Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Daar bedoel ik dan mee, de indeling, al het electra, tegelen keuken en nu verder invullen met spulletjes,keuken en eethoek ect.
Ons boshutje wordt nog eens wat
basil schreef:
en omaaaaaaaaaa, gefeliciteerd met de 2 jongste dames!
tis feest ja
even een foto's zoals wij het aantroffen, je koopt deze huisjes met inboedel als de vorige eigenaar is overleden en hoe het mogelijk is weet ik niet maar er waren 2 vrachtwagens vol voor nodig om de troep naar grof vuil te brengen>
Leuke van uitruimen was ..alles de berg afkieperen
een heel verschil met die hoek nu
om het hoekje is de keuken en waar nu de eettafel staat [uit de 60er jaren, een liefhebber??] komt een eethoekje met tuindeur.
Laatst gewijzigd door ien op 19 mar 2008 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Rami schreef:Da's een heel groot verschil!
Leuk is dat; een huisje zo 'eigen' maken.
Ik weet dat jij ook je aan het oriënteren bent en wat wij hebben ervaren is dat de plek goed moet voelen!!
het huisje maakt dan niet eens zoveel uit.
En doe er niet te snel over..het eigen maken moet in stappen want je moet er gewoon zitten,voelen en kijken wat je gaat doen.
Ja, daar zijn we inmiddels ook achter. We letten nu veel meer op de de plek en de omgeving dan op het huis zelf. De kans is inmiddels groter dat we gaan voor een bouwval, schuur of desnoods sta-caravan op een fantastische plek dan een huis wat heel aardig is maar wat in een dorp staat, of aan een weg!
bedankt allemaal en Lysette, leuke van deze stek is ook dat wij aan de bossen aan de Diemelsteig http://nl.waldecker-land.de/index.php?pageId=491
zitten.
Startpunt lig in het dorpje waar wij vlak bij zitten.Het is een mooi gebied!