantal en mijn moeder heeft er ook 2,zo'n beige en een bruin zwart wit gevlekte. saar en sofie. geweldig leuk zijn ze,lopen lekker los in huis en onwijs tam. de vachtjes zijn niet erg ruw maar inderdaad wel met krullen en wel iets harder dan normale vachten.het ras staat er ook om bekend dat het hele makkelijke en tamme konijnen zijn.die van jou is ook een moppie om te zien. waar komt ze precies vandaan?